Het tekstverklaren veel tijd geven en investeren in het lezen van de tekstquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:37 schreef Kaasrol het volgende:
Heb geen zin in dat trieste kut nederlands straks
Mag je trouwens dingen onderstrepen op het blad met die teksten? Ja toch.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:38 schreef Verras het volgende:
[..]
Het tekstverklaren veel tijd geven en investeren in het lezen van de tekst
nee, dan krijg je een 1quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag je trouwens dingen onderstrepen op het blad met die teksten? Ja toch.
jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, dan is het examen wat je maakt ongeldig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vraag het daar gewoon nogquote:
Kom er niet in .quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:40 schreef ThaTim het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)cdd501c432640&pass=1
pass is: EXA
Meestal als ik de tekst ga lezen dwalen mijn gedachten na de eerste alinea al af, wat helpt is om een marker gereed te houden oid en de dingen waar van jij denkt die belangrijk zijn te onderstrepen - zo houd jij je aandacht er bij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:29 schreef Verras het volgende:
[..]
Die strategie ga ik toepassen! Tekstverklaring is mijn zwakste punt, samenvatten mijn sterkste.
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij wonnen.quote:
Ditquote:
Ik vond de surveillant die struikelde over mijn woordenboek NL tijdens M&O toch leukerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja.
Zat gisteren die hele tekst voor de samenvatting onder te kalken toen er net een surveillant voorbij liep, hij bleef even staan om te kijken wat ik aan het doen was.
jij was m'n teammate?quote:
Neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef Verras het volgende:
Mochten jullie trouwens ook pas weg om half 4 vanwege een landelijke treinstoring?
joaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef Verras het volgende:
Mochten jullie trouwens ook pas weg om half 4 vanwege een landelijke treinstoring?
Ja.quote:
Ik heb nog geen examen gehad, maar dit snap ik dus niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef Verras het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |