Wat een saaie bedoelingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie het.
[..]
Dat is ook de bedoeling.
Donderdag en vrijdag.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:43 schreef yosander het volgende:
Hebben jullie de komende twee dagen nog examens?
Ik niet.
gooi je fobo eens op danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie het.
[..]
Dat is ook de bedoeling.
Vrijdag twee examensquote:
Cker nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:43 schreef yosander het volgende:
Ik niet.
Wi Bquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:43 schreef yosander het volgende:
Ik niet.
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 dagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:43 schreef yosander het volgende:
Ik niet.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HihiCTRL+R JEWEETZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha. Iedereen zat vanmiddag dik te spacen na scheikunde omdat ze morgen WiB hebbenquote:
Bullshit, er zijn aparte bezemexamens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef dralion13 het volgende:
Mijn scheikunde docent vertelde dat, omdat er volgend jaar een nieuwe slaag/zak regeling komt, de examens van dit jaar mogelijk makkelijker zijn dan voorgaande jaren, zodat de "bezemklas" niet al te groot zal zijn
KK BEZEM VUILE ZEMMEL AAAquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Bullshit, er zijn aparte bezemexamens.
ahh bezemquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Reageren op een post van 3 kwartier geleden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |