Vanmiddag haak ik af, heb ik mezelf beloofd, woensdag wiBquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
betwijfel het hoor, als opeens de moeilijke vakken komen, dan haken er mensen af hoor
jij ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:14 schreef Ezell het volgende:
Ik ga nog eventjes een tekstverklaring maken. Ben waarschijnlijk over een half uurtje terug. Anders alvast veel succes!
Succes!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:14 schreef Ezell het volgende:
Ik ga nog eventjes een tekstverklaring maken. Ben waarschijnlijk over een half uurtje terug. Anders alvast veel succes!
joa, ik heb er vertrouwenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
And the secret of the unicorn?
Heb je al gehoord over die gay bar scène? Zal nog wel een hoop ophef veroorzaken
Het is anders tot half 5 hoorquote:
Jullie mogen dat niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is anders tot half 5 hoor
Jullie mogen anderhalf uur voor tijd al weg?
jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is anders tot half 5 hoor
Jullie mogen anderhalf uur voor tijd al weg?
Gast, unicorn. Daarbij moet ik denken aan regenbogen en mannen in strakke pakjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
joa, ik heb er vertrouwen
en..welke gay bar scene?
Een uur, half uur en kwartier voor tijd. Denk dat ik er toch wel 2,5 uur zit omdat ik zo fucking traag benquote:
teveel robot unicorn attack gespeeld zekerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gast, unicorn. Daarbij moet ik denken aan regenbogen en mannen in strakke pakjes![]()
Maar voor de rest heb ik er alle vertrouwen in ja
irritant spelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
teveel robot unicorn attack gespeeld zeker
Misschienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
teveel robot unicorn attack gespeeld zeker
Valt uiteindelijk wel mee voor examen kandidaten. http://www.examenklacht.nl/nieuws/2011/brandalarm-op-rsg-brokledequote:
Dit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
Scheikunde gaat gewoon kut worden vrees ik.
ik denk juist dat het zo beter werktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Misschien
Trouwens, animatiefilm? Dacht dat het wel vet zou worden als speelfilm, maar animatie is gewoon. Dit wordt een download vrees ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |