Ja, de generatie 12-18 jarigen is al minstens 80 jaar niets waardquote:
De basisberoepsgerichte leerweg (BB) is een opleidingsrichting binnen het voorbereidend middelbaar beroepsonderwijs (vmbo). Deze richting is bestemd voor leerlingen die meer op de praktijk zijn ingesteld. Qua belasting is deze leerweg minder zwaar dan de kaderberoepsgerichte leerweg. De leerlingen doen examen in vier algemene vakken en een beroepsgericht vak. Het examenprogramma voor deze leerweg is minder uitgebreid dan die van de andere leerwegen binnen het vmbo en dus ook minder zwaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:46 schreef Eenskijken het volgende:
die examens![]()
![]()
Ik zit te lachen maar ik moet eigenlijk huilen.. ff serieus wat doen die mensen daar de hele dag op school... het niveau van het onderwijs is echt bedroevend. En de politiek (minister van onderwijs) zou zich hiervoor moeten verantwoorden.. dit is gewoon niet goed te praten met 'ieder zijn niveau'.
Regen wordt toch altijd aangeduid als "brak water". Niet als zoet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:45 schreef I0_0I het volgende:
Aardrijkskunde:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een faaltoets. Regen is ook 100% zoet. Of wordt op het VMBO geleerd dat zout verdampt?
Regen is inderdaad zuur water. Ik geloof door de reacties met CO2 in de lucht tot HCO3, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Regen wordt toch altijd aangeduid als "brak water". Niet als zoet.
Als je vier jaar op school zit kun je toch godverdomme wel wat meer uitrekenen dan 3 minuten - 2 minuut 58?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:31 schreef Core2 het volgende:
Een ander niveau afkraken. Er bestaan mensen die graag met de handen werken of moeite hebben met leren, welk niveau qua rekenen ga je ze dan voorschotelen? Dit is een behoorlijk treurig topic.
Wie ben jij om dat te beoordelen dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Als je vier jaar op school zit kun je toch godverdomme wel wat meer uitrekenen dan 3 minuten - 2 minuut 58?
Ah kom op, het is toch vreemd als dit examen makkelijker is dan de CITO-toets?quote:
Ik heb basisschool gedaan, daar moet je moeilijkere sommen uit je hoofd oplossen. Na een vierjarige opleiding moet je toch wel iets meer geleerd hebben?quote:
Ja en als jij op je 16de na 4 jaar onderwijs op hetzelfde niveau zit als mijn buurjongetje van 10 is het wel heel droevig. Dit is makkelijker dan de basisschoolquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:31 schreef Core2 het volgende:
Een ander niveau afkraken. Er bestaan mensen die graag met de handen werken of moeite hebben met leren, welk niveau qua rekenen ga je ze dan voorschotelen? Dit is een behoorlijk treurig topic.
Je krijgt 4 jaar lang verzorging.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Het is toch meer praktijk gericht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |