Neee! Zij Ãs SVU! Ik kijk eigenlijk alleen om haarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef lezzer het volgende:
OMG, breaking: http://www.afterellen.com(...)gitay-leaves-svu-tem
[ afbeelding ]
Nou, zo erg is het toch ook weer niet?quote:
Wie niet in Hollywoodquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef lezzer het volgende:
En! Volgens mij heeft ze een boobjob gehad.
heel veel succes kerelquote:
Dat hoop ik ook, jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Succes met je operatie, Wondererererer! Laten we hopen dat ze er een mooie borstkas van maken.
Wat ben je nou, een man of een muis.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ja
Net mijn vicodin opgehaald. En ik durf het nu al niet te nemen, al die bijwerkingen
Ik ben een mietjequote:Op woensdag 18 mei 2011 02:49 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat ben je nou, een man of een muis.
Yeah, I guess soquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:21 schreef Vanyel het volgende:
Flink veel vicodin erin dus, dan heb je de eerste hobbel al getackeld.
En dat lijkt me heel logisch.quote:Op woensdag 18 mei 2011 07:02 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het uitgevogeld. Ik ben bang voor dat eerste moment, het moment van "adjustment". Ik weet zeker dat ik er snel aan wen, paar dagen hooguit, maar die eerste uren... dat vind ik griezelig.
Nee, elke keer in de spiegel kijken is raar. Maar da's binnenkort ook overquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
En dat lijkt me heel logisch.
Maar in onze hoofden heb jij geen tieten en volgens mij in je eigen hoofd ook al lang niet meer.
Ik hoop dat je nog ligt te slapen, dat je wat rust krijgt.
We duimen met z'n allen voor je hoor
Dat je denkt "WTF zit daar nou:?"quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, elke keer in de spiegel kijken is raar. Maar da's binnenkort ook over
Ja, lijkt me wel jaquote:Ja, zo toch maar proberen te slapen, homo's in de jaren dertig in Duitsland is ook nogal deprimerend.
Nee, meer van "oh ja, kut".quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat je denkt "WTF zit daar nou:?"
[..]
Ja, lijkt me wel ja
't Is gewoon paracetamol, kwam ik achterquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:43 schreef Donsveertje het volgende:
Hi hi, yeay, go Wonderer!
En Vicodin is gewoon errug prettig, heeft bij mij minder bijwerkingen dan menig ander middel
Ze hebben dat toch al honderdduizend (of in ieder geval heel veel) keer gedaan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:42 schreef wonderer het volgende:
Ik zie nu al op tegen de eerste keer dat het verband eraf gaat... Gewoon te bang dat het helemaal mislukt is
Nee, hij heeft met deze specifieke operatie niet zo heel veel ervaring (maar hij is wel goed). En ik weet het, maar zo zit ik gewoon niet in elkaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ze hebben dat toch al honderdduizend (of in ieder geval heel veel) keer gedaan?
Je moet er van uit gaan dat je een topbast krijgt, en als het niet zo is, dan zie je wel weer.
Ik snap die opmerking niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:48 schreef wonderer het volgende:
Ik ga het in ieder geal niet alleen doen.
Ik ben niet van plan om in mijn eentje het verband er voor de eerste keer af te halen, bedoelde ik.quote:
10:45.quote:
Doen ze dat niet in het ziekenhuis al?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om in mijn eentje het verband er voor de eerste keer af te halen, bedoelde ik.
Na vier dagen mag ik voorzichtig douchen, dus dan moet het er wel af. Maar ik denk dat ik gewoon wachten tot de drains eruit mogen of zo... Maar daar heb ik het straks wel even overquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Doen ze dat niet in het ziekenhuis al?
Ik heb geen flauw ideequote:
Yep. In principe kon ik dezelfde dag al naar huis, maar ik had toch al voor een nacht betaald en dit is wel zo rustig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:58 schreef lezzer het volgende:
Ok, maar, op zich is het de bedoeling dat je na die nacht weer naar huis gaat?
En als het 3 tot 4 uur duurt dan ben je echt wel na de middag meteen aan de beurt lijkt me. Niet dat ik er verstand van heb, maar toch.
Al een uurtje of vierquote:
Ja, maar het is niet erg dat daar van droomt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:18 schreef skunkasaur het volgende:
Jawel. Zij is degene die mij absoluut en totaal ongenuanceerd kei- en keihard liet vallen. Ik denk niet dat ik iemand die ik ken meer veracfschuw dan haar. En in mijn droom wilde ik dat ze me aardig vond.
Tijden daar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:19 schreef Nizno het volgende:
maaruhm wonder noemt nu allemaal tijden..... zijn dat de tijden daar of de tijden hier?
Tuukquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:21 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb geen facebook, dus willen jullie het hier melden als er nieuws over Wonderer is?
Ook kut. Ik wil gewoon haar zien, zij wil ergens naartoe waar we nog nooit geweest zijn. Ik wil zo goedkoop mogelijk en zij wil ergens naartoe waar we nog nooit geweest zijn. Alles wat ik voorstel is niet goed.quote:
Hoe zo is dat niet erg? Betekent toch dat óf ik zit keihard tegen mezelf te liegen, óf ik kan mijn eigen dromen niet meer vertrouwen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet erg dat daar van droomt.
Trek het eens even algemeen.
A en B, zonder mensen er bij...
[..]
Tijden daar.
16:45.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:21 schreef Nizno het volgende:
oke dan heb ik dus nog geen idee hoe laat wonder het ziekenhuis in gaat.
Het is nu 3.22u daar als ik het goed heb. Dat is 6 uur tijdverschil.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:21 schreef Nizno het volgende:
oke dan heb ik dus nog geen idee hoe laat wonder het ziekenhuis in gaat.
OK, dat klinkt wel heel negatief. Het ligt iets genuanceerder. Er is wel overeenstemming, hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:22 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ook kut. Ik wil gewoon haar zien, zij wil ergens naartoe waar we nog nooit geweest zijn. Ik wil zo goedkoop mogelijk en zij wil ergens naartoe waar we nog nooit geweest zijn. Alles wat ik voorstel is niet goed.
Ik denk dat je onbewust toch nog niet alles verwerkt had en dat je daar nu mee bezig bent.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:18 schreef skunkasaur het volgende:
Jawel. Zij is degene die mij absoluut en totaal ongenuanceerd kei- en keihard liet vallen. Ik denk niet dat ik iemand die ik ken meer veracfschuw dan haar. En in mijn droom wilde ik dat ze me aardig vond.
Het heeft geen reet met je ex te maken. Zij vertegenwoordigt een beeld.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:22 schreef skunkasaur het volgende:
Hoe zo is dat niet erg? Betekent toch dat óf ik zit keihard tegen mezelf te liegen, óf ik van mijn eigen dromen niet meer vertouwen?
That makes sensequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het heeft geen reet met je ex te maken. Zij vertegenwoordigt een beeld.
Je wil in de smaak vallen bij iemand die je haat.
Volgens ben je jezelf aan het opzij zetten.
Hmm. Dat kan. Maar...? D: Waarom dan zij?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het heeft geen reet met je ex te maken. Zij vertegenwoordigt een beeld.
Je wil in de smaak vallen bij iemand die je haat.
Volgens ben je jezelf aan het opzij zetten.
daarom is zij juist de persoon die in beeld komt. de ultime vertegenwoordiging van het haat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:34 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hmm. Dat kan. Maar...? D: Waarom dan zij?
En ik denk niet dat ik iemand anders ken waar ik zó kwaad op was als op haar. Kwaad ben. De bitch.
Sorry lezzer dankjewel
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:29 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
That makes sense![]()
Lezzer, ik verbaas me elke keer weer hoe jij mensen iets van een andere kant kunt laten zien. Dat is echt een goede karaktereigenschap
Omdat jouw onderbewuste jou iets duidelijk kan maken met dat beeld.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:34 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hmm. Dat kan. Maar...? D: Waarom dan zij?
Aha. Zit wat in.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom is zij juist de persoon die in beeld komt. de ultime vertegenwoordiging van het haat.
Ehm, even zien. Ik heb mijn best gedaan om niet meer aan die droom te denkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
thanks
[..]
Omdat jouw onderbewuste jou iets duidelijk kan maken met dat beeld.
Overigens ben ik wel benieuwd naar hoe zij reageerde in je droom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:48 schreef Blue-eyes het volgende:
Jullie hebben gewoon verstand van alles
Benen omhoogleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgens Google thee van de boekweitplant trekken, drie weken drinken, één week niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Wanneer komt je dinnetje eigenlijk weer naar huis voorgoed? Is het nog lang?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:45 schreef skunkasaur het volgende:
We waren ergens, haar pa was er ook. Ik denk bij hun thuis... Ze deed een beetje afwezig, geen aanrakingen of aanwijzingen dat we "samen" waren, maar niet onvriendelijk of vijandig. Op een gegeven moment moest ze ook lachen.
Ik wil nou niet opstijgen, maar je moest eens weten hoe jullie mij helpen met dit soort opmerkingenquote:Lezzer, je bent een schat, trouwens. Dit helpt, ik voel me al een stuk beter
Nou, haar eigen huis woont in Canadaquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wanneer komt je dinnetje eigenlijk weer naar huis voorgoed? Is het nog lang?
Even Googlen dan.quote:"vader" en "huis" zijn trouwens echt heel duidelijke droomsymbolen.
quote:[..]
Ik wil nou niet opstijgen, maar je moest eens weten hoe jullie mij helpen met dit soort opmerkingen
*durf ik het te vragen?*quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:02 schreef skunkasaur het volgende:
Nou, haar eigen huis woont in CanadaMaar ze is niet echt van plan om daarheen terug te gaan, niet voorgoed in ieder geval. We gaan de kinderen in Europa laten opgroeien
En vanaf september ga ik (waarschijnlijk) naar haar toe, waar ze dan ook is (ze studeert dan nog, maar aan welke universiteit is nog niet duidelijk), en proberen werk te zoeken daar en dan sowieso een maand of vier bij haar wonen.
Dat wilde ik ook net vragen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
*durf ik het te vragen?*
En jouw plannen?
Er zit wel iets in, ze is een sterk persoon. Maar het is niet zo dat ze me naar haar hand zet, begin april is ze op eigen initiatief naar Groningen gekomen. En ze vind het erg moeilijk dat ze nu, als ze een universiteit kiest om vanaf september heen te gaan, in wezen ook mijn toekomst bepaalt. Ze is bang dat ze mijn kansen wegneemt, maar ik zie dat anders.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:08 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net vragen.
Skunk, ik hoor bij jou alleen maar dat je je aanpast aan haar plannen. Zelfs met dat weekendje wil zij niets en doet zij niets. Het moet allemaal van jou afkomen, jij gaat steeds naar haar toe. Of zie ik dit verkeerd?
Dat volg ik niet helemaalquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef lezzer het volgende:
Dat is wel wat de droom een beetje zegt naar mijn idee, van dat opzij zetten/aanpassen. Of in ieder geval dat je er bang voor bent.
Nee, dank je, lust ik niet.quote:
Nee, dat denk ik allemaal niet. Ik ken jou natuurlijk helemaal niet van dichtbij, en haar ook niet. Als je maagpijn krijgt van het idee dat je er naar toe "moet", dan moet je het niet doen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:34 schreef skunkasaur het volgende:
Maar, even kort door de bocht, denk je dan dat ik haar over me heen laat lopen? Of dat ik er (onbewust) niet zeker van ben dat ik naar haar toe moet gaan?
Ja, zo werkt het nouquote:Grappig hoe een droom zo samen lijkt te hangen met wat me bezig houdt. Nouja, grappig, zal wel logisch zijn
Volgaarne, lekkerquote:Aaaanyway, koffie?![]()
Begrijp ik, maar ik heb geen toekomstplannen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:35 schreef Blue-eyes het volgende:
Skunk, het is nu allemaal nog rozengeur en maneschijn, ik begrijp dat je nu alleen maar bij haar wilt zijn. Maar als je je eigen toekomstplannen opoffert dan gaat dat vroeger of later knagen en komt dat tussen jullie te staan. Misschien dat je je daar (onbewust) een beetje zorgen om maakt?
Wat zij zegtquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:35 schreef Blue-eyes het volgende:
Skunk, het is nu allemaal nog rozengeur en maneschijn, ik begrijp dat je nu alleen maar bij haar wilt zijn. Maar als je je eigen toekomstplannen opoffert dan gaat dat vroeger of later knagen en komt dat tussen jullie te staan. Misschien dat je je daar (onbewust) een beetje zorgen om maakt?
Zou eigenlijk wel moeten, maar dat komt volgende week pas weer. Ga eerst nog een weekendje naar Parijs.quote:
Voor mij is dat komkommerquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:40 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten, maar dat komt volgende week pas weer. Ga eerst nog een weekendje naar Parijs.
Nee, voel me gewoon moe en tomatensap is dan vaak een wondermiddeltje.
quote:
Nee, ik kom alleen in een vliegtuigwc als het echt moet en daar wil ik dan ook zo snel mogelijk weer weg zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:48 schreef lezzer het volgende:
Heeft iemand zich wel eens omgekleed op een vliegtuigwc?
Dit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Nee, ik kom alleen in een vliegtuigwc als het echt moet en daar wil ik dan ook zo snel mogelijk weer weg zijn![]()
En ik heb het altijd ijskoud in een vliegtuig, dus de kleren blijven allemaal aan.
Ik ben nogal gauw ergens vies vanquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:58 schreef lezzer het volgende:
Ik zit net te denken dat een spijkerbroek verwisselen voor een trainingsbroek moet lukken.
Ik vind het trouwens wel mee vallen met vliegtuigwc's. Vind je ze vies?
Ja, daar twijfel ik dus een beetje over.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:01 schreef Blue-eyes het volgende:
Maar waarom niet gewoon al een trainingsbroek aantrekken in plaats van die spijkerbroek? BIj een lange vlucht is loszittende kleding gewoon erg fijn.
Ja, om 7.21 uur om precies te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:01 schreef lezzer het volgende:
En niet om het één of ander, maar hebben we al een ochtendmelding van Vanyel gehad?
ik zag het net ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja, om 7.21 uur om precies te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt een supernette trainingsbroekquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef Blue-eyes het volgende:
Trainingsbroeken zijn inderdaad wel een beetje Tokkie, maar een beetje nette trainingsbroek kan toch wel?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef lezzer het volgende:
Ach soSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
, tante Lezzer
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Daar was eens een hele discussie over op Fok (volgens mij door mijzelf aangeslingerd ook nog), over wat je in het vliegtuig draagt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Je gaat met het vliegtuig, niet naar een concertzaal
Lezzer vliegt wel luxe klasse, he?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou me niet zo druk maken over hoe je eruit ziet in een vliegtuig. Het is maar een reis, dan moet je gewoon aantrekken wat lekker zit. Helemáál in een vliegtuig, waar je al te weinig ruimte hebt om fatsoenlijk even anders te gaan zitten.
Oooooh, mevrouw vliegt op stand! Ja, nee, dan moet je wel je Armani's met je Gucci's aan hoor! Anders kan het echt niet! Zo voor schut!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Lezzer vliegt wel luxe klasse, he?
Genoegquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:26 schreef Blue-eyes het volgende:
Een Armani trainingsbroek, bestaat die?
Nou, opgelost danquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Genoeg.
http://www.google.nl/sear(...)=wi&biw=1360&bih=677
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:48 schreef Blue-eyes het volgende:
Jullie hebben gewoon verstand van alles
Nog even mijn kennis delen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Lezzer, kun je mijn droom dan ook even ontcijferen? Ik snap er namelijk geen hol van.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Doe maar gezond.quote:
Baas!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
De dag is nog niet om hoor. Straks boodschappen doen
. Gisteren ontbeten met brood met M&M's
.
Succes!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nu nog te gaar om erover na te denken
Ze miste me vast gewoonquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom is het belangrijk dat Vanyel zich gemeld heeft? Iets aan de hand?
Dat zal het zijn!quote:
Werken. Ik weet, het zou verboden moeten zijn, maar soms moet het. Om precies te zijn zat ik de hele dag met een collega in de auto/bij mensen thuis.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:35 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat was het.![]()
Zo, dus waar de fak was jij dan wel???![]()
![]()
Zo spannend!quote:En, zou W al boob-loos zijn?
Wat is een slecht idee, het bedrijf, de horren of voor morgen af te spreken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:10 schreef lezzer het volgende:
Ik heb morgen met een horrenmaakbedrijf afgesproken en dat is achteraf een echt heel slecht idee
Nieuwe look usericonquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:46 schreef Vanyel het volgende:
Hey!
Nieuwe look weg
Waren wij laatst niet ook al onder de indruk van je oude look?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Oh en Lezzer, kun je mijn droom dan ook even ontcijferen? Ik snap er namelijk geen hol van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik denk juist dat ze knetter is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:28 schreef lezzer het volgende:
Soms denk ik wel eens dat jij in het echt een heel rustig meisje bent.
Serieus?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haal jullie in mijn hoofd ook een beetje door elkaar.
We schelen wel veel hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haal jullie in mijn hoofd ook een beetje door elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je door een slang gebeten wordt in je droom, betekent dat dat je groeit, en jezelf gaat accepteren. Je wordt een sterker iemand. Je gaat je eigen weg blijkbaar, want iemand zegt dat je iets niet moet doen, je doet het toch en je wordt er beter van.Antiek symboliseert waarden en normen. Die zijn veranderd en je hebt er vrede mee. Ook dat anderen het vervelend/raar vinden, en jij het nou juist mooi vindt.quote:Daarna was ik bij mij thuis en kwam er een man vertellen dat mijn antieke doosje( ) door de brand helemaal was gaan vervormen en pikzwart was geworden en helemaal geroest. Dat vond ik juist heel erg mooi en ook echt niet vervelend ofzo.
Goed nieuws hoor. Je bent goed bezig, en je lijkt er ook wel een weg in te vinden![]()
----------------------------------------------------------------Ja, dit is een ander stukje.quote:Derde fragment was ik aan het fietsen in een natuurreservaat, met 't engelse meisje, maar ze wilde m'n hand maar niet vastpakken en ik durfde niets. Ik hoor trouwens net dat dat meisje heeft gedroomd dat we in de auto handen vasthielden.
Waarom wilde ze je hand niet vast pakken?
Verder zie ik dit gewoon als een beetje "faalangst". Je wil wel, maar je durft niet, en je weet niet helemaal hoe of zo. Dat is echt de normaalste zaak van de wereld in jouw situatie.
Ik hoop echt dat jullie elkaar kunnen ontmoeten (snel), en dat je die dingen dan wel gewoon doet
Overigens, dat zij dat droomt, dat is een mooi teken. Jullie zijn blijkbaar met dezelfde dingen bezig. Als het er op aan komt durft zij wel. Als jij nou niet afwijst, dan komt dat wel goed.
ik was effe aan het droomorakelenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou. Daar zijn jullie stil van! Mgighihgih!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:05 schreef lezzer het volgende:
Voor bakfiets.DankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ook voor jou hoor kind,quote:
Ik houd daar wel vanquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:14 schreef lezzer het volgende:
Dat hoef je niet te geloven hoor, dat is gewoon zo
Mijn ideeën daarover gaan nog veel en veel verder, maar dat is meer iets voor TRU
Hiquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:21 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik bedenk me net dat ik eigenlijk vrij weinig mensen van in de dertig ken.
Dat weet ik wel, maar jij bent toch niet heel veel mensen.quote:
Ik ben wel breedquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar jij bent toch niet heel veel mensen.
Hoe oud ben jij eigenlijk dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken best veel mensen van in de dertig. En met de meesten kan ik eigenlijk best heel goed opschieten.
Meer omdat ik drie keer raadde en het nog fout had.quote:
Wat, euh, apartquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
In de brugklas zei iemand tegen me dat ik een hele goede operazangeres zou kunnen zijn.
Jaquote:
Neequote:
Heb ik ook ja. Gore is allemaal niet zo erg, omdat het nep is. Dit is gewoon ranzig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van (echte) operatiefilmpjes. En dat terwijl ik de viestste gore-horror wel kan kijken (al soms ook met samengeknepen billen en een vertrokken gezicht).
He getsie, dat soort operaties zien er eigenlijk altijd als een slachtpartij uit. Verbaas me altijd over het resultaat na dat lompe bouwvakkerswerk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zit naar een operatiefilmpje te kijken van de behandeling die Wonderer nu heeft gehad. Huuu, smerig.
Interesse. Kijken wat ie nu precies heeft laten doen. Doe ik wel vaker.quote:
Precies. Hij knipte net even een tepel op maat. Met een schaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
He getsie, dat soort operaties zien er eigenlijk altijd als een slachtpartij uit. Verbaas me altijd over het resultaat na dat lompe bouwvakkerswerk.
Ja hiquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar jij bent toch niet heel veel mensen.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Precies. Hij knipte net even een tepel op maat. Met een schaar.
Brrr, wordt je niet groen en geel als je dat kijkt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Zo ziet het er ook uit. Of alsof hij een honingdropje verknipt.
Geen idee, maar z'n voorspelling was ook dat wij al in bed zouden liggen als hij bijkomt. Hoop dat alles goed gaat en dat ze mooi werk leverenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog steeds geen nieuws van wonderer, he?
Dat was nog het minst vieze.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:48 schreef Nirak het volgende:
[..]
Brrr, wordt je niet groen en geel als je dat kijkt?
Op zich beter jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef Vanyel het volgende:
Daarvan kom je tenminste niet zo in de verleiding als van Zalando..
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:17 schreef wonderer het volgende:
ik leef nogalles ging goed, voor zover ik weet. Heb wel wat pijn maar niks extreems. Nu voelt het verder vooral of ik heel moe ben en daardoor een beetje 'outof it'. Straks krijg ik bezoek en nu ert ik wat sla met kip. Dus ja. Het s achter de rug
wat is er gebeurd meidquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:17 schreef wonderer het volgende:
ik leef nogalles ging goed, voor zover ik weet. Heb wel wat pijn maar niks extreems. Nu voelt het verder vooral of ik heel moe ben en daardoor een beetje 'outof it'. Straks krijg ik bezoek en nu ert ik wat sla met kip. Dus ja. Het s achter de rug
Waarom post jij altijd onnodige dingen. Bovendien is Wonderer geen meid.quote:
Neeeeequote:Op donderdag 19 mei 2011 02:06 schreef wonderer het volgende:
misselijkmijn ergste nachtmerrie, kutzooi.
Sommige mensen worden daar wakker van en moeten dan midden in de nacht droge cruesli gaan wegkauwen om weer te kunnen slapenquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:20 schreef Nirak het volgende:
Super dat het goed gegaan is! Misselijk zijn is kut, ben het 8 weken geweest. Slapen is dan fijn, want dan merk je het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |