Dat was net mijn vraag, dude heb je niet gewoon een kippen borst?quote:
Right. Mannen die wel een brede borstkas hebben maar geen taille. Je wordt niet breed door niks te doen, maar door te sporten. Vaak trainen die dan ook hun buik wel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:13 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Dat was net mijn vraag, dude heb je niet gewoon een kippen borst?
Ik vind een Pectus Niet bepaald aantrekkelijk nee.
Vooral niet in extreme vormen. Maar extreme gevallen laten zich in meeste gevallen ook opereren,
William Copeland heeft het laten doen ivm met zijn sport.
Als vrouw vind ik ook mannen met een brede grove gorilla borstkas niet bepaald aantrekkelijk.
Brede schouders heb ik geen probleem mee, maar echt brede borstkas mannen hebben vaak geen taille en zijn een beetje vormloos.
Vooral als ze van die papzakken zijn die te lui zijn in de buurt van een sport instelling te komen <__<
Iemand met brede schouders hoeft geen enorme brede borst kas te hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef the85mc het volgende:
[..]
Right. Mannen die wel een brede borstkas hebben maar geen taille. Je wordt niet breed door niks te doen, maar door te sporten. Vaak trainen die dan ook hun buik wel.
En nog iets: je wilt wel brede schouders, geen brede borstkasVolgens mij zitten die brede schouder ergens aan vast.
Mannen en vrouwen kun je niet zo direct vergelijken. Volgens mij is 80cm voor een man best netjes. Ik zit op 91, maar dat moet nog verder omlaag, richting 85. Mijn vetpercentage zit op 14%. Borstomtrek is 119. Ik ken gelukkig geen vrouwen die een borstomtrek van 119 cm hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:52 schreef Dipkip het volgende:
Is 80 cm niet veel te veel? Ik heb een smallere taille dan jij en ik ben nog veel te vadsig.
Of hebben mannen een dikkere taille dan vrouwen
Je hebt gespierd en gespierd. Vrouwen vinden kennelijk te gespierd lang niet altijd mooi.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:35 schreef Stekelbees het volgende:
Omgedraaide wereld hier op Fok!.
De meeste meiden/vrouwen zeggen dat ze gespierd eigenlijk maar niets vinden.
Ik heb nog even gegoogled, en volgens het voedingscentrum heb je als vrouw een gezond gewicht bij een taille omtrek tussen de 68 en 80 cm. en als man moet dat tussen de 79 en 94 zijn. Dat zou dus inderdaad betekenen dat een omtrek van 80 cm. bij een man slank is (bijna mager) en bij een vrouw normaal (bijna dik).quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:34 schreef the85mc het volgende:
Mannen en vrouwen kun je niet zo direct vergelijken. Volgens mij is 80cm voor een man best netjes.
Dit kan dus al niet. Niets doen en er gespierd uitzien. Je spreekt jezelf tegen want degene die er "minder" gespierd uitziet gaat namelijk ook naar de sportschool, en waarschijnlijk net zoveel als de eerste foto alleen is hij langer bezig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:59 schreef Sander het volgende:
Gewoon gespierd: "kiek dat lijf van mij eens ff, ik doe d'r niks aan en toch super lekker" (ongeacht of diegene wel of niet in de sportschool hangt).
Tuurlijk kan dat wel. Je hoeft maar een beetje gezond te eten en te bewegen en je hebt zat spieren om er gespierd uit te zien. En nee, dan ben je geen uitgeploft ventje, maar heb je gewoon een goed lijf.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:03 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Dit kan dus al niet. Niets doen en er gespierd uitzien. Je spreekt jezelf tegen want degene die er "minder" gespierd uitziet gaat namelijk ook naar de sportschool, en waarschijnlijk net zoveel als de eerste foto alleen is hij langer bezig.
Jij doelt meer op iemand met zo'n laag bodyfat % dat je z'n spieren ziet denk ik. Zoals jahr00n beweert dat 'ie eruit ziet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:06 schreef Sander het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel. Je hoeft maar een beetje gezond te eten en te bewegen en je hebt zat spieren om er gespierd uit te zien. En nee, dan ben je geen uitgeploft ventje, maar heb je gewoon een goed lijf.
Ja en nee. Jahr00n lult uit zijn nek, dat weet ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:12 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Jij doelt meer op iemand met zo'n laag bodyfat % dat je z'n spieren ziet denk ik. Zoals jahr00n beweert dat 'ie eruit ziet.
Als je een laag vp hebt en en weinig spiermassa hebt zie je eruit als een gespierde spijker, en dat ziet er ook niet uit. Beetje dit ideequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:15 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja en nee. Jahr00n lult uit zijn nek, dat weet ik
Maar het zit er een beetje tussen. Met een laag vetpercentage zie je er sowieso al "gespierder" uit, maar hoef je je ook minder in te spannen om dat te benadrukken.
Als je daarna "te hard" gaat trainen eindig je als sportschool-worst en dat is eeuwig zonde. Vind ik
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:29 schreef boskameel het volgende:
[..]
Als je een laag vp hebt en en weinig spiermassa hebt zie je eruit als een gespierde spijker, en dat ziet er ook niet uit. Beetje dit idee
[ afbeelding ]
Die kerel op de vorige pagina ziet er gewoon goed getraind uit.
Precies. Het moet er niet uit zien alsof je iedere spier apart hebt opgepompt terwijl je op jezelf stond te geilen voor de sportschoolspiegelwand en daarna twee blikjes tonijn op een bedje van magere kwark naar binnen schoof. Het moet er uit zien alsof je gewoon van sporten houdt en meestal gezond eet maar ook af en toe spare ribs en bier naar binnen tettert. Ik ken genoeg mannen die op die manier leuk gespierd maar zonder droog er uit te zien zijn geworden. En dat is wat mij betreft dus de beste look. Misschien dat die dan ook wel wat met gewichtjes doen, naast bijv. basketbal en roeien, maar ze hebben niet die sportschool-look. Daar gaat het om, niet dat narcistische betweterige weet je wel hoe veel carbs daar in zitten aura om je heen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:59 schreef Sander het volgende:
Er is een groot verschil tussen de ene gespierd en de andere gespierd.
Die eerste foto, van die blonde vent met die gekke bulten bij zijn nek, is duidelijk sportschool gespierd, en dat is zo lelijk als het maar kan. Het ziet er onnatuurlijk uit, en geeft imo de verkeerde indruk. Ook gelijk de borst en buik maar scheren, ieks.
Liever zie je er wat natuurlijker gespierd uit. Er mag best een laag(je) vet op een man zitten van mij, en er hoeven ook geen gekke spieren van lul naar buik te lopen (die schuine huppelepups).
Sportschoolgespierd: "ik ben een onzekere flapdrol die zijn lijf op moet pompen om er maar wat van te maken"
Gewoon gespierd: "kiek dat lijf van mij eens ff, ik doe d'r niks aan en toch super lekker" (ongeacht of diegene wel of niet in de sportschool hangt).
Ja, ook met voorgaande, nog steeds beter dan die sportschoolworsten. Plus, allebei de voorbeelden zijn 15quote:
Jij wilt echt niet geloven dat vrouwen niet allemaal op spieren vallen, of wel soms?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:03 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Dit kan dus al niet. Niets doen en er gespierd uitzien. Je spreekt jezelf tegen want degene die er "minder" gespierd uitziet gaat namelijk ook naar de sportschool, en waarschijnlijk net zoveel als de eerste foto alleen is hij langer bezig.
Hij is geïndoctrineerd door Dutch Body Buildingquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij wilt echt niet geloven dat vrouwen niet allemaal op spieren vallen, of wel soms?
Volgens mij ben je bang dat je al dat werk voor niet gedaan hebt.
Oh nee hoor. Er zijn ook vrouwen die dik mooi vinden bijv. Ik heb het gewoon over het algemeen; als je afgetraind overkomt heb je al wat meer bekijks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij wilt echt niet geloven dat vrouwen niet allemaal op spieren vallen, of wel soms?
Volgens mij ben je bang dat je al dat werk voor niet gedaan hebt.
Slank en gemiddeld gespierd, daar gaat vaak de voorkeur naar uit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:53 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Er zijn ook vrouwen die dik mooi vinden bijv. Ik heb het gewoon over het algemeen; als je afgetraind overkomt heb je al wat meer bekijks.
Aandacht staat niet gelijk aan aantrekkingskracht he. Naar een brede sportschoolkerel kijk ik op dezelfde manier als naar een kerel in een zalmroze skinny.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:53 schreef Stekelbees het volgende:
Oh nee hoor. Er zijn ook vrouwen die dik mooi vinden bijv. Ik heb het gewoon over het algemeen; als je afgetraind overkomt heb je al wat meer bekijks.
Nee ik bedoel meer dit:quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:53 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Nou meid, veel plezier met je dikke vriendjes.
Foto hierboven is gewoon near perfect, en dat vinden de meeste vrouwen ook zo.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:35 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Want elke vrouw houdt van hetzelfde bodytype.
Over het algemeen als je wat gespierd bent val je al wat sneller in de smaak.
Ik weet niet waar je uitgaat, maar waar ik uitga maakt het aantal spieren niet echt uit, tuurlijk is een schriel klein mannetje minder aantrekkelijk maar bovengemiddeld veel spieren zijn hier niet veel aantrekkelijker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:35 schreef Stekelbees het volgende:
Omgedraaide wereld hier op Fok!.
De meeste meiden/vrouwen zeggen dat ze gespierd eigenlijk maar niets vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |