Ik weet niet waar jij woont, maar hier is dit al zo sinds maart 2010 of zo.quote:
onzin. ze hebben al wel langer de verzadigde vetten omlaag gebracht, maar 25% minder zout in de non-light (light sla ik met een grote boog over) is pas sinds kort. De verpakking is ook veranderd trouwens.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar hier is dit al zo sinds maart 2010 of zo.
De Light-variant is pas net slachtoffer geworden.
We gaan terug naar vroeger... waar je een los zakje met zout bij je chips kreeg en je het er zelf overheen moest strooien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Als ze de aardappel opeens vervangen door citroenschil dan. Jij je zin. Dan moet ik dus zelf maar aardappelchips toevoegen.
[..]
Je bedoelt ws subjectief
[..]
Heel misschien een enkeling inderdaad, maar aangezien dit klaagbaak is mag ik gewoon klagen over de ranzige, smaakloze kutchips van Lay's die - voordat ze 25% minder zout hadden - prima smaakten.
[..]
Of die zelf chips aan de zout en paprika toevoegen. Dat je zelf niet ziet hoe absurd het is om met peper en zout je chips op smaak te brengen is trouwens hilarisch
Dat is helemaal geen onzin.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:57 schreef Danny het volgende:
[..]
onzin. ze hebben al wel langer de verzadigde vetten omlaag gebracht, maar 25% minder zout in de non-light (light sla ik met een grote boog over) is pas sinds kort. De verpakking is ook veranderd trouwens.
Even gegoogled en het is ergens eind maart/begin april 2011 doorgevoerd.
edit: bron: http://www.pepsico.nl/media/releases/salt_240311.php
Ik quote even uit je bron:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:57 schreef Danny het volgende:
[..]
onzin. ze hebben al wel langer de verzadigde vetten omlaag gebracht, maar 25% minder zout in de non-light (light sla ik met een grote boog over) is pas sinds kort. De verpakking is ook veranderd trouwens.
Even gegoogled en het is ergens eind maart/begin april 2011 doorgevoerd.
edit: bron: http://www.pepsico.nl/media/releases/salt_240311.php
Verder is het een onzin klacht, de smaak is bijna exact hetzelfde. Ik heb je niet in 2007 horen klagen over de zonnebloem olie aanpassing, dat was een veel grotere smaakverandering.quote:Utrecht, 24 maart 2011 – PepsiCo Nederland heeft afgelopen week het zoutgehalte van Lay’s Superchips, Lay’s Light, Lay’s Sticks en Duyvis met een kwart verminderd.
Vorig jaar werd het zoutgehalte al met 25% verminderd in enkele andere Lay’s producten, zoals Lay’s Naturel, Paprika en Cheese Onion.
Ja, dus? Ik heb het hier toch over de crispy chips (of super chips of hoe dat ook heet)?quote:
Alleen voor mensen die verrotte smaakpapillen hebbenquote:Verder is het een onzin klacht, de smaak is bijna exact hetzelfde.
die is me veel minder opgevallen omdat ik toen geen crispy chips/super chips (die met ribbels dus) at.quote:Ik heb je niet in 2007 horen klagen over de zonnebloem olie aanpassing, dat was een veel grotere smaakverandering.
Waar dan? Kan me helemaal niet herinneren dat ik iets over fristi heb geschreven? Bron?quote:En over klachten over de nieuwe smaak van Fristi zat je zelfs lacherig te doen meen ik.
tissue nodig?quote:En dan nu dit topic.... zucht
Inderdaad. Fristi is nog steeds klachtwaardig. Wat ze daarmee gedaan hebben is 20 keer erger dan dit chipsverhaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:30 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja die fristi klacht is terecht hoor ... fuck
wat is er dan met fristi gebeurd?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:21 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Inderdaad. Fristi is nog steeds klachtwaardig. Wat ze daarmee gedaan hebben is 20 keer erger dan dit chipsverhaal.
De suiker in Fristi is gedeeltelijk vervangen door aspartaamquote:
Dus ze vervangen een natuurlijk product door een kankerverwekkende stof? Goed bezig bij fristiquote:Op maandag 23 mei 2011 11:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
De suiker in Fristi is gedeeltelijk vervangen door aspartaam
Resultaat: pure kanker voor je smaakpapillen
Ik kies juist bewust NIET voor kanker. Heb een tijdje in een vlaag van verstandsverbijstering coke zero en light gezopen, maar dat is de tering voor je lijf. Drink nu weer gewoon pure suikerklontjes in de vorm van normale coca cola en dat smaakt niet alleen beter, maar is ook veel gezonder.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:35 schreef 16meter het volgende:
Ja maar... nu mogen ze wel het label 'Ik kies bewust' erop plakken.
Smaak is subjectief en kan derhalve nooit een feit zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:37 schreef Danny het volgende:
[..]
die klopt gewoon.
Ze halen zout weg en dan moet ik dat er maar zelf op strooien.
Als ze dus de paprika weg halen moet ik dat er maar zelf op strooien.
En als ze de chips weg halen moet ik die zelf maar bakken.
Punt is dat ze een prima product verneuken door de smaak eruit te halen, die te vervangen door de smaak van uitgelopen schoenzool en vervolgens doodleuk te beweren dat de smaak gegarandeerd 100% hetzelfde is gebleven. FeitMijn mening: Lay's chips met 25% minder zout zijn 100% minder lekker.
Bij verschillende cola-varianten spreken over "gezonder"quote:Op maandag 23 mei 2011 11:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik kies juist bewust NIET voor kanker. Heb een tijdje in een vlaag van verstandsverbijstering coke zero en light gezopen, maar dat is de tering voor je lijf. Drink nu weer gewoon pure suikerklontjes in de vorm van normale coca cola en dat smaakt niet alleen beter, maar is ook veel gezonder.
Die garnalen cocktail klinkt lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:22 schreef BzP het volgende:
[ afbeelding ]
UK crisps > Lays
waar denk je dat de sensations vandaan komen?
Die hadden ze al 10 jaar geleden in de UK
Tenzij iemand gebruik maakt van de overdrijving als stijlfiguur.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Smaak is subjectief en kan derhalve nooit een feit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |