Ik begrijp dat niet. Of zijn de afwijzende vrouwen achterdochtig?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, ik zou het wel hebben aanvaard. Maar genoeg vrouwen niet.
Waar is d'r wat losgelaten dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
De mods - nota bene - hebben nog wel wat meer losgelaten. Hij liegt gewoon over alles wat los en vast zit. Maar blijf vooral heilig in zijn zieligheid geloven.
Wat een leugen, hij blijkt toch een maagd te zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ken geen nieuwe ontwikkelingen, behalve dat richard nog maagd zou zijn. Iets wat je niet zomaar mag posten als je dat via PM/DM hebt vernomen.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet. Of zijn de afwijzende vrouwen achterdochtig?
Kijk probeer daar iets mee te doen. Ik wil bijvoorbeeld heel graag BNN werken als DJ of presentator ik heb heel lang gedacht dat ik daar niet knap genoeg voor was, geen goede stem voor had enz. Maar op een gegeven moment kwam het besef dat dat wel zal meevallen en zij dat het best kunnen beslissen. Dus ga ik gewoon proberen daar aan de bak te komen zonder aan mijn zelf te gaan twijfelen enzo. Ik jaag mijn droom na en misschien ben ik niet goed genoeg nou jammer dan maar dan heb ik wel het lef gehad om het te proberen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iets in de muziek, en meer weet ik eigenlijk niet .....
En ik zit al in een band, en dat is best fijn, maar echt heel zelfverzekerder word ik er niet van(Al zeggen de mensen wel steeds dat ik zo`n "waanzinnige toetsenist" ben maar daar geloof ik niet veel van.)
Die ene emicon van Straw? Heb wel stuk gemist de laatste paar dagen. Vertel.quote:
Gewoon doen inderdaad. En een tip, wacht er vooral niet mee als je bij BNN of TMF wilt ofzoiets. zij zoeken best vaak jonge mensen voor stages sowieso, als je een mediagerelateerde opleiding doet kun je er wel tussen komen. mits je talent hebt en je best doet natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk probeer daar iets mee te doen. Ik wil bijvoorbeeld heel graag BNN werken als DJ of presentator ik heb heel lang gedacht dat ik daar niet knap genoeg voor was, geen goede stem voor had enz. Maar op een gegeven moment kwam het besef dat dat wel zal meevallen en zij dat het best kunnen beslissen. Dus ga ik gewoon proberen daar aan de bak te komen zonder aan mijn zelf te gaan twijfelen enzo. Ik jaag mijn droom na en misschien ben ik niet goed genoeg nou jammer dan maar dan heb ik wel het lef gehad om het te proberen.
Thanks. Het is dat het dieptriest is, anders zou het hilarisch zijn geweest.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
Zie o.a. hier:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #87
en hier:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #87
Om daar maar op terug te komen; hoe leer je om spontaner en minder bang te worden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Ze krijgen die eerste woorden hun strot al niet uit.
Ze moeten gewoon leren om spontaner en minder bang te worden.
Je kan de mooiste zinnen nog verknallen door ze slecht te brengen. Non verbale communicatie is zo belangrijk hier. Jezelf zijn, relaxt, open, etc etc
Klinkt stom, maar Oefenen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Om daar maar op terug te komen; hoe leer je om spontaner en minder bang te worden?
O.a. ja. En zoveel meer, maar daar waren we zelf ook wel achter. Zijn verhalen kloppen gewoon van geen kant.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus hij heeft gelogen dat hij ontmaagd is, maar hij is het niet? Dus dat van die blonde chick is gelogen, dat is het?
Als hij liegt over de basis, dan is het makkelijk om over alles te kunnen liegen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus hij heeft gelogen dat hij ontmaagd is, maar hij is het niet? Dus dat van die blonde chick is gelogen, dat is het?
Zo te lezen heeft hij zelfs MSN-logs gefabriceerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Daarom negeer ik hem volkomen. Het is moeilijk, maar wel mogelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
O.a. ja. En zoveel meer, maar daar waren we zelf ook wel achter. Zijn verhalen kloppen gewoon van geen kant.
Dat doen we al weken over en weer, dat is het grappige.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Bied hem een bakkie van zijn eigen koffie aan.
Hij komt spuitend klaar nu.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:37 schreef Halcon het volgende:
Het gaat weer over hem, dus hij zit nog wel met z'n paal in z'n hand deze postings te lezen.
Oefenen vind ik toch wel lastig, omdat ik toch wel bang ben en me ongemakkelijk voel. Daarnaast ben ik bijzonder slecht in gesprekken aanknopen met random mensenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:34 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Klinkt stom, maar Oefenen!
Als je meer contacten zoekt heb je sowieso al meer kans op daadwerkelijk leuk contact en dat is weer goed voor je zelfvertrouwen, waardoor je weer relaxter wordt enzovoorts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |