Ik heb je wel een aantal keer zien wankelen en je snel ergens aan zien vasthouden, maar je bent niet op de grond beland nee.quote:
Ik schijn iets in de trend van 'Ik kom hier slapen!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat niet, je hebt alleen met een tarzankreet je matras bij anderen in de tent gemieterd en bent er bovenop geploft
Dat is heerlijk, zelf je bed opwarmen, hoewel ik het verdomd saai vind als ik niet tegen Marijke aan kan kruipenquote:
maar goed dat ik er dan niet wasquote:Op maandag 16 mei 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar het was wel gezellig
Ik heb alle jonkies onder tafel gezopen
Dat kan ik me geheel voorstellen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb je wel een aantal keer zien wankelen en je snel ergens aan zien vasthouden, maar je bent niet op de grond beland nee.
*plof*quote:
dat zeg ik, tarzankreetquote:Op maandag 16 mei 2011 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik schijn iets in de trend van 'Ik kom hier slapen!!!' geroepen te hebben. Of wat daar nog van te verstaan was.
Want jij wil niet dat sym je onder de tafel zuiptquote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar goed dat ik er dan niet was
Ja, alleen heb ik het al koud en was ik net ook niet warm te krijgenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is heerlijk, zelf je bed opwarmen, hoewel ik het verdomd saai vind als ik niet tegen Marijke aan kan kruipen
Tijdens de TAL meet was je snel wegquote:Op maandag 16 mei 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
Ik zuip iedereen onder de tafel. En word daarna zo aanhankelijk van de drank, dat ik iedereen onder de tafel ga knuffelen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:01 schreef vegetassj4 het volgende:
mensen, ik ga slapen![]()
welterusten allemaal
truste nieuwelingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:01 schreef vegetassj4 het volgende:
mensen, ik ga slapen![]()
welterusten allemaal
Op mijn koude voeten na, wel. *houdt voeten weg van Yuki*quote:
Dat was ook leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Hello Kitty meet was ook erg gezellig
Ik hou wel van spontane meets
ik ook, maar helaas not donequote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Hello Kitty meet was ook erg gezellig
Ik hou wel van spontane meets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |