SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Tof Sunquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Op de heenweg naar Wales gaan we logeren bij een vriend van ons die ongeveer halverwege woont
relaxte heenweg en een keer niet dood moe de tent op hoeven zetten
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef golfer het volgende:
We waren vanmiddag even bij een kringloopwinkel en daar hebben we een hobbelpaard gekocht voor onze kleinkinderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ah tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door PdeHoog op 17-05-2011 15:26:53 (Foutje. Ik verwarde Bloes met iemand anders :X) ]"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Wat leuk!quote:
Jah! Hoop niet dat hij spijt heeft dat hij riep dat we moesten komen logeren toen op Vivariumquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef golfer het volgende:
We waren vanmiddag even bij een kringloopwinkel en daar hebben we een hobbelpaard gekocht voor onze kleinkinderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Je echt een ouderwetse en met echte leren zadel en riemen en echt houten hobbelgedeelte.quote:
Nicequote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je echt een ouderwetse en met echte leren zadel en riemen en echt houten hobbelgedeelte.
Rib uit het lijf, dat wel. 12 hele euro's.
Knijpers en knopen enzo zijn ook leuk. Eindeloos in en uit het emmertje/doosje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Ze komen met mijn verjaardag en we hebben voor deze leeftijd niet zoveel speelgoedjes, dus ik wilde even iets met blokken of iets waar je wat in kan doen/uit kan halen (zijn passie op dit moment) kopen bij de kringloop, zien we ineens dit paard
(en nog bij de action een leuk plastic groot huis waarvan het dak open kan en met gaten/vormen is)
Xena is doodsbang voor het paarddus hij staat in de logeerkamer voorlopig
Ik deed de knijpers altijd in de gieterquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Knijpers en knopen enzo zijn ook leuk. Eindeloos in en uit het emmertje/doosje.
Weet ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef krakkemieke het volgende:
Knijpers en knopen enzo zijn ook leuk. Eindeloos in en uit het emmertje/doosje.
Tja, dat zorgzame he.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik neem toch aan dat de ouders zelf ook wat mee nemen? Althans, dat zou ik wel doen als ouder als ik uit logeren zou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |