hoaxquote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Snuf. het volgende:
ik ga naar beneden even een uitzendinggemistje kijken op de bank ofzo met iets lekkers. Niet mijn vriendin, maardie is wel lekker
kontje borenquote:
quote:
Ik ook niet xD Maar het is gezellig.quote:
je weet toch wel zo'n beetje wie er bij je op school zitteenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef leeell het volgende:
ik hoop niet dat er negers bij mn examens zijn, die stinken altijd zo
neejohquote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
je weet toch wel zo'n beetje wie er bij je op school zitteen
drm wa tkom je fokken over negers danquote:
800?quote:
a sahbi kom 071 danquote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
drm wa tkom je fokken over negers dan
Eckte bazenliefde.quote:
goed bezig tochquote:
Maar ook levenloos.quote:
kloptquote:
jonge, ben binnen uurtje weg daarquote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ook levenloos.
Maar volgens mij is bijna iedereen morgen bezig met de CE's, dus ik kan mooi leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop