quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
Nav je lapo dacht ik dat de TT 'mind if I take this chair' ging zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst geopende topic vanuit mn nieuwe huisWaar ik languit op mn hoekbank lig en nog ruimte heb voor mn laptop
En ik heb het koud, zal ik de cv aanzetten?OWJAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een onattent mokkel soms![]()
Voel je je al 'thuis'?
Ik kom snel kijken!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
OWJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben een onattent mokkel soms![]()
Een beetje, want Sjefkequote:Voel je je al 'thuis'?
Ik kom snel kijken!
Estland, mwah was zeker niet slecht maar had denk ik te slecht geloot met Ierland en Zweden voor zich en daarna kwamen de drama Grieken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Pffff, als ik nu de uitslag weer bekijk van de finale kan ik het nog steeds niet hebben dat Estland en Zwitserland echt helemaal onderaan staan![]()
.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Gesjellig een daggie naar Tombo en dan draaien we de CV helemaal open.
Gewoon, omdat het kan
En dan allemaal in bikiniquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Gesjellig een daggie naar Tombo en dan draaien we de CV helemaal open.
Gewoon, omdat het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Eén dag na mij!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
welnee, ik moet gewoon harder schreeuwen
Mn topic al gezien?
Wanneer ben ik jarig?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén dag na mij!
Pink nu maar een traantje weg van trots!
*naar topic holt*
Alweer 24quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben over een paar weekjes al jarig![]()
Alweer 24...de tijd vliegt
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alweer 24Voor het hoeveelste jaar?
ik moet nog een heule tijd wachten voor ik 32 wordquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben over een paar weekjes al jarig![]()
Alweer 24...de tijd vliegt
Made by Kate.quote:
Zwitserland was cute, maar IETS teveel nanananaaaa nananaaaaaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef grazz het volgende:
[..]
Estland, mwah was zeker niet slecht maar had denk ik te slecht geloot met Ierland en Zweden voor zich en daarna kwamen de drama Grieken.
Zwitserland had wat mij betreft in de top 10 gemogen. Gewoon een erg fijn nummertje in de stijl van Jason Mraz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |