Das waar. Het zou ze denk ik meer waardigheid geven. Je kan nou niet zeggen dat ze betrouwbaar zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef DS4 het volgende:
Ze kunnen het wel, maar waarom zouden ze? Het is niet alsof je elders terecht kan voor die kaarten...
Daarom is een monopolie zo slecht.
stel even dat ze gemiddeld 6 euro per kaartje vangen, da's dus anderhalve ton euro in totaal (alleen voor Prince).quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
Das waar. Het zou ze denk ik meer waardigheid geven. Je kan nou niet zeggen dat ze betrouwbaar zijn.
Ik kan geen telefoonnummer vinden dat ik moet bellen, alleen maar een postadres...verder zegt het steeds dat de tickets gewoon in mijn account moeten staan maar dat staan ze niet!! bah...ik voel het mis gaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:45 schreef Norrage het volgende:
Ik ga morgen maar eens bellen naar ticketmaster, want ik heb nog steeds geen pdf van mijn ticket...en reageren op mijn ticket-master helpdesk mailtjes doen ze ook niet...
Cool.quote:
Dit staat er up YT bij:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:02 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Cool.
Wel veel lege plekken![]()
Of is dit na de zoveelste toegift dat er al veel mensen weg zijn?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:02 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Cool.
Wel veel lege plekken![]()
Of is dit na de zoveelste toegift dat er al veel mensen weg zijn?
Liever niet de avond dat ik erbij ben. Ik vind hem juist op z'n best als hij z'n eigen ding doet. Lekkere muziek maken zonder restricties, stijlen mixen.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:18 schreef Suikeroom het volgende:
zou vet zijn als ie 1 avond op nsj gewoon 3 uur lang achter elkaar alleen maar funk classics speelt..
Daarom moet je ook 3 avonden gaanquote:Op zondag 22 mei 2011 17:58 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Liever niet de avond dat ik erbij ben. Ik vind hem juist op z'n best als hij z'n eigen ding doet. Lekkere muziek maken zonder restricties, stijlen mixen.
In LA heeft hij ook geen 2 dezelfde shows gedaan. Ik denk niet dat hij speciaal voor NSJ met een heel ander concept gaat komen dan voor LA en de andere Europese concerten. Beetje losse shows rondom een aantal vaste grote hits.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Daarom moet je ook 3 avonden gaan![]()
Ik denk dat hij een funk, een rock en een greatest hits show doet. Die laatste is zijn automatische piloot-show. Dus de eerste avond, om erin te komen, of de tweede om de laatste te kunnen knallen.
Nee, dat hoop je, omdat je wel ettelijke honderden euro's hebt neergegooid.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Daarom moet je ook 3 avonden gaan![]()
Ik denk dat hij een funk, een rock en een greatest hits show doet. Die laatste is zijn automatische piloot-show. Dus de eerste avond, om erin te komen, of de tweede om de laatste te kunnen knallen.
Klopt maar als zijn band blijft staan is dat ook wel een hintquote:Op zondag 22 mei 2011 11:35 schreef Felixa het volgende:
Bij een "normaal" concert is het ook afgelopen als de lichten aangaan. Je moet maar net weten dat dat bij Prince niet het geval hoeft te zijn. De meeste "casual" fans zullen daarom ook weggaan als de zaallichten aangaan.
Kloptquote:Op maandag 23 mei 2011 07:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dat hoop je, omdat je wel ettelijke honderden euro's hebt neergegooid..
Welnee. Er zijn maar weinig Prince concerten waar je je tekort gedaan voelt. Wat hij ook speelt.quote:Met die redenatie van jou zou hij z'n publiek redelijk tekort doen namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |