Dat is symptoom bestrijding, en als het zo simpel was geweest dan had ik niet zo'n probleem gehad :/quote:
dank je!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:15 schreef juxtaposition het volgende:
Emotioneel overeten is erg gecompliceerd en helaas niet zo makkelijk als 'niet in je mond stoppen'. Ik denk dat het voor ons fokkers erg moeilijk is je hierbij te helpen. Het is goed dat je hulp hebt gezocht, erkenning is een belangrijk onderdeel van het genezingsproces. Misschien is het handig ook nog een bezoek te brengen aan de dietist? Die kan je helpen een gezond voedingspatroon aan te leren, wat weer kan helpen tegen eetbuien.
Succes en sterkte!
Ja 100%, weet niet of je aan komt door het eten, maar je valt door het roken kilo's per week af, gegarandeerd. Elke keer als je wilt eten pak je een sigarett.quote:
Dat is een bijzonder zwak excuus.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Dat is symptoom bestrijding, en als het zo simpel was geweest dan had ik niet zo'n probleem gehad :/
Nee hoor. Als je er zelf geen moeite mee hebt, is het voor JOU misschien een zwak excuus, maar voor mensen die hier last van hebben, is het geen zwak excuus. Gewoon stoppen met het in je mond duwen, is niet zo makkelijk. Je kunt het vergelijking met een verslaving: je zegt toch ook niet tegen een drugsverslaafde "Zet die spuit niet meer in je arm"?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Dat is een bijzonder zwak excuus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |