Supervet, 2 keer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou vandaag was het dus niet heel veel beter![]()
Maar goed, ik ga twee nachten, wat de rest doet zal me jeuken verder
Ja!quote:
Haha nee ik ga naar de Arctic Monkeys en Cage the Elephant, toevallig ook 2 nachten achter elkaar in de Paradiso! Maar waren die kaarten prijzig of viel het mee?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Kannie wachten!
Ga jij ook?
Als ik vrij had kunnen krijgen was ik zondag ook nog wel gegaan denk ik
96 euro per kaartjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha nee ik ga naar de Arctic Monkeys en Cage the Elephant, toevallig ook 2 nachten achter elkaar in de Paradiso! Maar waren die kaarten prijzig of viel het mee?
wie gaat er nou weer naar die bout band, CtE, tssss, pffffffquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha nee ik ga naar de Arctic Monkeys en Cage the Elephant, toevallig ook 2 nachten achter elkaar in de Paradiso! Maar waren die kaarten prijzig of viel het mee?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou er eerder voor andere artiesten naartoe gaan. Maar als je groots fan bent is 2 avonden ultiem.
Als je ergens fan van bent moet je dat gewoon doen, dat is magistraal!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
96 euro per kaartje![]()
Paradiso ga ik eind van de maand nog heen, PJ Harvey.
Maar daar heb ik eigenlijk al geen zin meer in want Prince is zooooooooo veel beter
Jij zou 33 keer Marika Jager zien voor dat geld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou er eerder voor andere artiesten naartoe gaan. Maar als je groots fan bent is 2 avonden ultiem.
Cage the Elephant is inderdaad zóóó najaar 2010!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie gaat er nou weer naar die bout band, CtE, tssss, pffffff
Shake me down is wel een lekkere meegillerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Cage the Elephant is inderdaad zóóó najaar 2010!
nu meer dan 3 mensen er naar luisteren zijn ze gewoon te mainstream voor mequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Cage the Elephant is inderdaad zóóó najaar 2010!
Haha ja, dan hoor ik denk ik onderhand wel bij de crew om er nog een keer of 100 aan vast te plakken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij zou 33 keer Marika Jager zien voor dat geld.
Ja echt he, ik luisterde al naar ze toen de leadzanger niet eens de baard in de keel had!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu meer dan 3 mensen er naar luisteren zijn ze gewoon te mainstream voor me
Ik luisterde al naar Cage the Elephant toen hij nog niet in een kooi zatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt he, ik luisterde al naar ze toen de leadzanger niet eens de baard in de keel had!
Ik luisterde al naar Cage The Elephant toen olifanten nog moesten evolueren van een dinosauriër.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik luisterde al naar Cage the Elephant toen hij nog niet in een kooi zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |