Hoe weet jij hoe pis smaakt?quote:
Zei straks tegen swarmi al, als men schutting straks dicht is is een meetje bij mij wel een optiequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef IrishBastard het volgende:
Fok cribsmorgenavond kan wel wat mij betreft. ziet er ruim uit!
Dat men geld eindelijk binnen is. Was "maar" iets meer dan de helft van jou maar dat is alsnog een leuk bedragquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef IrishBastard het volgende:
Fok cribsmorgenavond kan wel wat mij betreft. ziet er ruim uit!
Dat weet ik wel te vindenquote:
En dan een heel drama maken in de winkel!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, de kaartjes voor de dierentuin zijn gekocht.. Wilde ze ons nog 2 euro meer laten betalen ook, "want ja dit waren de oude kaartjes" ja die moet je dan niet in de winkel hangen, is niet mijn probleem als mij 15,50 gezegd is en er staat 15,50 op betaal ik 15,50, en zo geschiedde
Ja, Mikkie heeft ons ooit geleerd hoe je dat aan moet pakken, inclusief over de balie trekken en al. Ge blijft godverredomme van mijn twee euro afquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan een heel drama maken in de winkel!
Laysa trekt zo Mikkie vanaf zijn McDonalds-balie vandaan voor minder!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, Mikkie heeft ons ooit geleerd hoe je dat aan moet pakken, inclusief over de balie trekken en al. Ge blijft godverredomme van mijn twee euro af
Als blikken konden doden dan...!quote:
Ik ook niet, ik had behoorlijk snel geregeld dat we gewoon de prijs betaalde die er stond en niet meerquote:
We? IB stond zeker zijn mannetje?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had behoorlijk snel geregeld dat we gewoon de prijs betaalde die er stond en niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Nee nee neequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, Mikkie heeft ons ooit geleerd hoe je dat aan moet pakken, inclusief over de balie trekken en al. Ge blijft godverredomme van mijn twee euro af
Dat staat los van de McDonalds heurquote:
Morgen, lijkt me, toch CP?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wa is de BBQ maar wanneer waar en hoe?
Die uitnodiging hebben we gemistquote:
Maar natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Ja hoor praat jij maar stoerquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee nee nee. Ik heb je niet uitgelegd hoe je mensen over de balie trekt, maar meer hoe je mensen makkelijker kan laten doen wat jij wil. En kennelijk is dat zelfs jou gelukt, IB. Hoe goed is die tactiek dan
.
[..]
Dat staat los van de McDonalds heur.
[..]
Morgen, lijkt me, toch CP?
Altijd hetzelfde gezeik...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |