SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Ze mag wel iets meer aankomen inderdaad. Maar alsnog zou ik haar doen.
Nummer twee heeft zich ook gemeld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:31 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ziet er wel leuk uit, maar ik zou haar niet willen, kijk hoe ze haar scherpe knieën verbergt.
lol wutquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:35 schreef SicSicSics het volgende:
Ze heeft ook allemaal kleine haartjes bij haar anus.
Dat zal mijn nepsnor wel zijn geweest. Die ben ik met carnaval vergeten mee naar huis te nemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:35 schreef SicSicSics het volgende:
Ze heeft ook allemaal kleine haartjes bij haar anus. Dat was echt smerig!
Ik kom er in ieder geval nooit meer bij in de buurt!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nummer twee heeft zich ook gemeld.
Tja, niet iedereen is zo'n computer freak als dat jij bent en kent alle grapjes van het net.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:38 schreef BertV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tip: LOI Creatief met taal voor beginners
Ik lul niet! En ze bleekt hem ook niet!quote:
Onmogelijk, het was een week voor Carnaval. Of wassie van vorig jaar!?!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:37 schreef Fraech het volgende:
Dat zal mijn nepsnor wel zijn geweest. Die ben ik met carnaval vergeten mee naar huis te nemen.
ben jij winston giernogwalawovitch¿quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik lul niet! En ze bleekt hem ook niet!
I would not tap that again with a 10 incher. Not even when I'm wearing a condom!
Ik verwachtte een topic vol vrouwennijdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:50 schreef female81 het volgende:
Dat zijn nou niet bepaald 'irl' genomen foto's die TS plaatst. Tijd voor foto's waarop ze als een vale dweil, gehuld in joggingpak, de vuilnisbak buiten zet (o.i.d.).![]()
Geen idee hoe ze er zonder make-up uit ziet, eigenlijk. Maar ze is als ze in de publiciteit komt bijna altijd bijzonder goed gekleed, valt me op. Soort van natuurlijk stijlgevoel.
Dun? Wel een beetje. Maar het past bij haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |