Inderdaad bang voor het falen op zich, niet eens voor wat de gevolgen van het falen zouden zijn. Maar het falen zelf zie ik al als zeer negatief. Ik moet van mijzelf alles altijd volledig en goed doen. Ik ben wat dat betreft best wel perfectionistisch.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over dingen die je niet 'even' anders doet. Als een meid met je komt dansen en je doet niks moet je je eens af gaan vragen waar je nu precies bang voor bent. Dat je een flater slaat, dat je aan de verkeerde plek zit en je een mep krijgt, waar ben je bang voor?
Volgens mij maak je je te druk over wat je moet doen. Je denkt te veel waardoor je verstijft. Wees niet zo bang fouten te maken. Als je een domme opmerking maakt en ze daarom al afknapt; good riddance. Helemaal een meid die op jou afstapt daar kan je echt wel een potje bij breken.
Haha goed punt, en gelukkig nog ver weg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Billen > tieten, maar wat belangrijker is is of ze een leuk koppie heeft.
[..]
Ze gaat hockeyen, ik maak me meer zorgen om de jeugtoernooien
Congratz!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Knocked her up good, put a bun in her oven, etc.
Inderdaad. We komen ook niet veel in gelegenheden die daar voor geschikt zijn. Ze zijn er erg slecht in :p Ach. Misschien moet ik wat nieuwe vrienden zoeken om dit mee te doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yup, daarom roep ik ook dat vrienden belangrijk zijn. Heb ook aardig wat afgekeken hoor, maar het is lastig als je vrienden grotere scheiterds zijn dan jij
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pas maar op met die mannetjes-eenden, stelletje geile donders zijn 't!
[..]
Yup, wordt een meisje
Juist de dingen die mis gaan onthou je. Een gezamenlijke blunder is daarom leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een gezamenlijke blunder is wel ideaal. Samen in een vijver vallen ofzo.
En dat ik haar dan mag redden tegen kamikaze-eenden.
Blunders zijn moeilijk te creërenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
Blunders zijn vaak trouwens juist leuk en kunnen ook enorm het ijs breken
Iemand die ineens op z'n muil gaat is ook altijd goed. Ook al brak iemand een been bij een val vroeger, ik lag altijd in een deuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Juist de dingen die mis gaan onthou je. Een gezamenlijke blunder is daarom leuk.
Nou ik heb er geen moeite mee , ben af en toe een wandelend blunder, maar ik heb veel zelfspot en lach er keihard om en dat maakt het een stuk charmanter.quote:
Dat laatste ook inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
Blunders zijn vaak trouwens juist leuk en kunnen ook enorm het ijs breken
Dat gaat me een beetje te ver...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iemand die ineens op z'n muil gaat is ook altijd goed. Ook al brak iemand een been bij een val vroeger, ik lag altijd in een deuk.
Inderdaad, want friendszone is niet waar je wil zitten op dat moment.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:45 schreef greatjob het volgende:
Oja. Aub. Het is nooit fijn als iemand zegt dat je een schatje bent als je elkaar net ergens ontmoet. Meest dubbele compliment ooit
Nou, je moet er gewoon vrede mee hebben dat de meeste van je pogingen gewoon niet ergens op uit gaan draaien. Voordat ik met m'n huidige vriendin kreeg heb ik ook wekenlang gedate met een meid die ik erg leuk vond, maar dat schoot maar niet op. Erg gezellig, maar we kwamen niet verder dan zoenen. 10 jaar terug had ik dat heel vervelend gevonden, nu niet meer. Ik vertik het namelijk om me in die fase maar op 1 vrouw te focussen. Zolang er niet geneukt wordt is er sowieso van een relatie geen sprake. En zolang je je niet op 1 vrouw hoeft te focussen is het ook minder erg als zo'n projectje in 't water valt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:41 schreef dyna18 het volgende:
Inderdaad bang voor het falen op zich, niet eens voor wat de gevolgen van het falen zouden zijn. Maar het falen zelf zie ik al als zeer negatief. Ik moet van mijzelf alles altijd volledig en goed doen. Ik ben wat dat betreft best wel perfectionistisch.
Ik probeer wel truukjes om hier beter mee om te gaan, zoals dat stappenplan trouwens.
Daar en tegen vind ik het heerlijk als degene die me leuk vind me schatje noemtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:45 schreef greatjob het volgende:
Oja. Aub. Het is nooit fijn als iemand zegt dat je een schatje bent als je elkaar net ergens ontmoet. Meest dubbele compliment ooit
Met hoeveel vrouwen heb je die avond staan tongworstelen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:44 schreef dyna18 het volgende:
Tijdens mijn vorige reis had ik trouwens afgesproken met mijn kamergenoot om schijt aan alles te hebben en er op de laatste dag bewust een blauwtje te lopen. Gewoon om te ervaren wat het is om eens afgewezen te worden.
Wat ik echter ook probeerde het lukte me niet om een blauwtje te lopen.
Klinkt interessant. Positief of negatief?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:44 schreef dyna18 het volgende:
Tijdens mijn vorige reis had ik trouwens afgesproken met mijn kamergenoot om schijt aan alles te hebben en er op de laatste dag bewust een blauwtje te lopen. Gewoon om te ervaren wat het is om eens afgewezen te worden.
Wat ik echter ook probeerde het lukte me niet om een blauwtje te lopen.
Breath in, breath out. Goed ademhalen is belangrijk, dat helpt om te ontspannen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:33 schreef dyna18 het volgende:
- Hoe om te gaan met als een meisje fysiek contact zoekt en jij bevriest
Dat hangt nogal van de situatie af. Probeer i.i.g. om af en toe een grapje of een gevatte opmerking te maken.quote:- Hoe de stap te maken van leuk met een groep mensen communiceren naar meer romantisch contact.
Te vaag en algemeen. Be more specific.quote:- Communicatie tips gevraagd
Tja, jezelf zijn. Het heeft weinig zin om stukjes in te studeren en je anders voor te doen dan je bent.quote:- Wat te doen op een 1e date om de interesse van de ander te wekken
quote:
Dankquote:
Ik zou het sowieso positief opvatten. Goed moment ook om te grappen dat dat maar schijn isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:45 schreef greatjob het volgende:
0quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Met hoeveel vrouwen heb je die avond staan tongworstelen?
Bedoel je met "lukte niet" dat je geen vrouw aangesproken hebt?quote:
tieten denk ik. gezicht is het allerbelangrijkste qua uiterlijk. maar het gaat mij vooral om wie ze is :pquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
Wat zijn jullie tieten, of billen mannen ??
Ik ben meer van het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
Wat zijn jullie tieten, of billen mannen ??
Ik heb wel degelijk die avond met vrouwen gesproken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bedoel je met "lukte niet" dat je geen vrouw aangesproken hebt?
Mja, ik vind dat ook enorm corny. Als je op een meid afstapt weten ze ook wel dat je niet komt om de tijd te vragen, dat hoef je ze niet expliciet te vertellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:51 schreef dyna18 het volgende:
Ik heb wel degelijk die avond met vrouwen gesproken.
Mijn tactiek was om heel duidelijk te zijn in mijn intenties. Dus overduidelijk te flirten en complimentjes te maken, zoals "jij bent het mooiste meisje hier".
Hoe kun je daar nou van balen! Keihard afgewezen worden moet je niet willen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk die avond met vrouwen gesproken.
Mijn tactiek was om heel duidelijk te zijn in mijn intenties. Dus overduidelijk te flirten en complimentjes te maken, zoals "jij bent het mooiste meisje hier".
Gek genoeg werd daar nauwelijks op gereageerd, het werd meer genegeerd zeg maar.
Ik had verwacht keihard een blauwtje te lopen, maar dat gebeurde niet. Maar succees had ik ook niet. Het bleef allemaal een beetje vaag in het midden hangen.
Dus na die avond baalde ik dat ik zelfs niet in staat was om een blauwtje te lopen...
Diezelfde meid die al heel lang niks van zich laat horen en die vannacht op wonderbaarlijke wijze jou ineens een excuus verschaft, terwijl jouw onthullingen gister plaatsvonden en dus niets met dat hele gesprekje met die meid van vandaag te maken kan hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb aardbei en K_W een PM gestuurd, en het wordt niet openbaar gemaakt, maar dit verklaard mijn gedrag, het is niet te geloven hoe shit ik me voel.
Maar het komt erop neer dat die meid die ik zo leuk vond, een vriend heeft. En dat onze periode nep was! mijn hart ligt in 1000 stukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |