Met andere woorden! Nigga aint in!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lol!
Bbq is niet morgen nee... Heb een select gezelschap uitgenodigd poe poe doe maar duur omdat men huis anders echt te klein isHutjemutje is dan wel lekker bij VB als er een wulpse meid van 16 voor je staat, maar dat zal bij mij niet gebeuren. Dus nee, ik maak de tuin nog even in orde en dan kunnen we met een select fokgezelschap wel meeten
Dan nodig je SLP toch ook uitquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lol!
Bbq is niet morgen nee... Heb een select gezelschap uitgenodigd poe poe doe maar duur omdat men huis anders echt te klein isHutjemutje is dan wel lekker bij VB als er een wulpse meid van 16 voor je staat, maar dat zal bij mij niet gebeuren. Dus nee, ik maak de tuin nog even in orde en dan kunnen we met een select fokgezelschap wel meeten
En Ritualen moet dan met wie scharen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan nodig je SLP toch ook uitGa jij daar binnen tegen aan staan schuren, doen wij BBQ'en
jeeeej. N0t.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan nodig je SLP toch ook uitGa jij daar binnen tegen aan staan schuren, doen wij BBQ'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doemijdiema![]()
CP zit alvast aan een van de vier kratten bier van morgen!quote:
Ha!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:08 schreef Swine het volgende:
[..]
CP zit alvast aan een van de vier kratten bier van morgen!
Rituals is al bezet geloof ik CP, helaasch, helaasch!
Gelukkig heeft ie de foto's nog!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ha!![]()
ik dacht hetzelfde, maar vond het overbodig om dat te zeggen![]()
Da jungske moe nog kunne dromen
Dat swarma aan de cola gaat? Is het zo erg dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:16 schreef Swine het volgende:
Opfrissen en zo klein biertje doen (ik wel, swarma doet cola)...erg lang geleden..
Ik voel me enorm vereerdquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:17 schreef Swine het volgende:
[..]
Je gaat verder niet in op de avances die richting jou gemaakt zijn?!
Jullie hokken toch in dezelfde toren?quote:
En wij allemaal maar denken dat ze 'een vriend' heeft. Zhe fack, wat gaan mensen hier snel samenwonen allemaalquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jullie hokken toch in dezelfde toren?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wij allemaal maar denken dat ze 'een vriend' heeft. Zhe fack, wat gaan mensen hier snel samenwonen allemaal
Ssssssht, zolang niemand het weet krijgen we allebei huursubsidie en is deze kamer nagenoeg graaaaaaatiess!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wij allemaal maar denken dat ze 'een vriend' heeft. Zhe fack, wat gaan mensen hier snel samenwonen allemaal
Anderhalf jaar niets zeggen en dan ineens opduiken als je naam valt! Jij bent net als de andere 98% van deze reeks een kloon van mikkie?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:33 schreef SLP_ het volgende:
Whiee ben al bijna anderhalf jaar niet meer in deze reeks geweestHoe is met u allen? Nog steeds dezelfde mensen hier zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |