dan ben je de loser die asap eruit moet om zijn goeie trein te vinden..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Doen alsof je in de verkeerde trein zit nadat je gevraagd hebt of de trein naar <vul station in waarvan je weet dat de trein niet naartoe gaat>.
Een beetje Intercitytrein stopt niet zo snel ergens.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:05 schreef linpunt het volgende:
dan ben je de loser die asap eruit moet om zijn goeie trein te vinden..
hehe, MYV had ooit gehad dat er een gozer "Hoiquote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef superworm het volgende:
Ik heb de tactiek (voor mezelf) ontdekt: briefjes. Gewoon iets willekeurig opschrijven op een willekeurig stukje papier. Zit ze te tekenen, 'wat teken je leuk', matchen d'r oogschaduw en bloesje, 'wat ben je blauw', weet ik veel. Naam eronder en iets over Facebook. Heb het nu 3x geprobeerd en 3x werd ik toegevoegd!
2 van de 3 bleken direct al domme mavo-4 meisjes te zijn, helaas. Jailbait strikes again.
Nee ik doe het subtieler. Gewoon achteloos een briefje schrijven, paar keer duidelijk oogcontact maken en lachen, vervolgens bij het de trein uitlopen toestoppen en fijne dag wensen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef linpunt het volgende:
[..]
hehe, MYV had ooit gehad dat er een gozer "Hoi" op een kladblok schreef en naar haar begon te seinen, was jij dat?
Of.. vragen hoe je iemand toevoegt aan ping, want het wil bij jou maar niet werken en of ze wil helpen. en dan even uittesten met haar ping.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef Hendroit het volgende:
Dit is een serieuze tip: je had haar ping moeten vragen.
wat is er mis met 'hoi'?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:21 schreef aapje1992ok het volgende:
btw we zaten naast elkaar met niemand tegenover ons.
mischien zat ze wel te wachten totdat ik wat zei... maar moet ik dan beginnen?
we hadden allebei ook nog oordopjes in :$
Een beetje te gewaagd lijkt mequote:
Echt die treinreizigerts van tegenwoordig.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:21 schreef aapje1992ok het volgende:
we hadden allebei ook nog oordopjes in :$
Altijd beter dan 'catchy' openingszinnen die op het moment heel wat lijken maar waardoor je zodra je ze gezegd hebt jezelf wil facepalmen..quote:
Maar dan kan je toch niet langer blijven zitten dan tot het eerstvolgende station?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Doen alsof je in de verkeerde trein zit nadat je gevraagd hebt of de trein naar <vul station in waarvan je weet dat de trein niet naartoe gaat>.
Als je ping nodig hebt om sociaal contact te leggen blijf je voor altijd alleen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef Hendroit het volgende:
Dit is een serieuze tip: je had haar ping moeten vragen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Als je ping nodig hebt om sociaal contact te leggen blijf je voor altijd alleen.
Tuurlijk wel, gewoon blijven zitten en praten en zeg "ach, wat maakt het ook uit waar ik naartoe ga".quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Alstublieft.
Maar dan kan je toch niet langer blijven zitten dan tot het eerstvolgende station?
En waar wilde die jongen heen met die openingszin? Of snapte jij hem wel?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
Altijd beter dan 'catchy' openingszinnen die op het moment heel wat lijken maar waardoor je zodra je ze gezegd hebt jezelf wil facepalmen..
zo begon een jongen ooit met; "Eet jouw vriendin ook zoveel bloemkool?"__!
Die ga ik proberen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon blijven zitten en praten en zeg "ach, wat maakt het ook uit waar ik naartoe ga".
dakloosquote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon blijven zitten en praten en zeg "ach, wat maakt het ook uit waar ik naartoe ga".
geen idee, het gesprek viel dan ook snel dood.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En waar wilde die jongen heen met die openingszin? Of snapte jij hem wel?
Dat sowieso. Maar interesse veinzen is ook niet gemakkelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef linpunt het volgende:
[..]
geen idee, het gesprek viel dan ook snel dood.
Als hij nou gewoon normaal een gesprek was begonnen en interesse had getoond door vragen waardoor het geen 'ja' en 'nee' spel werd had hij veel meer kans gemaakt.
oh pardon, ik was afgeleid, maar ik bedoelde; open vragen. Het hele gesprek ging zo snel dood omdat hij begon met: "Dus je bent hier met een vriendin?" (ja) "Komen jullie hier vaak?" (ja) "Is het gezellig?" etc.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar interesse veinzen is ook niet gemakkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |