Biologiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef Chai het volgende:
Ben ik nu als enige al aan het leren voor biologie (havo)? Iedereen is volgens mij nog bezig met Nederlands.
Ga niet vlak achter of naast een knap meisje zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:27 schreef Verras het volgende:
Nog enkele VWO'ers met goede tips voor Nederlands examen voor mij straks?
tekst eerst geheel lezen, dan goed kijken wat ze nou precies vragen bij elke vraag en of ze aangeven waar je moet kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:27 schreef Verras het volgende:
gister last van een supergeile surveillante, de lerares frans van de bovenbouwquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga niet vlak achter of naast een knap meisje zitten.Beter voor je concentratie.
nahquote:
Kan ik niet zelf bepalenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
en bij samenvatting slim om de vraag te herhalen, geven ze meestal ook puntjes voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:27 schreef Verras het volgende:
wordt bij jullie niet aangegeven waar je moest gaan zitten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Die strategie ga ik toepassen! Tekstverklaring is mijn zwakste punt, samenvatten mijn sterkste.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef ThaTim het volgende:
[..]
tekst eerst geheel lezen, dan goed kijken wat ze nou precies vragen bij elke vraag en of ze aangeven waar je moet kijken
Vast wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wordt bij jullie niet aangegeven waar je moest gaan zitten?
quote:
hoe is het met die chick van jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:30 schreef Joosterd het volgende:
Ik begin vanavond het boekje van samengevat een keer door te nemen en dan heb ik wel genoeg voor biologie geleerd voor een 3,8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |