Doe ik ook, na Alice Cooper ga ik slapenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:52 schreef Maringo het volgende:
Blijvenin ieder geval wel voor dit nummer
Ik zag hem staan ja. Daar wacht ik ook nog opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Doe ik ook, na Alice Cooper ga ik slapen
quote:
Doe maar gewoonquote:
Iedereen is moe, en wil slapen denk ikquote:
Ook niet heel raar om 3:00quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Iedereen is moe, en wil slapen denk ik
Zit ook wat inquote:
True to that!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 03:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Ook al is het 3 uur, nooit te laat om te headbangen
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 03:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Ook al is het 3 uur, nooit te laat om te headbangen
Slaap zequote:
Trustenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 03:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Weltrusten![]()
Ik ben ook weg als dit nummer afgelopen is
Kom, gaan we verder slapenquote:
Bevredig hem oraal, dan krijg je nog opslag ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:23 schreef ToT het volgende:
Pfff straks weer een gesprek met mijn directeur. Geen zin in...
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bevredig hem oraal, dan krijg je nog opslag ook
Rust is goedquote:
Ja....daarom juistquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
EN HOE WEET JE DAT ZO ZEKER, HEB JE HET AL GEPROBEERD?!?!?!
Hehehe nee, maar ik ga daar binnenkort toch weg!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
EN HOE WEET JE DAT ZO ZEKER, HEB JE HET AL GEPROBEERD?!?!?!
Thee?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rust is goed![]()
Vooral voor hupsjes die moeite hebben met wakker worden
Je word oud Hupsje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rust is goed![]()
Vooral voor hupsjes die moeite hebben met wakker worden
Ah, naja, dan maar nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee, maar ik ga daar binnenkort toch weg!
tttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je word oud Hupsje.
Ik ben al vanaf 6 uur wakker en lag er pas om 2 uur in.
Nergens last van
nomnomnomquote:
Het is 'je wordT'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je word oud Hupsje.
Ik ben al vanaf 6 uur wakker en lag er pas om 2 uur in.
Nergens last van
Gaat helemaal goed komenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nomnomnom
[..]
Het is 'je wordT'
En FU!
Ik spreek je vanavond wel als je in de kroeg moet werken en je compleet inkaktquote:
Haha, altijd prettig om gewoon uitgehuwelijkt te worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik spreek je vanavond wel als je in de kroeg moet werken en je compleet inkakt![]()
Dus hoe ver zijn de trouwplannen al?
Ik heb je op Fok nog niet echt op extreme taalblunders kunnen betrappen, dus dat komt vast wel goed!quote:
Ze hebben gewoon geen vertrouwen in je dat zelf een vrouw kan vinden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, altijd prettig om gewoon uitgehuwelijkt te worden.
Dat kan ook, en ze willen natuurlijk graag een feestje he.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon geen vertrouwen in je dat zelf een vrouw kan vinden.
Vraag dan aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh![]()
Douchen, schoonmaken, boodschappen doen, en dat allemaal zonder harde muziek uit draakje..
Gotta have breakfast, gotta have cereal!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh![]()
Douchen, schoonmaken, boodschappen doen, en dat allemaal zonder harde muziek uit draakje..
Ik heb ook best veel aan Fok gehad als het op spelling en grammatica gaatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb je op Fok nog niet echt op extreme taalblunders kunnen betrappen, dus dat komt vast wel goed!
Dat is het probleem niet, ik kan 't geluid niet hard zetten want broertje slaapt nog..quote:
Oh ja, ontbijten is ook wel een puik planquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Gotta have breakfast, gotta have cereal!
Geen harde muziek uit Draakje? Je tunet net te laat in!
Hehehe ja als je op Fok een taalfoutje maakt, wordt je kop er meteen af gebeten!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook best veel aan Fok gehad als het op spelling en grammatica gaat
Al die d/t fouten enzo, had ik eerst wel moeite mee
Maar op het examen is het tekstverklaren en mogen ze niet afrekenen op taalfouten, dus dat scheelt al
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ook, en ze willen natuurlijk graag een feestje he.
Stelletje profiteurs.
Oordoppies in?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, ik kan 't geluid niet hard zetten want broertje slaapt nog..
Hoe moet je dan douchen?quote:
Dirk is mijn broertje, jij bedoelt dick denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Waren Willy en Dirk er nog gisteren?
word je*quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja als je op Fok een taalfoutje maakt, wordt je kop er meteen af gebeten!
Maar succes!
Ja foutje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dirk is mijn broertje, jij bedoelt dick denk ik.
Nee, die zijn er vanavond weer.
En ik denk dat Bas ook te brak was, die was er ook niet.
Allemaal mietjes.
Ja, zeker als ze weer een beetje gedronken hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja foutje.
Oh dat gaat leuk worden dus vanavond
Je loopt achter schat. De trouwerij wordt al gepland as we speakquote:
Ze mogen tekstverklaring niet afrekenen op taalfouten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook best veel aan Fok gehad als het op spelling en grammatica gaat
Al die d/t fouten enzo, had ik eerst wel moeite mee
Maar op het examen is het tekstverklaren en mogen ze niet afrekenen op taalfouten, dus dat scheelt al
Noem je nu al een andere man schat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je loopt achter schat. De trouwerij wordt al gepland as we speak
Oh nee he, je bent toch niet zo'n superjaloerse en bezitterige man hequote:
Zoiets zei die vent jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze mogen tekstverklaring niet afrekenen op taalfouten?Wat is dat dan voor idioterie
Wat is MPC?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zoiets zei die vent ja
Het is ook deels MPC dus dat scheelt ook wel
Nee ben niet zo jaloers en bezitterig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh nee he, je bent toch niet zo'n superjaloerse en bezitterige man he
WHAHAHA THAT REMINDS ME!!
Ik kreeg nog op mn donder van uhm willy of bas dunno. Dat ik met een andere man zat te whatsappen![]()
Mjah nog niet helemaal wakker zullen we het maar op gooienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
multiple choice
Dus een vraag met A, B of C keuzemogelijkheden
Dat is toch zotquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zoiets zei die vent ja
Het is ook deels MPC dus dat scheelt ook wel
Ja ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch zotJe doet verdomme Nederlands examen, tuurlijk moeten ze je afrekenen op spelfouten
Ja dat zeg je nu.quote:
Ja maar dat is toch altijd zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu.
Tot we getrouwd zijn en dan veranderd alles opeens
De nonnenhont is 50% labradorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch altijd zo.
Ga nu even kijken voor een station. Zoek jij vast een labrador uit?
Oh, weet ik veel dat jij moet douchen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die redden het niet tot de douche en keuken
Dat is inderdaad nog even een discussiepuntjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De nonnenhont is 50% labrador![]()
Dan moeten we alleen nog even hevig discussiëren over de 2,7 kinderen
Dat stond in zijn post hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh, weet ik veel dat jij moet douchen.
Oke Samzzquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch zotJe doet verdomme Nederlands examen, tuurlijk moeten ze je afrekenen op spelfouten
QFTquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oke Samzz
Maja, het schoolsysteem tegenwoordig is toch crap
Ik bedoel er niks mee, hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oke Samzz
Maja, het schoolsysteem tegenwoordig is toch crap
Sorryquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
Ja, en nu heb ik dus "I'm popular, I will be popular" of wat dat ook de hele tijd in mijn hoofd op de weecee.
Bedankt hoor, Popje.
Is toch een leuk nummerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
Ja, en nu heb ik dus "I'm popular, I will be popular" of wat dat ook de hele tijd in mijn hoofd op de weecee.
Bedankt hoor, Popje.
Welk nr is dat dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke klapjosti heeft rebecca aangevraagd
Fridayquote:
En dan te bedenken dat ik nog steeds een zondagochtend-ik-ben-brak-gevoel hebquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iets over vrijdag.
Terwijl het pas dinsdag is en de week net is begonnen.
Niks gewend hups.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik nog steeds een zondagochtend-ik-ben-brak-gevoel heb
Ach nog 3 dagen en het is weer weekendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iets over vrijdag.
Terwijl het pas dinsdag is en de week net is begonnen.
Gaan we keer samen bier drinken?quote:
Dat wilde ik zondagavond doen. maar iemand had de krat al bijna leegquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we keer samen bier drinken?
WT MELDEN!!
Ik geef Jimmy de schuldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wilde ik zondagavond doen. maar iemand had de krat al bijna leeg
Ik heb echt veel gedronken hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sure babe.
Die heeft ook 2 flesjes op ja.
Ja echt hequote:
Dat wel.quote:
Heerlijk nummer is het echtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker rustgevend.. Bijna knuffelig wordt je ervan..
Ik weet het Samzzjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel er niks mee, hoorMaar, je snapt wel wat ik bedoel toch?
!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou jou er zelfs bijna van willen knuffelen..
Verkeerde topicquote:
Awww..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Doe eens niet van die enge dingen roepen
Serieus ik was aan het meezingen. Dit was geen jofulengtebashquote:
Oh.. Dan mag je het wel goedmakenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus ik was aan het meezingen. Dit was geen jofulengtebash
Je snapt dat ik nu heel veel moeite heb om de jofulengtebash niet alsnog te maken hequote:
Als je het daarna maar goed komt maken mag je..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt dat ik nu heel veel moeite heb om de jofulengtebash niet alsnog te maken he
Probeer jij nu mijn toekomstige vrouw te hosselen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je het daarna maar goed komt maken mag je..
Toekomstige, dus nu kan het nogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Probeer jij nu mijn toekomstige vrouw te hosselen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Galgje?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ook
Spannende spelletjes doen?
Wait whut?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Probeer jij nu mijn toekomstige vrouw te hosselen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tiiiis moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik!![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, sorry, doe maar net of ik niks gezegd heb dan
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, sorry, doe maar net of ik niks gezegd heb dan
Beetje jammer hequote:
Is dat zo ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Roy wil je meid, doe er je voordeel mee
Heul wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat? Heb net een station uitgezocht.
Kunnen het nu niet meer afblazen
Als je nu eerst je examen haalt en je meteen inschrijft bij een opleiding, kan ik iig nog zeggen dat ik een student neukquote:
Jij ook nietquote:
Zou een actie van mij kunnen zijn om het gewoon te vergeten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat zo ?
[..]
Heul wel.
Laten staan voor het altaar
Ik heb me al ingeschreven voor een opleidingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je nu eerst je examen haalt en je meteen inschrijft bij een opleiding, kan ik iig nog zeggen dat ik een student neukIpv een scholier
Jij ligt dan nog in een hotel in Amsterdam bij te komen van je vrijgezellenfeesttrioquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou een actie van mij kunnen zijn om het gewoon te vergeten.
Heul niet,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wellus, ik ben veel romantischer dan jij
Godver ik moest zo hard lachen dat mn hond schrokquote:
Dat zou wel lachen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ligt dan nog in een hotel in Amsterdam bij te komen van je vrijgezellenfeesttrio
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver ik moest zo hard lachen dat mn hond schrok
Was een grapje, schatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat is meteen verkeerd? Samzz heeft er ook 1.
Die maten van jou liggen in de andere kamers hun roes uit te slapen, stelletje zoep'rdsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou wel lachen zijn.
En dat mijn maten het ook echt allemaal weten maar niks mogen zeggen uiteraard.
Goed, nu nog eerst examen doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb me al ingeschreven voor een opleiding
Mijn heldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:04 schreef Ezechielk het volgende:
Ik verneem dat mijn vrouw uitgehuwelijkt wordt?
Maar daar kan je als man lekker over heen...... ehhmmm goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat is meteen verkeerd? Samzz heeft er ook 1.
Das maar goed ook..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar daar kan je als man lekker over heen...... ehhmmm goed
Zal ik bij jou niet willen doen.
.
En bij mij wel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar daar kan je als man lekker over heen...... ehhmmm goed
Zal ik bij jou niet willen doen.
.
Ja sorry, het was niet mijn ideequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:04 schreef Ezechielk het volgende:
Ik verneem dat mijn vrouw uitgehuwelijkt wordt?
quote:Het welkom terug-programma van Sony zal van start gaan zodra de PS-Store weer online is en gebruikers zullen dertig dagen de tijd krijgen om hun keuzes te maken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
You'd probably never heard of her
Ben je nu gewoon tekenfilms aan het kijken?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
HAHAHA een olifant met zn oren in een vlecht![]()
Boes Boes
Uhuhquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je nu gewoon tekenfilms aan het kijken?
Vind je? Ik vind dat nogal afhankelijk van de vrouw-bril combinatie. Sommige vrouwen kunnen brillen in het algemeen wat minder hebben, sommige brillen staan in het algemeen vrouwen niet.quote:
Hipstersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan engels maar ik kan jou niet volgen.
Jij kent de meme niet, laat maarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan engels maar ik kan jou niet volgen.
Dat zeker. Vind t all1 vaak een sieraad op het gezicht.quote:
Werken zal je.quote:
Zelfs een Euroknaller is daar 1,50.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werken zal je.
Shoppen op de kalverstraat is niet goedkoop
Oh, werkt dat zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werken zal je.
Shoppen op de kalverstraat is niet goedkoop
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat nogal afhankelijk van de vrouw-bril combinatie. Sommige vrouwen kunnen brillen in het algemeen wat minder hebben, sommige brillen staan in het algemeen vrouwen niet.
Je hebt exemplaren die dit in het extreme kunnen trekken en dat is echt van *brrr*.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zeker. Vind t all1 vaak een sieraad op het gezicht.Vooral zo een strenge zwarte bril is gaaf.
Uhuh I'm a material girlquote:
Wat voor spullen voor de uitzet krijgt hij dit jaar?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik bedenk me net dat huppelkind over 6 dagen jarig is
Hoe slecht! Daar moet je toch 355 dagen per jaar naarote leven?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat ga je hem geven?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Sowieso een beker.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor spullen voor de uitzet krijgt hij dit jaar?
En die overige 10 dagen dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe slecht! Daar moet je toch 355 dagen per jaar naarote leven?
Hoe lang gaat ie dat nog leuk vinden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso een beker.
Hij krijgt elk jaar een beker met zn leeftijd erop
Ik dacht exact hetzelfdequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe lang gaat ie dat nog leuk vinden?
Laatste krijgt hij als hij 18 is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe lang gaat ie dat nog leuk vinden?
Kerst -2quote:
Raad eens wat ik op m'n neus heb nuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zeker. Vind t all1 vaak een sieraad op het gezicht.Vooral zo een strenge zwarte bril is gaaf.
Jawel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je hem vroeger wel een autokleed gegeven trouwens?
Kan jouw huidige mobiel eigenlijk wel foto's maken (aannemende dat je niet standaard een digitale camera meehebt)?quote:
Ja, dat kan iequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan jouw huidige mobiel eigenlijk wel foto's maken (aannemende dat je niet standaard een digitale camera meehebt)?
Foto's zijn overrated hoor, maak maar een filmpje voor mequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan ieMaar ik heb geen kabel
En dan nog, ga ik geen foto maken
Nepnarcist.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan ieMaar ik heb geen kabel
En dan nog, ga ik geen foto maken
Nee tochquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, zo'n beest kun je toch niks weigeren
Ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die gooi je netjes in mijn pm
Bedoel je die op de radio of je joeptoep?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
Verkeerd nummer
Liefdesliedje voor Samzz
Ik postte het verkeerde nummerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bedoel je die op de radio of je joeptoep?
Gelukkig vereeuwigd in een citaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik postte het verkeerde nummer
Dit is de goedequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig vereeuwigd in een citaat.
Doei liefste schattigste mooiste Samzzquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
Tijd voor lunchpauze, al die oogjes en liefde kan ik even niet aan
Tot zo
ewww, ga eens een slabbetje pakken man..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doei liefste schattigste mooiste Samzz
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ewww, ga eens een slabbetje pakken man..
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja.. enorm..![]()
Zo praat je nooit tegen mij..
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja vast.Hij heeft liever dat jij zo tegen hem praat zeker?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja.. enorm..![]()
Zo praat je nooit tegen mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |