Zou je misschien foto's kunnen makenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:56 schreef Californium het volgende:
O en ja... Wij wonen op zo'n appartement!
Ik dacht dat jij daar niet wilde wonen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar R. woont en A tijdelijk in R dr appartementje heeft gezeten.. Heb je me wel eens opgehaald en weggebrachtLekker dicht bij je werk kan je voortaan fietsen
Toen we nog zicht hadden op lang hier wonen niet nee. Maar het is wel een van de ruimere appartementenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij daar niet wilde wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Daar heb ik in principe geen bezwaar tegen... Als jullie weten dat jullie toch misschien willen gaan reageren. Ligt er een beetje aan wanneer... Komende paar dagen best druk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ziet er goed uit! is inderdaad best ruim.. En ik let neit op de troep hoor je moet onze kamer nu eens zien
Zou je er bezwaar tegen hebben als we irl zouden willen komen kijken?
Heb vanavond een housewarming dus ik ben er niet... Blijft morgenavond en maandagavond over...quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou IB en ik moeten het er nog ff samen over hebben, (hebben het er wel aan de telefoon over gehad) en je moet natuurlijk uiterlijk maandag reageren.. Wij zijn zaterdag + zondag weg dus eigenlijk blijven alleen vanavond (wel pas rond 21.00 want we eten bij mijn ouders) vrijdagavond en maandag over
Het hoeft natuurlijk ook geen uren te duren maar zou het gewoon graag ff snel met eigen ogen zienen zooi hoef je echt niet weg te gaan ruimen want wat ik zeg we zijn wel wat gewend..
Morgenavond even onder voorbehoud, heb het er zo even met IB over (of die leest het zo zelf)quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb vanavond een housewarming dus ik ben er niet... Blijft morgenavond en maandagavond over...
We hebben ook een bierkoelkastquote:
Ik hoor het dan nog welquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Morgenavond even onder voorbehoud, heb het er zo even met IB over (of die leest het zo zelf)
Zou wel echt heel tof zijn
Jij drinkt toch geen AH bier?!quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:28 schreef swarmahoer het volgende:
aangezien er bier is, mikkie pik jij me op? gaan we ook ff daar langs
ik neem mn eigen wel meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |