Zeer goede vraag. ik moet zeggen dat ik daar geen antwoord op durf te geven omdat ik de Giro dit jaar nauwelijks gevolgd heb... Ik hoop een jongen van Movistar of Euskatel. Omdat dat bazenploegen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:59 schreef ThaTim het volgende:
Snuf. , wie gaat vandaag giro-etappe winnen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Etsu is even aan het fappen op mijn studerende meisjes plaatjes die is zo weer terug
giro is altijd interessant, leuke etappes altijd! (alleen jammer van weylandt)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zeer goede vraag. ik moet zeggen dat ik daar geen antwoord op durf te geven omdat ik de Giro dit jaar nauwelijks gevolgd heb... Ik hoop een jongen van Movistar of Euskatel. Omdat dat bazenploegen zijn.
Inmiddels wel een beetje maar vroeger was het Caisse d'epargne dus dat was baas. Alleen jammer dat ze nu anders heten en zulke lelijke kutshirts hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
giro is altijd interessant, leuke etappes altijd! (alleen jammer van weylandt)
movistar is een kutteam
ja, maar er zijn ook nog vette renners weg daar. Ik vond ze juist vet door LL Sanchez en Valverde.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inmiddels wel een beetje maar vroeger was het Caisse d'epargne dus dat was baas. Alleen jammer dat ze nu anders heten en zulke lelijke kutshirts hebben
neuhquote:
quote:
fappenquote:
quote:Mogelijk moet het examen landelijk ongeldig worden verklaard.
SMquote:
Tekenen, handvaardigheid en textiele werkvormenquote:
examen in SMquote:
terechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |