Zoiets Juicy, zoietsquote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Dus we kunnen volgen wanneer al kandidaten naar de wc gaan?
Stel je mij nu de vraag of jij bereid gevonden kan worden?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kan ik nu bereid worden gevonden om ook te helpen?
Dit jaar in elk geval niet!quote:
Ja, in de zin van:quote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Stel je mij nu de vraag of jij bereid gevonden kan worden?
Als je iets Songfestivallerigs getwitterd wilt helpen, kan je dat dus voortaan hier roepen
Wil niet zeggen dat het ook altijd meteen zal gebeuren, maar nu hebben we er een mooi overlegtopic voor dus.
quote:We hebben grazz, TheVulture en Peter bereid gevonden ons daarmee te helpen
Haha, leukquote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit jaar in elk geval niet!
Ook omdat de TROS heeft aangegeven over twee maanden al op zoek te gaan naar een nieuwe kandidaat etc. Yvonne vond dat het dan beter open kon blijven.
Er zijn een aantal ESF oudgedienden die de inlog hebben van die account en daar laten we het bij, maar dit topic is juist voor al jullie (en dus ook jouw!quote:
Oh, zo. Ik help zeker mee!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn een aantal ESF oudgedienden die de inlog hebben van die account en daar laten we het bij, maar dit topic is juist voor al jullie (en dus ook jouw!) suggesties.
Dus als je denkt 'Hé, tof, dit moet ESF tweeten' dan gooi je het hier, heel dikke kans dat er dan altijd wel iemand online is om dat te regelen.
Heel simpel gezegd: alles waarvan JIJ denkt dat de ESF volgers het leuk vinden om te lezenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef Fred_B het volgende:
Wat voor nieuws moet het zijn? Iets als 'Jedward 2 dagen na het ESF op nummer 1 in de iTunes-charts van Zweden, Duitsland en Ierland' (wat ook echt zo is) ofzo?
Deze ga ik dus nu twitteren.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef Fred_B het volgende:
Wat voor nieuws moet het zijn? Iets als 'Jedward 2 dagen na het ESF op nummer 1 in de iTunes-charts van Zweden, Duitsland en Ierland' (wat ook echt zo is) ofzo?
Nieuwe twitter? Wat? Huh? Sinds wanneer? [PANIEK][/PANIEK]quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Twitteraars, kan iemand mij uitleggen hoe je in de nieuwe twitter (ik smokkel elke keer door de oude layout te nemen) kan zien wie @ESF_FOK getweet hebben?
In de oude layout kan ik dat vinden, in de nieuwe niet
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Nieuwe twitter? Wat? Huh? Sinds wanneer? [PANIEK][/PANIEK]
Is dat zo? Hmz heb ik niet helemaal meegekregenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie weet het nog toen we een uur voor de halve finale een tweet de wereld in hebben gestuurd om op de 3Js te stemmen? Hij werd echt heel vaak geretweet! Helaas maakte het weinig verschil...
Ik heb geen idee... ik vind het al een wonder dat ik uberhaupt iets heb verstuurdquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je inlogt zit je al op de nieuwe, maar bovenin krijg je een blauw balkje dat je 'nog even terug kunt naar de oude'. En ik ken alleen die ouwe. Tenminste, in de nieuwe lukt het prima, maar ik kan alleen nergens vinden waar ik nou op @ESF_FOK kan klikken
Dan kan je zien wat anderen rechtstreeks aan ons hebben getweet.
Ik ga vanavond eens oefenenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je inlogt zit je al op de nieuwe, maar bovenin krijg je een blauw balkje dat je 'nog even terug kunt naar de oude'. En ik ken alleen die ouwe. Tenminste, in de nieuwe lukt het prima, maar ik kan alleen nergens vinden waar ik nou op @ESF_FOK kan klikken
Dan kan je zien wat anderen rechtstreeks aan ons hebben getweet.
Na een aantal tweets weet je niet andersquote:Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... ik vind het al een wonder dat ik uberhaupt iets heb verstuurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |