quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? (13 posten, wiens kloon ben jij?)
Heb je de basisschool voltooid?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
omg wat ik net heb gezien
een Penis en daarvan werd de huid zo omhoog geschoven, bijna eraf zeg maar?? dat was fucking eng
hij zei: "hmmm yeah baby, u sexy"
maar die huid? die ging helemaal omhoog eraf bijna? Wat is dat voor iets? Is dat van een besnijdenis?
Vaak heb ik het gevoel dat je posten plaatst, waarin je mij probeert duidelijk te maken dat je minachting voelt voor de dingen die ik post. Is dat zo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Analyseer dat eens in een theoretisch kader.
dat soort dingen krijg je toch niet op de basisschool.quote:
Seksuele voorlichting toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat soort dingen krijg je toch niet op de basisschool.
oh maar toen was ik flauwgevallen(in groep 8 voor het eerst). en hoefde ik het niet meer.quote:
Waarom ging je voorlichtingen ontwijken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh maar toen was ik flauwgevallen(in groep 8 voor het eerst). en hoefde ik het niet meer.
en op middelbare school ben ik meteen doorgestroomd naar atheneum/gymnasium brugklas. en volgensmij kregen wij dat niet itt andere brugklassen ofzoiets.
of ik was die dag toevallig ziek
en de andere voorlichtingen heb ik ook nogal ontweken.
omdat ik het schokkend vond, en van bloed en enge dingen moest flauwvallen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom ging je voorlichtingen ontwijken?
Zelfs dan nog, lanterfanteraar heeft toch internet. Dan zoek je dat soort dingen op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik het schokkend vond, en van bloed en enge dingen moest flauwvallen.
ik ben er inmiddels ietsjes overheen gegroeit
ja maar dan nog kunnen er ineens verrassingen komen waar je nooit eerder over hebt nagedacht, of dat je het dacht te weten maar dat het dus blijkbaar anders zit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs dan nog, lanterfanteraar heeft toch internet. Dan zoek je dat soort dingen op.
Of inderdaad biologie.
Nee joh.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vaak heb ik het gevoel dat je posten plaatst, waarin je mij probeert duidelijk te maken dat je minachting voelt voor de dingen die ik post. Is dat zo?
Lantefanteraar post ook vreemd. Een mix van onnozelheid en uitdagendheid, die niet bij elkaar past. Dat kan van alles betekenen. Ik hou het erop dat ze onschuldige spelletjes speelt, maar niet echt misleid. Een eerlijk gesprek wil ze niet echt voeren, zoals iemand doet die zijn problemen serieus neemt. Misschien wil ze het luchtig houden en het liever een beetje verbloemen.
Ik wist nooit dat vrouwen een apart plasgaatje hadden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dan nog kunnen er ineens verrassingen komen waar je nooit eerder over hebt nagedacht, of dat je het dacht te weten maar dat het dus blijkbaar anders zit.
oh ik wel. ik had de volgorde geleerd zodat ik niet helemaal een 1 ervoor zou krijgen, maar durfde niet naar de getekende plaatjes te kijken (lol)quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik wist nooit dat vrouwen een apart plasgaatje hadden.
Ja duh, anders had ze dat filmpje niet gezien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs dan nog, lanterfanteraar heeft toch internet. Dan zoek je dat soort dingen op.
Of inderdaad biologie.
Haha, over dat soort dingen weet ik ook vrij weinig moet ik bekennen (wat die pil precies doet, menstruatiecyclus en zwangerschapzooi, heeft me nooit geboeid bij bio...)quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat soort dingen krijg je toch niet op de basisschool.
en je weet niet wat je niet weet, dus je kan het ook moeilijk opzoeken.
zelf dacht ik niet al te lang geleden dat als een vrouw de pil slikte, menstruatie compleet stopte. blijkt dus ook fout te zijn ofzoiets.
zijn nog een boel meer dingen ook waarschijnlijk, maar voor dat soort dingen is ervaring, en omgang met het andere geslacht nodig.
middelbare-school-diploma zegt ook niets.....met biologie kan je wel een paar onvoldoendes permiteren over de onderwerpen van bloemetjes en bijtjes.
en met verzorging (dat vak slaat nergens op) geld eigenlijk wel hetzelfde.
lol daar verbaasde ik me ook overquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik wel. ik had de volgorde geleerd zodat ik niet helemaal een 1 ervoor zou krijgen, maar durfde niet naar de getekende plaatjes te kijken (lol)
Het ziet er inderdaad niet uit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik wel. ik had de volgorde geleerd zodat ik niet helemaal een 1 ervoor zou krijgen, maar durfde niet naar de getekende plaatjes te kijken (lol)
De pil beschermt niet tegen SOA's. Dan weet je dat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Haha, over dat soort dingen weet ik ook vrij weinig moet ik bekennen (wat die pil precies doet, menstruatiecyclus en zwangerschapzooi, heeft me nooit geboeid bij bio...)
quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad niet uit.
Bekijk eens een bevalling. Daar gaan je geile gedachtes.
nee mij ook niet. maar ging jij dan een onvoldoende halen ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Haha, over dat soort dingen weet ik ook vrij weinig moet ik bekennen (wat die pil precies doet, menstruatiecyclus en zwangerschapzooi, heeft me nooit geboeid bij bio...)
ja maar dat soort dingen weet ik wel..... dat is commen sense.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De pil beschermt niet tegen SOA's. Dan weet je dat.
Haha, ik weet het echt niet meer. Ik zal hem wel niet zo goed gemaakt hebben nee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee mij ook niet. maar ging jij dan een onvoldoende halen ofzo?
ik had wel precies alle hormoonniveaus tijdens cyclus en zwangerschap, en allerlei andere dingen die me niet benauwd maakten geleerd.
ik was bang dat als ik er helemaal een rotzooi van maakte tijdens de toets, dat de leraar me dan apart zou gaan nemen voor een gesprek ofzo
Oh, dat toch wel?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat soort dingen weet ik wel..... dat is commen sense.
i know. maar de pil zorgde bij veel meisjes toch ook voor minder pukkels ofzo? dat soort dingen bedoel ik dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De pil beschermt niet tegen SOA's. Dan weet je dat.
Diane pil. Schijnt zo te zijn (niets van gemerkt).quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
i know. maar de pil zorgde bij veel meisjes toch ook voor minder pukkels ofzo? dat soort dingen bedoel ik dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |