dan moet je toch ook gewoon binnen 5 minuten alles hebben ingevuld?quote:
ligt echt weer deels plat ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee.
Ow ow, de site ligt weer plat he![]()
Ik kan niet inloggen.
Bij een credit card schiet het cc bedrijf als het ware het bedrag voor. Hoe ze dat verder van jou krijgen is tussen jou en het CC bedrijf. Als de 'betaling' door ticketmaster geaccepteerd is is de transactie wat hun betreft gemaakt en heb je dus sowieso kaartjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dan moet je toch ook gewoon binnen 5 minuten alles hebben ingevuld?
of bedoel je dat er pas later wordt gecontroleerd of er voldoende saldo op de CC is?
lijkt me van niet, ik ga er vanuit dat dat meteen wordt gecontroleerd, anders zou je daar in een winkel ook op moeten wachten als je met CC afrekent
Oké, jammer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:45 schreef Felixa het volgende:
Zo te zien is alles nu helemaal uitverkocht.
Het is Ahoy, dus ook daar zie je het nog prima.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef Strychnos het volgende:
Ik heb ook gewoon best available gedaan... Ergens in de nok dus!
En er hangen 3 grote schermenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is Ahoy, dus ook daar zie je het nog prima.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:57 schreef DS4 het volgende:
Ja, maar als ik het mbv schermen moet zien koop ik wel een dvd...
Live muziek moet je voelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:57 schreef DS4 het volgende:
Erbij zijn is natuurlijk wat anders dan thuis op de bank, maar er is toch wel een verschil tussen voor je neus zien wat er gebeurt of op een scherm.quote:
Met een goede versterker is dat geen probleem.quote:
Kom niet zo heel vaak in Ahoy en ik weet ook niet hoe de opbouw is met Prince.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is Ahoy, dus ook daar zie je het nog prima.
Met zitplaatsen kan je natuurlijk niet gelaatsuitdrukkingen zien. Daar heb je dan weer het scherm voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:57 schreef DS4 het volgende:
Tijdens NSJ heet het de Maas (normaal: Sportpaleis).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:51 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Kom niet zo heel vaak in Ahoy en ik weet ook niet hoe de opbouw is met Prince.
Stomme vraag misschien maar in welke zaal is het dan?
Home cinemaatje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met een goede versterker is dat geen probleem.
Ik wil alleen maar aangeven dat ik liever niet zo ver verwijderd zit dat ik niets meer kan zien.
Met zitplaatsen in Ahoy lukt dat wel als je goede ogen hebt (of goede lenzen, bril, enz.)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:10 schreef staticdata het volgende:
Met zitplaatsen kan je natuurlijk niet gelaatsuitdrukkingen zien. Daar heb je dan weer het scherm voor.
Bryston 14B-SST2quote:
Natuurlijk, maar ik had geloof ik al aangegeven dat je in Ahoy overal prima zit.quote:Niets is ook erg overdreven. We zitten/staan allemaal het liefst vooraan. Achterin zie je echter meer dan je zou denken. DVD'tje komt er niet, dus dat is niet eens een optie. Of je bent erbij of je moet het doen met een crappy bootleg, nou dan weet ik wel wat ik kies.
Yep, is een order van afgelopen vrijdag...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |