* DaMart moet nu aan die twee vechtende honden denken...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Als leraar schiet je niet op hetzelfde doel.
ja maar ik ben nieuwsgierig!!quote:
jups, hij waar wij van dachten dat die homo is.quote:
die met dat beenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart moet nu aan die twee vechtende honden denken...
je bent een vrouw..................zegt genoeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik ben nieuwsgierig!!
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieve mensen verdienen het om meteen terug te smsen
[..]
we werken sinds april tot 22:00quote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is 21:00 geweest, zou je niet eens naar huis gaan?
lijkt me vreemd.. familie met je exquote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups, hij waar wij van dachten dat die homo is.
ik spreek haar ex ook nog af en toe.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je er nog last van hebt dan doe je iets niet helemaal goed hoor...
heb er niet zo'n last van hoor. Ben blij dat het mijn vriendin niet is. En daar wil ik het bij laten.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lijkt me vreemd.. familie met je ex
maar achmoet kunnen
gelukkig groot zat om elkaar maar max drie keer per jaar tegen te komen ofzoquote:
schoot jij ook danquote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Als leraar schiet je niet op hetzelfde doel.
Ik kom zelfs hier een Deurne elke dag mensen tegen die ik nog nooit gezien hebquote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig groot zat om elkaar maar max drie keer per jaar tegen te komen ofzo
ik ben hier altijd verbaasd als ik een bekende tegenkomquote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kom zelfs hier een Deurne elke dag mensen tegen die ik nog nooit gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |