ojaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alle posts van iedereen waren gereset dus toen gingen we spammen voor leven ik stond toen op plek 1 met 300 posts ofzoHeb een screen op mijn oude laptop die zal ik effe zoeken binnenkort
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alle posts van iedereen waren gereset dus toen gingen we spammen voor leven ik stond toen op plek 1 met 300 posts ofzoHeb een screen op mijn oude laptop die zal ik effe zoeken binnenkort
quote:
leren is soberso overschatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik kap deze SC en zet de PC uit, van leren komt op deze manier geen flikker
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef Daev het volgende:
Liefjens, het is fijn dat het zo gezellig is in de SCmaar topics volposten om het volposten is de bedoeling. Lekker gezellig ouwehoeren is prima, maar posts om het posten gaan vroeg of laat niet verwijderd worden. Kusjens!
ik stond lange tijd op 2 en jij op 3, maar toen gaf ik op en werd jij uiteindelijk 1quote:
niet hatenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef Daev het volgende:
Liefjens, het is fijn dat het zo gezellig is in de SCmaar topics volposten om het volposten is de bedoeling. Lekker gezellig ouwehoeren is prima, maar posts om het posten gaan vroeg of laat niet verwijderd worden. Kusjens!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
Liefjens, het is fijn dat het zo gezellig is in de SCmaar topics volposten om het volposten is NIET de bedoeling. Lekker gezellig ouwehoeren is prima, maar posts om het posten gaan vroeg of laat verwijderd worden. Kusjens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |