abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96933181
Hallo allemaal,

Na lang zoeken geef ik het op, dus ik dacht, misschien dat er hier iemand is die mij kan helpen?

Ik zoek een goede kapp(st)er voor niet te veel geld.

Normaal ga ik naar SOAP in Den Bosch, maar helaas ligt dat voorlopig buiten mijn budget, maar ik kan nergens zulke goede kappers vinden voor minder geld.

Iemand tips?
pi_96933786
Team kapsalon ofzo?>
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:57:35 #3
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_96938478
SOAP valt qua prijzen best nog mee. Wees blij dat je niet Rob Peetoom als kapper hebt.
Maar het is lastig om een andere kapper te vinden omdat wat jij goed vind relatief is.
Het is gewoon een risico dat je neemt. Maar zoek gewoon eens rond op internet bij welke salons de mensen het best opgeleid overkomen.
pi_96950088
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef babipangang het volgende:
Team kapsalon ofzo?>
Vind ik maar matige kappers zonder interesse :').
pi_96954225
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:57 schreef MsMessy het volgende:
SOAP valt qua prijzen best nog mee. Wees blij dat je niet Rob Peetoom als kapper hebt.
Maar het is lastig om een andere kapper te vinden omdat wat jij goed vind relatief is.
Het is gewoon een risico dat je neemt. Maar zoek gewoon eens rond op internet bij welke salons de mensen het best opgeleid overkomen.
Nou.. 38 euro voor wassen, knippen, stylen is nogal veel geld, vanuit mijn point of view. Maar dat zal uiteraard verschillen per persoon. Ik heb ook geen lang haar dat extra onder handen genomen moet worden, dus rond de 20 euro lijkt me een redelijkere prijs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')