Da's apart.quote:
Ja je mag alles in je GR zetten altijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:48 schreef Kaasrol het volgende:
Even tussendoor, voor natuurkunde mag je toch wel formules die niet in binas staan in je GR zetten? Dat zei mijn leraar tenminste
Voor alle vakken waarvoor je een GR gebruikt mag je 'm helemaal volpompen met vanalles en nog wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:48 schreef Kaasrol het volgende:
Even tussendoor, voor natuurkunde mag je toch wel formules die niet in binas staan in je GR zetten? Dat zei mijn leraar tenminste
Je mag alles in je rekenmachine zetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:48 schreef Kaasrol het volgende:
Ik had alleen een driedelige vandalequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:48 schreef -tape- het volgende:
[..]
Je mag alles in je rekenmachine zetten.
Oh en ik heb alleen een woordenboek met 1100 pagina's. Tering
Ja, wel meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:48 schreef Kaasrol het volgende:
Als ik ergens schijt zie liggen zal ik aan je denkenquote:
Ooh. Hoe kun je die ooit scheren.quote:
Hypercorrectie jwz.quote:
Scheikunde.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:51 schreef -tape- het volgende:
Wat heeft VWO voor examens vandaag? Havo Nederlands, dat is te doen op havo niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |