quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Drawer het volgende:
Sowieso, met de trein naar je middelbare school?
Ohja.. Ik kom ook maar uit de provincie, ik moet een uur rijden voordat ik uberhaupt een spoor tegenkomquote:
Als je in Öjafölkannen (Friesland) woont kan je ook niet anders hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Drawer het volgende:
Ik kom ook uit de provincie en juist daarom neem ik weleens de trein. Dan kom je nog eens ergens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Verras het volgende:
[..]
Ohja.. Ik kom ook maar uit de provincie, ik moet een uur rijden voordat ik uberhaupt een spoor tegenkom
10 minuten voor een stationquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
200 meter voor een willekeurig spoor, 12 kilometer voor een spoor waar op gereden wordt
Vavo kan ook nog .quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Drawer het volgende:
Voor jou: 5 euro.quote:
Als je het via je oude school gaat en je dus wordt gedetacheerd, niks.quote:
+/- €1200/1500 ( volledig pakket en verschilt per school) euro en als je uit word besteedt helemaal niets. Heb je alleen een paar vakken dan betaal je natuurlijk minder.quote:
Idem.quote:
valt me nog mee, had gedacht dat het wel een euro of 5000 wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
+/- €1200/1500 ( volledig pakket en verschilt per school) euro en als je uit word besteedt helemaal niets. Heb je alleen een paar vakken dan betaal je natuurlijk minder.
Ja doe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:58 schreef Verras het volgende:
Helpt dat van 'die corrector is een kankerlul' achter je examen echt?!!!!!?!?!?!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop