quote:
Nou het was niet m'n bedoeling om hem uit te dagen, ik stelde gewoon een vraag, maargoed, dat wordt verkeerd geïnterpreteerd en de hel barst los hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, het is duidelijk dat jij meteen weer BzP loopt uit te dagen.
Enige wat tili doet is haar mening over de serie uiten... Jij probeert nu de aandacht van jezelf af te halen en dat loopt uit de hand. Zet je eroverheen dat je zelf momenteel irritanter bent dan BzP.
Dat heb ik al heel lang door, maar wat jullie niet door hebben is dat me dat echt geen ster boeit. Op het moment dat je iets om je "internetreputatie" gaat geven, ben je mijns inziens heel verkeerd bezig. Misschien is het je opgevallen dat ik het prima kan vinden met de mensen die ik in het echt heb gezien?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:36 schreef Parvus het volgende:
Door al je fratsen heb je je krediet nogal verspeeld hier kk. Probleem is dat je dat zelf nog niet echt doorhebt.
Is het van je propedeuse?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef KoningStoma het volgende:
Zucht..
-Een jaar geleden een herkansing gedaan.
-cijfer niet op mijn cijferlijst
-mail gestuurd
-ik had een voldoende, cijfer zou op de lijst worden gezet
-cijfer is nu een 1
-weer mail gestuurd
-wachten
Ik word zo moe van.
Als het je geen ster kan boeien was je er niet eens op ingegaan en had je ook geen excuses van me willen hebben. Ik vind het ook niet nodig om die te geven want ik heb niets verkeerds gedaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:42 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
[..]
Nou het was niet m'n bedoeling om hem uit te dagen, ik stelde gewoon een vraag, maargoed, dat wordt verkeerd geïnterpreteerd en de hel barst los hoor.
[..]
Dat heb ik al heel lang door, maar wat jullie niet door hebben is dat me dat echt geen ster boeit. Op het moment dat je iets om je "internetreputatie" gaat geven, ben je mijns inziens heel verkeerd bezig. Misschien is het je opgevallen dat ik het prima kan vinden met de mensen die ik in het echt heb gezien?
En nu kap ik erover. Het is wel duidelijk dat iemand d'r excuses toch niet gaat aanbieden.
School.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef KoningStoma het volgende:
Zucht..
-Een jaar geleden een herkansing gedaan.
-cijfer niet op mijn cijferlijst
-mail gestuurd
-ik had een voldoende, cijfer zou op de lijst worden gezet
-cijfer is nu een 1
-weer mail gestuurd
-wachten
Ik word zo moe van.
Dat is fucking kut. Je bent 2ejaars toch? Dan moet je toch dit jaar je P binnen hebben?quote:
Beetje een principekwestie maargoed. We zijn uitgepraat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als het je geen ster kan boeien was je er niet eens op ingegaan en had je ook geen excuses van me willen hebben. Ik vind het ook niet nodig om die te geven want ik heb niets verkeerds gedaan.
Dat ooook nogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:45 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat is fucking kut. Je bent 2ejaars toch? Dan moet je toch dit jaar je P binnen hebben?
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat ooook nog
Ik zit echt niet te wachten op een mailtje dat ik die toets opnieuw kan gaan maken ofzo
Gelukkig heeft je piemol z'n Duitse helm nog.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:57 schreef Bozz187 het volgende:
godverdomme moet ik vanaaf met motor weg brengen, heeft me ma me helm mee genomen naar aalsmeer omdat er daar een nieuw vizier lag. is ze niet optijd terug heb dus geen helm.
hoe irritant
Moet je hem ergens ver weg heen brengen dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:57 schreef Bozz187 het volgende:
godverdomme moet ik vanaaf met motor weg brengen, heeft me ma me helm mee genomen naar aalsmeer omdat er daar een nieuw vizier lag. is ze niet optijd terug heb dus geen helm.
hoe irritant
ja en neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:58 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gelukkig heeft je piemol z'n Duitse helm nog.
Maar heb je 'm verkocht, ofwat?
ketting moet gespannen wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je hem ergens ver weg heen brengen dan?
Dan kun je toch even opbellen en vragen of je een andere keer langs kan komen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja en nee
[..]
ketting moet gespannen worden
http://www.motorfreak.nl/forum/viewtopic.php?id=308quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja en nee
[..]
ketting moet gespannen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |