abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 augustus 2011 @ 00:29:17 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100409389
Ja als er niks meer zou komen zal Brom zich ook best naar voelen. Hij heeft salaris ingeleverd om te komen en er zullen hem toezeggingen gedaan zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_100409489
Ook naar de fans toe. We willen best geloven dat ze kwaliteit boven kwantiteit plaatsen en dat dit vorig jaar gezien de korte periode dat Jordania kwam aankakken voor de het sluiten van de transferdeadline moeilijker was, maar nu niet meer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 augustus 2011 @ 00:32:46 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100409534
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:31 schreef DeVinger het volgende:
Ook naar de fans toe. We willen best geloven dat ze kwaliteit boven kwantiteit plaatsen en dat dit vorig jaar gezien de korte periode dat Jordania kwam aankakken voor de het sluiten van de transferdeadline moeilijker was, maar nu niet meer.
inderdaad en er is met geld zat te halen en op te pikken in Nederland.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_100409786
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 23:46 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Chanturia, wáárdeloze speler inderdaad!
Een zwaluw...
  zondag 7 augustus 2011 @ 08:17:44 #255
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_100414598
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een zwaluw...
Wie het kleine niet eert... Bovendien denk ik dat we met Ibarra en de Braziliaantjes ook 3 groeibriljantjes in huis hebben.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_100416203
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 08:17 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Wie het kleine niet eert... Bovendien denk ik dat we met Ibarra en de Braziliaantjes ook 3 groeibriljantjes in huis hebben.
Je moet Ted niet teveel geloven he. Die vindt iedere versterking een buitenkans.
  zondag 7 augustus 2011 @ 11:56:06 #257
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_100417426
Leuke wedstrijd om mee te beginnen voor meneer Brom.
Anonieme tievesclown
  zondag 7 augustus 2011 @ 15:48:03 #258
240618 Micson
The lonely stoner
pi_100425378
Ik heb me gehaast van mijn werk om de tweede helft nog te kunnen zien, maar ik heb het na een kwartiertje al gezien. 't Is weer bagger jongens :)
pi_100429612
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 08:17 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Wie het kleine niet eert... Bovendien denk ik dat we met Ibarra en de Braziliaantjes ook 3 groeibriljantjes in huis hebben.
Dat is nog afwachten natuurlijk.
  zondag 7 augustus 2011 @ 19:38:44 #260
3185 Adelante
To let it go now
pi_100431506
Waarom is Jenner terug? Wilde ze 'm zelfs in de 4e Bundesliga niet overnemen? :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:45:58 #261
240618 Micson
The lonely stoner
pi_100434553
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:38 schreef Adelante het volgende:
Waarom is Jenner terug? Wilde ze 'm zelfs in de 4e Bundesliga niet overnemen? :')
Ik ben blij dat Brom 'm nog niet meteen afschrijft, ik hoop nog steeds dat het er eens echt uit gaat komen bij die jongen :)
pi_100439010
Ik heb de gehele wedstrijd zitten bekijken en ben blij met de 0-0. Zeker gezien de omstandigheden.

Die zijn:
Room valt uit en Meerits moet plots debuteren.
VD Struijck en Jenner staan in de basis. Eerstgenoemde, tsjah, en laatstgenoemde, het schijnt een prima gozer te zijn, maar hij is gewoon lui (in denken en handelen). Beiden mannen zijn absoluut te licht voor ik vrees de Eredivisie, in ieder geval voor Vitesse. Niet voor niets dat ze uit nood in de basis staan, maar god wat heb ik mij lopen ergeren aan vooral VD Struijck. Zo zwak. Jenner heb ik altijd het idee dat hij wel beter kan, maar gewoon chronisch denkt dat hij goed is.
Drost is prima als reserve, maar een Rajkovic is natuurlijk wel even wat anders naast Kashia.

Anyway, fijn om Propper als basisklant terug te zien. Samen met Van Ginkel en Hofs liep dat af en toe best aardig en zet je daar een goede defensieve kracht bij dan kunnen Van Ginkel en Propper zich nog meer concentreren op waar ze goed zijn: vooruit voetballen. Hofs deed het trouwens prima hoor, maar zijn tijd is natuurlijk voorbij.

Chanturia, dat is wel een potentieeltje hoor. Natuurlijk nog grillig, kinderachtig, egoistisch en een echt 'mannetje', maar voetballen kan die zeker. Zaten paar alleraardigste acties bij en met een beetje mazzel had hij een goal gemaakt. En Bony blijft een uitstekend aanspeelpunt, hij overschatte zijn eigen kracht alleen af en toe en wilde in zijn eentje dwars door alles en iedereen heen stormen waardoor hij ook regelmatig de bal verloor. Maar hij voetbalt wel samen iig.

Conclusie: 0-0 is gewoon prima. Geen van beide teams verdiende het echt om te winnen en ik ben hartstikke blij gezien de situatie. Maar nogmaals: met échte versterkingen (zoals beloofd) doe je echt mee voor het linkerijtje, met versterkingen zoals vorig jaar (afgezien van yasuda, kashia, bony, pedersen) krijg je gewoon een zielloos seizoen. Dus ik hoop...
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:34:04 #263
351946 Loftrompet
Is niet muzikaal
pi_100440618
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:03 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb de gehele wedstrijd zitten bekijken en ben blij met de 0-0. Zeker gezien de omstandigheden.

Die zijn:
Room valt uit en Meerits moet plots debuteren.
VD Struijck en Jenner staan in de basis. Eerstgenoemde, tsjah, en laatstgenoemde, het schijnt een prima gozer te zijn, maar hij is gewoon lui (in denken en handelen). Beiden mannen zijn absoluut te licht voor ik vrees de Eredivisie, in ieder geval voor Vitesse. Niet voor niets dat ze uit nood in de basis staan, maar god wat heb ik mij lopen ergeren aan vooral VD Struijck. Zo zwak. Jenner heb ik altijd het idee dat hij wel beter kan, maar gewoon chronisch denkt dat hij goed is.
Drost is prima als reserve, maar een Rajkovic is natuurlijk wel even wat anders naast Kashia.

Anyway, fijn om Propper als basisklant terug te zien. Samen met Van Ginkel en Hofs liep dat af en toe best aardig en zet je daar een goede defensieve kracht bij dan kunnen Van Ginkel en Propper zich nog meer concentreren op waar ze goed zijn: vooruit voetballen. Hofs deed het trouwens prima hoor, maar zijn tijd is natuurlijk voorbij.

Chanturia, dat is wel een potentieeltje hoor. Natuurlijk nog grillig, kinderachtig, egoistisch en een echt 'mannetje', maar voetballen kan die zeker. Zaten paar alleraardigste acties bij en met een beetje mazzel had hij een goal gemaakt. En Bony blijft een uitstekend aanspeelpunt, hij overschatte zijn eigen kracht alleen af en toe en wilde in zijn eentje dwars door alles en iedereen heen stormen waardoor hij ook regelmatig de bal verloor. Maar hij voetbalt wel samen iig.

Conclusie: 0-0 is gewoon prima. Geen van beide teams verdiende het echt om te winnen en ik ben hartstikke blij gezien de situatie. Maar nogmaals: met échte versterkingen (zoals beloofd) doe je echt mee voor het linkerijtje, met versterkingen zoals vorig jaar (afgezien van yasuda, kashia, bony, pedersen) krijg je gewoon een zielloos seizoen. Dus ik hoop...
Ook ik heb de hele wedstrijd gezien en ben het eens met je conclusie. Niet wat betreft Van de Struijk en Drost. Frank moet gewoon centraal staan (of voor de verdediging), maar als back werkt het niet. Centraal vind ik hem beter dan Drost.

Wat mij betreft mag Jenner gaan. Die komt gewoon tekort. Dat hij en Drost speelden was niet om een andere reden dan de (extreem) smalle selectie. Aan het einde van de tweede helft leek Jenner overigens wel weer wat motivatie gevonden te hebben.

Ondanks dat het erg vroeg is om te concluderen ben ik blij dat die Catalaanse prutser niet meer voor de groep staat. Voetballend zag het er al veel beter uit dan vorig jaar, terwijl de selectie nu zwakker is dan toen.
Eigenlijk gaat niet zoveel van mijn lof naar trompetten.
winterbanden voetbaltalent scouten
pi_100441696
VD Brom heeft er inderdaad een team van gemaakt. VD Struijck centraal moet ik je inderdaad gelijk in geven, daar heeft hij zijn betere wedstrijden gespeeld. Maar ik ben gewoon helemaal klaar met die gozer. Hij heeft nimmer overtuigd en meer fout dan goed gedaan. Na drie jaar is het dan gewoon klaar. Zelfde met Jenner.

Drost vind ik wat dat betreft nog een twijfelgeval. Maar een versterking is het natuurlijk niet.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:07:44 #265
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_100442442
Van der Struijk heeft sowieso niets in de Eredivisie te zoeken, niet centraal en niet als back.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_100442503
quote:
99s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Van der Struijk heeft sowieso niets in de Eredivisie te zoeken, niet centraal en niet als back.
Drost en Jenner ook niet. Die lui moeten het maar eens bij AGOVV gaan proberen.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:09:38 #267
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_100442528
Heb alleen het laatste kwartier van de wedstrijd van de wedstrijd kunnen zien. Het zag er niet onaardig uit. Alleen toen ik thuis kwam was Manchester utd op, Europees voetbal is toch wel van een ander niveau dan die Mickey Mouse competitie hier. De aanvoerder had het na de wedstrijd over het willen halen van Europees voetbal. Dan moet er eerst nog wel het een en ander veranderen bij Vitesse. Snap zelf ook wel dat Manchester van een heel ander kaliber is, maar het wordt wel pijnlijk duidelijk dat het voetbal hier eigenlijk niks voorstelt.
Anonieme tievesclown
pi_100456524
Dat is zo'n dooddoener. Dat is hetzelfde als zeggen dat je eigenlijk net zo goed iedere dag 43km naar je werk moet gaan lopen omdat het beschamend is om in een fiat panda naar je werk te gaan, want daar staan collega's met BMW's. We hebben het hier over Vitesse, niet over een vergelijking tussen nationaal en internationaal voetbal. En wat datter gaat (oid), ik denk dat dit Vitesse best wat spelers heeft die internationaal (op subtop niveau) potten kunnen breken.
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:01:53 #269
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_100456644
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:58 schreef DeVinger het volgende:
Dat is zo'n dooddoener. Dat is hetzelfde als zeggen dat je eigenlijk net zo goed iedere dag 43km naar je werk moet gaan lopen omdat het beschamend is om in een fiat panda naar je werk te gaan, want daar staan collega's met BMW's. We hebben het hier over Vitesse, niet over een vergelijking tussen nationaal en internationaal voetbal. En wat datter gaat (oid), ik denk dat dit Vitesse best wat spelers heeft die internationaal (op subtop niveau) potten kunnen breken.
Wanneer de spelers zeggen dat het doel is Europees te gaan voetballen. Is dit alles behalve een rare vergelijking. Wanneer ze voetballen zoals ze nu doen hebben ze niks in Europees voetbal te zoeken. En moeten ze dit soort uitspraken gewoon achterwegen laten.
Anonieme tievesclown
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:35:12 #270
240618 Micson
The lonely stoner
pi_100461934
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:01 schreef Crimyclown het volgende:

[..]

Wanneer de spelers zeggen dat het doel is Europees te gaan voetballen. Is dit alles behalve een rare vergelijking. Wanneer ze voetballen zoals ze nu doen hebben ze niks in Europees voetbal te zoeken. En moeten ze dit soort uitspraken gewoon achterwegen laten.
De spelers praten gewoon Tedje, de trainer en Merab na. En die deden die uitspraken met het halve dozijn nieuwe spelers die we nog zouden gaan krijgen in het achterhoofd.

Met deze selectie word je inderdaad niet meer dan troosteloos 14de.
pi_100473698
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:35 schreef Micson het volgende:

[..]

De spelers praten gewoon Tedje, de trainer en Merab na. En die deden die uitspraken met het halve dozijn nieuwe spelers die we nog zouden gaan krijgen in het achterhoofd.

Met deze selectie word je inderdaad niet meer dan troosteloos 14de.
Het is nog maar afwachten wat de aankopen toe gaan voegen. Rajkovic is een goede, maar Petrovic lijkt alweer niet te komen.

Ik ben benieuwd hoeveel Jordania nu echt uit te geven heeft. Daar zijn we nog niet echt achter. Tot nu toe heeft hij vooral veel budgetaankopen gedaan in plaats van spelers die echt op langere termijn iets toevoegen.
pi_100482742
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is nog maar afwachten wat de aankopen toe gaan voegen. Rajkovic is een goede, maar Petrovic lijkt alweer niet te komen.

Ik ben benieuwd hoeveel Jordania nu echt uit te geven heeft. Daar zijn we nog niet echt achter. Tot nu toe heeft hij vooral veel budgetaankopen gedaan in plaats van spelers die echt op langere termijn iets toevoegen.
Bony, Yasuda, Pedersen, Kashia, Chanturia, dat zijn 5 spelers die echt iets toevoegen.

Ibarra en de twee brazilianen is afwachten.

Het is niet dat hij NIETS doet, alleen zoals ze nu naar buiten treden: 'komende drie weken komen 5, 6 echte versterkingen', dat zijn geen uitspraken die je doet nadat je vorig jaar met Ferrer hebt lopen aankloten, dan moet je ook echt iets laten zien in mijn ogen. Hij heeft inderdaad eer hoog te houden (hopelijk).
pi_100483423
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:15 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Bony, Yasuda, Pedersen, Kashia, Chanturia, dat zijn 5 spelers die echt iets toevoegen.

Ibarra en de twee brazilianen is afwachten.

Het is niet dat hij NIETS doet, alleen zoals ze nu naar buiten treden: 'komende drie weken komen 5, 6 echte versterkingen', dat zijn geen uitspraken die je doet nadat je vorig jaar met Ferrer hebt lopen aankloten, dan moet je ook echt iets laten zien in mijn ogen. Hij heeft inderdaad eer hoog te houden (hopelijk).
Vorig jaar werd er ook al hoog van de toren geblazen en het resultaat kennen we. Ondanks de zogenaamde financiële mogelijkheden, zit Vitesse nu nog altijd met een smalle selectie. Ook nog eens een smalle selectie met diverse hele matige spelers.

Ik ben benieuwd wat voor versterkingen het worden. Niveau Bony/Chanturia of niveau Kingston/Lopez.
pi_100483677
Dat is toch n gospe, heb je zoveel geld als club zijnde staan in de basis Hofs en Jenner :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_100484667
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:30 schreef TLC het volgende:
Dat is toch n gospe, heb je zoveel geld als club zijnde staan in de basis Hofs en Jenner :')
Daarom stel ik me vragen bij de daadwerkelijke financiële spankracht van Jordania.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')