abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:13:26 #91
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_97026444
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Geerd het volgende:
Breed? je hebt gewoon een kippenborst
Dat was net mijn vraag, dude heb je niet gewoon een kippen borst?

Ik vind een Pectus Niet bepaald aantrekkelijk nee.
Vooral niet in extreme vormen. Maar extreme gevallen laten zich in meeste gevallen ook opereren,
William Copeland heeft het laten doen ivm met zijn sport.

Als vrouw vind ik ook mannen met een brede grove gorilla borstkas niet bepaald aantrekkelijk.
Brede schouders heb ik geen probleem mee, maar echt brede borstkas mannen hebben vaak geen taille en zijn een beetje vormloos.
Vooral als ze van die papzakken zijn die te lui zijn in de buurt van een sport instelling te komen <__<
pi_97027342
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:13 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Dat was net mijn vraag, dude heb je niet gewoon een kippen borst?

Ik vind een Pectus Niet bepaald aantrekkelijk nee.
Vooral niet in extreme vormen. Maar extreme gevallen laten zich in meeste gevallen ook opereren,
William Copeland heeft het laten doen ivm met zijn sport.

Als vrouw vind ik ook mannen met een brede grove gorilla borstkas niet bepaald aantrekkelijk.
Brede schouders heb ik geen probleem mee, maar echt brede borstkas mannen hebben vaak geen taille en zijn een beetje vormloos.
Vooral als ze van die papzakken zijn die te lui zijn in de buurt van een sport instelling te komen <__<
Right. Mannen die wel een brede borstkas hebben maar geen taille. Je wordt niet breed door niks te doen, maar door te sporten. Vaak trainen die dan ook hun buik wel.
En nog iets: je wilt wel brede schouders, geen brede borstkas :') Volgens mij zitten die brede schouder ergens aan vast.
pi_97027561
ik denk dat ze bedoeld dat ze geen opgepompte pecs wil a la jay cutler
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:45:21 #94
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_97027577
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef the85mc het volgende:

[..]

Right. Mannen die wel een brede borstkas hebben maar geen taille. Je wordt niet breed door niks te doen, maar door te sporten. Vaak trainen die dan ook hun buik wel.
En nog iets: je wilt wel brede schouders, geen brede borstkas :') Volgens mij zitten die brede schouder ergens aan vast.
Iemand met brede schouders hoeft geen enorme brede borst kas te hebben.
Met grote borstkassen hebben mensen het vaak over zo genaamde blok vormige ribbenkasten,
waar mensen met alleen brede schouders meestal een driehoek vorm hebben en dus taille hebben omdat de ribben geleidelijk breedte afnemen.

Ik ben een fotograaf en tekenaar,
ik ben de afgelopen 20 jaar bezig geweest met het mensen lichaam zo realisaties mogelijk neer te zetten en getraind in het herkennen van verschillende lichaams soorten en vormen.
Dus wees gerust, ik weet echt wel wat ik zeg en waar ik het over heb.
pi_97027851
ik heb een taille van 80cm op navelhoogte. borst kan ik me niet meer herinneren, dacht 110cm of daar ergens in de buurt. zijn dat normale verhoudingen?
pi_97029832
Is 80 cm niet veel te veel? Ik heb een smallere taille dan jij en ik ben nog veel te vadsig.

Of hebben mannen een dikkere taille dan vrouwen :?
pi_97030612
geen idee maar heb een vrij smalle taille en zit op 10% vet dus ik denk het. als ik weer thuis ben vrijdag of zaterdag zal ik wel een pic posten.
pi_97031363
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:52 schreef Dipkip het volgende:
Is 80 cm niet veel te veel? Ik heb een smallere taille dan jij en ik ben nog veel te vadsig.

Of hebben mannen een dikkere taille dan vrouwen :?
Mannen en vrouwen kun je niet zo direct vergelijken. Volgens mij is 80cm voor een man best netjes. Ik zit op 91, maar dat moet nog verder omlaag, richting 85. Mijn vetpercentage zit op 14%. Borstomtrek is 119. Ik ken gelukkig geen vrouwen die een borstomtrek van 119 cm hebben ;) Daar zou je bang van worden..
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:35:10 #99
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_97033782
Omgedraaide wereld hier op Fok! :').

De meeste meiden/vrouwen zeggen dat ze gespierd eigenlijk maar niets vinden.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:36:57 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97033853
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:35 schreef Stekelbees het volgende:

Je hebt gespierd en gespierd. Vrouwen vinden kennelijk te gespierd lang niet altijd mooi.
The love you take is equal to the love you make.
pi_97034358
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:34 schreef the85mc het volgende:
Mannen en vrouwen kun je niet zo direct vergelijken. Volgens mij is 80cm voor een man best netjes.
Ik heb nog even gegoogled, en volgens het voedingscentrum heb je als vrouw een gezond gewicht bij een taille omtrek tussen de 68 en 80 cm. en als man moet dat tussen de 79 en 94 zijn. Dat zou dus inderdaad betekenen dat een omtrek van 80 cm. bij een man slank is (bijna mager) en bij een vrouw normaal (bijna dik).

Waarbij ik het dan wel weer maf vind dat een vrouw van 1,65 dezelfde taille omtrek zou moeten hebben als een vrouw van 1,85, maar goed, voedingscentrum he ;)
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:59:01 #102
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_97034774
Er is een groot verschil tussen de ene gespierd en de andere gespierd.

Die eerste foto, van die blonde vent met die gekke bulten bij zijn nek, is duidelijk sportschool gespierd, en dat is zo lelijk als het maar kan. Het ziet er onnatuurlijk uit, en geeft imo de verkeerde indruk. Ook gelijk de borst en buik maar scheren, ieks.

Liever zie je er wat natuurlijker gespierd uit. Er mag best een laag(je) vet op een man zitten van mij, en er hoeven ook geen gekke spieren van lul naar buik te lopen (die schuine huppelepups).

Sportschoolgespierd: "ik ben een onzekere flapdrol die zijn lijf op moet pompen om er maar wat van te maken"
Gewoon gespierd: "kiek dat lijf van mij eens ff, ik doe d'r niks aan en toch super lekker" (ongeacht of diegene wel of niet in de sportschool hangt).
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:03:42 #103
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_97034950
quote:
3s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:59 schreef Sander het volgende:

Gewoon gespierd: "kiek dat lijf van mij eens ff, ik doe d'r niks aan en toch super lekker" (ongeacht of diegene wel of niet in de sportschool hangt).
Dit kan dus al niet. Niets doen en er gespierd uitzien. Je spreekt jezelf tegen want degene die er "minder" gespierd uitziet gaat namelijk ook naar de sportschool, en waarschijnlijk net zoveel als de eerste foto alleen is hij langer bezig.
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:06:36 #104
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_97035057
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:03 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Dit kan dus al niet. Niets doen en er gespierd uitzien. Je spreekt jezelf tegen want degene die er "minder" gespierd uitziet gaat namelijk ook naar de sportschool, en waarschijnlijk net zoveel als de eerste foto alleen is hij langer bezig.
Tuurlijk kan dat wel. Je hoeft maar een beetje gezond te eten en te bewegen en je hebt zat spieren om er gespierd uit te zien. En nee, dan ben je geen uitgeploft ventje, maar heb je gewoon een goed lijf.
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:12:44 #105
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_97035284
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:06 schreef Sander het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat wel. Je hoeft maar een beetje gezond te eten en te bewegen en je hebt zat spieren om er gespierd uit te zien. En nee, dan ben je geen uitgeploft ventje, maar heb je gewoon een goed lijf.
Jij doelt meer op iemand met zo'n laag bodyfat % dat je z'n spieren ziet denk ik. Zoals jahr00n beweert dat 'ie eruit ziet.
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:15:15 #106
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_97035416
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:12 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Jij doelt meer op iemand met zo'n laag bodyfat % dat je z'n spieren ziet denk ik. Zoals jahr00n beweert dat 'ie eruit ziet.
Ja en nee. Jahr00n lult uit zijn nek, dat weet ik :P

Maar het zit er een beetje tussen. Met een laag vetpercentage zie je er sowieso al "gespierder" uit, maar hoef je je ook minder in te spannen om dat te benadrukken.

Als je daarna "te hard" gaat trainen eindig je als sportschool-worst en dat is eeuwig zonde. Vind ik :P
pi_97036027
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:15 schreef Sander het volgende:

[..]

Ja en nee. Jahr00n lult uit zijn nek, dat weet ik :P

Maar het zit er een beetje tussen. Met een laag vetpercentage zie je er sowieso al "gespierder" uit, maar hoef je je ook minder in te spannen om dat te benadrukken.

Als je daarna "te hard" gaat trainen eindig je als sportschool-worst en dat is eeuwig zonde. Vind ik :P
Als je een laag vp hebt en en weinig spiermassa hebt zie je eruit als een gespierde spijker, en dat ziet er ook niet uit. Beetje dit idee

:')

Die kerel op de vorige pagina ziet er gewoon goed getraind uit.
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:41:40 #108
230788 n8n
Pragmatisch
pi_97036510
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:29 schreef boskameel het volgende:

[..]

Als je een laag vp hebt en en weinig spiermassa hebt zie je eruit als een gespierde spijker, en dat ziet er ook niet uit. Beetje dit idee

[ afbeelding ]

:')

Die kerel op de vorige pagina ziet er gewoon goed getraind uit.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_97038096
quote:
3s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:59 schreef Sander het volgende:
Er is een groot verschil tussen de ene gespierd en de andere gespierd.

Die eerste foto, van die blonde vent met die gekke bulten bij zijn nek, is duidelijk sportschool gespierd, en dat is zo lelijk als het maar kan. Het ziet er onnatuurlijk uit, en geeft imo de verkeerde indruk. Ook gelijk de borst en buik maar scheren, ieks.

Liever zie je er wat natuurlijker gespierd uit. Er mag best een laag(je) vet op een man zitten van mij, en er hoeven ook geen gekke spieren van lul naar buik te lopen (die schuine huppelepups).

Sportschoolgespierd: "ik ben een onzekere flapdrol die zijn lijf op moet pompen om er maar wat van te maken"
Precies. Het moet er niet uit zien alsof je iedere spier apart hebt opgepompt terwijl je op jezelf stond te geilen voor de sportschoolspiegelwand en daarna twee blikjes tonijn op een bedje van magere kwark naar binnen schoof. Het moet er uit zien alsof je gewoon van sporten houdt en meestal gezond eet maar ook af en toe spare ribs en bier naar binnen tettert. Ik ken genoeg mannen die op die manier leuk gespierd maar zonder droog er uit te zien zijn geworden. En dat is wat mij betreft dus de beste look. Misschien dat die dan ook wel wat met gewichtjes doen, naast bijv. basketbal en roeien, maar ze hebben niet die sportschool-look. Daar gaat het om, niet dat narcistische betweterige weet je wel hoe veel carbs daar in zitten aura om je heen.
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:24:38 #110
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_97038125
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:41 schreef n8n het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, ook met voorgaande, nog steeds beter dan die sportschoolworsten. Plus, allebei de voorbeelden zijn 15 :')
pi_97040030
Definitie!

BlaBlaBla
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:21:33 #112
261627 sciter
The world is my playground.
pi_97040238
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:03 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Jij wilt echt niet geloven dat vrouwen niet allemaal op spieren vallen, of wel soms?

Volgens mij ben je bang dat je al dat werk voor niet gedaan hebt.
pi_97040447
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:21 schreef sciter het volgende:

[..]

Jij wilt echt niet geloven dat vrouwen niet allemaal op spieren vallen, of wel soms?

Hij is geïndoctrineerd door Dutch Body Building :)
the pleasure - the privilege is mine
pi_97041375
Gespierd zijn en niet trainen, juist...............
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:53:17 #115
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_97044205
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:21 schreef sciter het volgende:

[..]

Oh nee hoor. Er zijn ook vrouwen die dik mooi vinden bijv. Ik heb het gewoon over het algemeen; als je afgetraind overkomt heb je al wat meer bekijks.
pi_97045119
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:53 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Oh nee hoor. Er zijn ook vrouwen die dik mooi vinden bijv. Ik heb het gewoon over het algemeen; als je afgetraind overkomt heb je al wat meer bekijks.
Slank en gemiddeld gespierd, daar gaat vaak de voorkeur naar uit.
the pleasure - the privilege is mine
pi_97045793
Ik geil op een brede rug en grote traps, no homo.
pi_97046091
quote:
Aandacht staat niet gelijk aan aantrekkingskracht he. Naar een brede sportschoolkerel kijk ik op dezelfde manier als naar een kerel in een zalmroze skinny.
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:50:51 #119
261627 sciter
The world is my playground.
pi_97047614
quote:

[..]

Nee ik bedoel meer dit:

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Nou meid, veel plezier met je dikke vriendjes.

Foto hierboven is gewoon near perfect, en dat vinden de meeste vrouwen ook zo.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:35 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Want elke vrouw houdt van hetzelfde bodytype.

Over het algemeen als je wat gespierd bent val je al wat sneller in de smaak.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:35 schreef Stekelbees het volgende:

Ik weet niet waar je uitgaat, maar waar ik uitga maakt het aantal spieren niet echt uit, tuurlijk is een schriel klein mannetje minder aantrekkelijk maar bovengemiddeld veel spieren zijn hier niet veel aantrekkelijker.

Het ligt denk ik aan het soort vrouwen dat je met je spieren sprakeloos wilt maken.
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:05:50 #120
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_97048514
Dat was eigenlijk mijn punt. Als je al in de sportschool hangt (en eerlijk is eerlijk, dat doe ik ook), zorg dan dat je overkomt als "vent met toevallig ook nog spieren" en niet slechts als bundel spieren. Want zeg nou zelf, ze moet toch op jou vallen, niet op je opgepompte nekworstjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')