Weet ik niet, ik begin niet met schelden. Altijd aardig blijven tegen cyber ninjasquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Godshand het volgende:
Waarom lopen topics over daten altijd uit in gescheld?
Haantjes gedragquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Godshand het volgende:
Moeder Theresa, eat your heat out! Verder hoop ik van harte dat je date een succes wordt en je aan je trekken komt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik begin niet met schelden. Altijd aardig blijven tegen cyber ninjas. Ik vind het hele aardige en leuke mensen.
Heb jij nog een leuke date ervaring die je met ons wilt delen Godshand?
Hey, bedanktquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:28 schreef Shush het volgende:
[..]
Moeder Theresa, eat your heat out! Verder hoop ik van harte dat je date een succes wordt en je aan je trekken komt.
Ik zou niet weten wie dat isquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar de relatie die vooraf is gegaan tussen slush en bart
Hoezo? Misschien is het wel een hele lekkere chick met intelligentiequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie dat is. Hopelijk zullen we daar ook niet achter komen.
*shush (don't ask...)quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar de relatie die vooraf is gegaan tussen slush en bart
Oeps noem ik je nog slush ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef Shush het volgende:
[..]
*shush (don't ask...)
Ik ken heel die gozer niet (helaas, helaas!).
Dat zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien is het wel een hele lekkere chick met intelligentie
Maar die weet je niet te hosellen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijnIk hoop niet dat het Monkyyy is (A) Dat is een echte dame ^.^
Ik hoop haar toch een keer tijdens het uitgaan te kunnen zienquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Oeps noem ik je nog slush ook
Ohw bart lees je het, helaas helaashengelen maar!
Die is 25quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Maar die weet je niet te hosellen?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:37 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
19ja ja menig man kan hier mijn papa zijn
Ik ben niet blond, dus gaat 'm niet worden!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Oeps noem ik je nog slush ook
Ohw bart lees je het, helaas helaashengelen maar!
Brunette dus met intelligentie en in de leeftijdscategorie van bartquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef Shush het volgende:
[..]
Ik ben niet blond, dus gaat 'm niet worden!
Ik val niet alleen op blonde damesquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef Shush het volgende:
[..]
Ik ben niet blond, dus gaat 'm niet worden!
Valt nog best mee. Meestal zijn het gewoon slechte 'ruzies'/discussies. Al is het wel volledig nutteloos natuurlijk. Stoerdoenerij op internet is sowieso iets wat veel te veel voorkomtquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Godshand het volgende:
Ik ben een cyber ninja. Ik durf alleen maar meisjes op het internet aan te spreken. Maar als het in het echte leven erop aan komt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:41 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Valt nog best mee. Meestal zijn het gewoon slechte 'ruzies'/discussies. Al is het wel volledig nutteloos natuurlijk. Stoerdoenerij op internet is sowieso iets wat veel te veel voorkomt
Klap je dan ook altijd hard met je bek achterop die autoquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik ben een cyber ninja. Ik durf alleen maar meisjes op het internet aan te spreken. Maar als het in het echte leven erop aan komt.
Ben ik net een hond die achter een auto aan rent, als de auto stopt weet de hond niet wat hij ermee moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |