Je trollpoging faalt. Geef het op.quote:
thnx maar heb geen bioquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef GeileHond het volgende:
[..]
Succes morgen met Engels en Biologie, zet 'm op.
Dat is toch gewoon een invuloefening?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb even dat examen door zitten kijken die TS bedoelde. Ik snap niet eens dat ze dit wiskunde durven te noemen. Het wiskunde dat ik in de brugklas kreeg, was zelfs moeilijker dan dit
http://www.examenblad.nl/(...)kq0q9/f=/bestand.pdf
Ik heb hem gemaakt, best pittig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb even dat examen door zitten kijken die TS bedoelde. Ik snap niet eens dat ze dit wiskunde durven te noemen. Het wiskunde dat ik in de brugklas kreeg, was zelfs moeilijker dan dit
http://www.examenblad.nl/(...)kq0q9/f=/bestand.pdf
Je zou ze voor de grap eens wat van die vragen moeten voorleggen. Volgens mij zouden de meeste er wel uitkomen, heb ik zo het ideequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:40 schreef Bonzoo het volgende:
De kinderen die ik les geef zijn nog slimmer. (groep 7)
Het is een onjuiste vraag. Inmiddels hebben meerdere schaatsers onder de 13 minuten gereden: [Schaatsen] De sub 13 min.-groep #2quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef Vultures het volgende:
Ik wil hier niet klagen over de mensen die op VMBO-BB zitten, ik snap namelijk heus wel waarom sommige mensen meer moeite hebben met leren dan anderen.
Het is meer een klacht tegen het CITO.. een vraag als dit, dan neem je mensen toch niet serieus? Er zitten meerdere van zulke vragen in die cse's.
[ afbeelding ]
wat vinden jullie
Niet bij eindexamens nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef GeileHond het volgende:
[..]
Wordt dan niet die a, b, c methode gehanteerd? Wat hier duidelijk niet het geval is.
Ik begin nu echt af te vragen wat die knuppels 4 jaar lang doen daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef Zolder het volgende:
En daar ga je dan 4 jaar voor naar school.!
Het is toch meer praktijk gericht?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik begin nu echt af te vragen wat die knuppels 4 jaar lang doen daar.Heel de dag een beetje uit elkaars neus eten ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |