Zien!quote:
Moet vrijdagmiddag naar Utrecht voor mijn werk, maar helaas niet bij jullie op kantoorquote:
Stomquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet vrijdagmiddag naar Utrecht voor mijn werk, maar helaas niet bij jullie op kantoorEén of andere presentatie ergens.
In 't crea topicquote:
't Fröbeltje vind ik goed. Naar mijn bescheiden mening heb je daar goed de oogopslag en de vorm te pakken. De laatst geposte raakt mij minder in dat opzicht. Maar voor een kattenhaatster (quote:
Die laatst geposte is juist briljantquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Fröbeltje vind ik goed. Naar mijn bescheiden mening heb je daar goed de oogopslag en de vorm te pakken. De laatst geposte raakt mij minder in dat opzicht. Maar voor een kattenhaatster () niet verkeerd hoor.
Vandaar ook de smiley erachter.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
Die laatst geposte is juist briljantAl zeg ik het zelf.
En ik ben geen kattenhaatster
heej bengeltje.. richt jij vaker 'dingen' af dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef -Engel- het volgende:
Ben ook weer thuis.....
Was een leuke dag... btw ik heb een kat getraind om te luisteren naar de naam "Beeldje" en dat zonder snoepjes etc.
Soms... als ik er zin in en tijd voor heb.... de hond van mijn oom luister nu naar de naam Vleermuisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
heej bengeltje.. richt jij vaker 'dingen' af dan?
welk merk is het? sommige honden lijken op hele andere dierenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soms... als ik er zin in en tijd voor heb.... de hond van mijn oom luister nu naar de naam Vleermuis
Merkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef clevy het volgende:
welk merk is het? sommige honden lijken op hele andere dieren
ik ken er weinig die eten laten liggen als ze de kans hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
MerkGeen idee Vleermuis is zwart (wordt al een beetje grijzig), met spitse oren, houdt van spelen en kan best goed luisteren (oja hij gapt wel eten als ie de kans krijgt)
hehehe 't is een sneak. Hij doet het pas als hij denkt dat niemand in de buurt is (als je kijkt doet ie het weer nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef clevy het volgende:
ik ken er weinig die eten laten liggen als ze de kans hebben
dat zijn de leukste.. daar kan ik met 'spelvis' (eigenlijk heet ie prestley), een van de honden van m'n ouders ook zo mee lachen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe 't is een sneak. Hij doet het pas als hij denkt dat niemand in de buurt is (als je kijkt doet ie het weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |