oh, dat had ik niet gezienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verkeerde draadje Ceetje... ik bedoelde de chat die hij via twitter gooide
ooooooohhhhhhhhquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
En vanavond ook niet meer drie keer zwaaien hè..... geloof dat ie al afgekicked is van ons![]()
![]()
en bijna
nee met SST_Lauraquote:
oh, dag kokje tot ziens slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
zo extra ogen zijn uit,Bek geschrobd, dus ik zeg Nog heel veel plezier en houd de tissues bij de hand. Weltrusten
![]()
doei kokje, welterusten en slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
zo extra ogen zijn uit,Bek geschrobd, dus ik zeg Nog heel veel plezier en houd de tissues bij de hand. Weltrusten
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh, dag kokje tot ziens slaap lekker
Ben morgen gewoon weer in de rehab en met geluk ook nog in de SCquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doei kokje, welterusten en slaap lekker![]()
we huilen hier wel zonder jou in het laatste draadje hier.
Vond het hier altijd kei leuk, met iedereen![]()
![]()
tot ziens in de rehab dan maar morgen en op de twattert![]()
![]()
ik zal wel naar rehab gaan, maar vanaaf is voor mij de laatste keer hier, als ie toch morgen op slot gaat, dan maar zonder dat ik nog probeer te posten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
Ben morgen gewoon weer in de rehab en met geluk ook nog in de SC
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
wij zijn hier toch altijd wel errug liev tegen elkaar hè.
quote:
ik denk het ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en toen waren er nog maar twee
![]()
ik denk dat wij vandaag hier het licht uit mogen doen
quote:
dat mag zekerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mag ik mij ff down voelen nu.... alsjeblieft..... we zijn er zoveel kwijt geraakt in 3 maanden tijd, en zelfs kokkie die morgen niet meer vandaag wil zien worden
OK, dan doe ik nu dus een oprecht mootjequote:
huilen mag, maar geen mootje, die zijn nooit oprecht en daar krijg ik nare gedachten bijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dan doe ik nu dus een oprecht mootje![]()
![]()
Sorry, geen mootje dan.... enquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huilen mag, maar geen mootje, die zijn nooit oprecht en daar krijg ik nare gedachten bij
doe ik met je meequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, geen mootje dan.... endoe ik alleen maar als ik echt heel erg boos ben (ipv schelden of slaan), dus ik hou 't wel bij heel veel
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |