Wut?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef Verras het volgende:
Mochten jullie trouwens ook pas weg om half 4 vanwege een landelijke treinstoring?
door een treinstoring konden een aantal scholen pas een uur later anfangen, dus in het kader van de geheimhouding is er een mail gegaan door de staatspolizei om de leerlingen tot half 4 in het lokaal te houdenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nog geen examen gehad, maar dit snap ik dus niet?Wtf heeft die treinstoring er mee te maken.
Bullshit. Gewoon die leerlingen een 1 geven. Hadden ze maar op tijd moeten zijn... KAN OOK EERDER WEGGAAN VAN HUIS HE!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef Verras het volgende:
[..]
door een treinstoring konden een aantal scholen pas een uur later anfangen, dus in het kader van de geheimhouding is er een mail gegaan door de staatspolizei om de leerlingen tot half 4 in het lokaal te houden
Die leerlingen kunnen ruiken dat er een treinstoring komtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef Drawer het volgende:
[..]
Bullshit. Gewoon die leerlingen een 1 geven. Hadden ze maar op tijd moeten zijn... KAN OOK EERDER WEGGAAN VAN HUIS HE!
Als mijn band lek is hebk ook een 1 hoor? Kank ook nie ruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:51 schreef Verras het volgende:
[..]
Die leerlingen kunnen ruiken dat er een treinstoring komt?
Oh zooo. Dan waren ze dus echt al dik een uur te laat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef Verras het volgende:
[..]
door een treinstoring konden een aantal scholen pas een uur later anfangen, dus in het kader van de geheimhouding is er een mail gegaan door de staatspolizei om de leerlingen tot half 4 in het lokaal te houden
Ja?? want NS.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:51 schreef Verras het volgende:
[..]
Die leerlingen kunnen ruiken dat er een treinstoring komt?
Niet gemerkt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef Verras het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Drawer het volgende:
Sowieso, met de trein naar je middelbare school?
Ohja.. Ik kom ook maar uit de provincie, ik moet een uur rijden voordat ik uberhaupt een spoor tegenkomquote:
Als je in Öjafölkannen (Friesland) woont kan je ook niet anders hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Drawer het volgende:
Ik kom ook uit de provincie en juist daarom neem ik weleens de trein. Dan kom je nog eens ergens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Verras het volgende:
[..]
Ohja.. Ik kom ook maar uit de provincie, ik moet een uur rijden voordat ik uberhaupt een spoor tegenkom
10 minuten voor een stationquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
200 meter voor een willekeurig spoor, 12 kilometer voor een spoor waar op gereden wordt
Vavo kan ook nog .quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Drawer het volgende:
+/- ¤1200/1500 ( volledig pakket en verschilt per school) euro en als je uit word besteedt helemaal niets. Heb je alleen een paar vakken dan betaal je natuurlijk minder.quote:
valt me nog mee, had gedacht dat het wel een euro of 5000 wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
+/- ¤1200/1500 ( volledig pakket en verschilt per school) euro en als je uit word besteedt helemaal niets. Heb je alleen een paar vakken dan betaal je natuurlijk minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |