Denken dat iemand een neuk geeftquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
Zimanê kurdî, zimanek ji şaxa zimanên îranî yê bakûr rojavayê malbata zimanên hind û ewropî ye. Piraniya gelê li Kurdistanê bi vî zimanî diaxivin û zimanê dayîkê yê piraniya kurdan ev ziman e.
Wat is jou afkomst eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Denken dat iemand een neuk geeft
Oh, geefbaar ben ik zeker.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Denken dat iemand een neuk geeft
Turk zijn én in een VW lupo rijden en denken dat je mij kunt hosselen, de ironiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef Gulmez het volgende:
IK BEN FATIH 20 JAAR TURKS AFKOMST UIT ZWOLLE BEN IK WAT VOOR JE
ben zo in denbosch heb bijna vw lupo
quote:
Niks tegen de Lupo, m'n moeder heeft er ook zo een.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Turk zijn én in een VW lupo rijden en denken dat je mij kunt hosselen, de ironie
quote:
Is jouw moeder een Turk?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Niks tegen de Lupo, m'n moeder heeft er ook zo een.
He dat vroeg je ook aan mij in een pm, een echte fok hosselaar!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef Gulmez het volgende:
IK BEN FATIH 20 JAAR TURKS AFKOMST UIT ZWOLLE BEN IK WAT VOOR JE
ben zo in denbosch heb bijna vw lupo
Hij spreid zijn kansenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
He dat vroeg je ook aan mij in een pm, een echte fok hosselaar!
Ik ben een bijna landgenoot koerdistan moeten we wel geheim houden voor me familiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Turk zijn én in een VW lupo rijden en denken dat je mij kunt hosselen, de ironie
Nee, het kost mij geld. Heb een heel grote stapel treinkaartjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Jôh, socios verdien jij geld met treinreizen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ben een bijna landgenoot koerdistan moeten we wel geheim houden voor me familie
kunnen we samen naar Schevingen boulevard, en dan lekker showen met mooi meisje naast me,
baze moeder!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Niks tegen de Lupo, m'n moeder heeft er ook zo een.
Oh. Maar jouw moeder wilt mij ook niet hosselen. Derhalve is het voor jouw moeder acceptabel om in een Lupo te rijden.quote:
Niet getreurd hoor, meid. Hij zal de verliezer zijn. Je hebt nog een heel leven voor je om te shinen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar die man in de trein gaf mij geen neuk
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh. Maar jouw moeder wilt mij ook niet hosselen. Derhalve is het voor jouw moeder acceptabel om in een Lupo te rijden.
Metallic blauwquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
baze moeder!mooie dingen
die auto bedoel ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |