TS slaat vrouwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:04 schreef RobinOpJeBeeldscherm het volgende:
Morgen ga ik iemand waarschijnlijk een klap voor dr bek geven. Met mn kracht is niks mis, maar weet iemand een goede techniek om iemand een harde klap te verkopen?
1. Ze vertelt werkelijk ALLES doorquote:
Je slaat nog steeds een vrouw.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:09 schreef RobinOpJeBeeldscherm het volgende:
[..]
1. Ze vertelt werkelijk ALLES door
2. Ze scheld me altijd uit
3. Door haar had onze hele klas een 1 voor een proefwerk
4. Ze denkt dat ik bluf
iedere puber vindt z'n moeder een verschrikkelijk mens, komt wel later goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:09 schreef RobinOpJeBeeldscherm het volgende:
[..]
4. Ze denkt dat ik bluf
Laat me raden, voor spelling??quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:09 schreef RobinOpJeBeeldscherm het volgende:
[..]
4. Ze denkt dat ik bluf
Maakt dat het minder erg?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef RobinOpJeBeeldscherm het volgende:
[..]
Ik ben ook een meisje. Anders zou ik het niet doen hoor.
Oooh!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef RobinOpJeBeeldscherm het volgende:
[..]
Vermeld dat dan evenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef RobinOpJeBeeldscherm het volgende:
[..]
hoe dan ook, NSB-gedrag verdient een hengst, meisje of niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef RobinOpJeBeeldscherm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |