SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch niet overquote:Op maandag 16 mei 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets met een weddenschap die hij had afgesloten.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
Leuk weer DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
Maar zeg eens eerlijk...Ik had de verborgen grap meteen door deze keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Maar zeg eens eerlijk...goede vraag, nog 'ns doorlezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zeg eens eerlijk...kluis 112, code 0611SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]Stuiterend van schriknSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Maar zeg eens eerlijk...Ik zag hem alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geen jack russelquote:Op maandag 16 mei 2011 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oké. Ik heb altijd zo'n gevoel bij dat soort honden dat ze je heel kort moet houden, omdat ze anders erg snel wild en te speels kunnen worden. Maar als je ze opvoed en de energie er een beetje uithaalt zijn het geweldige honden.
Hoe is hij met andere honden?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was een foto van mij en marijke
Mart je soap is weer
oude lijn duitsers met n rechte rugquote:
Ja, nou. Ik zou van schrik ook typfouten maken als mijn koffiehuis ineens een theehuis moet worden, hoorquote:
Das de onze, hij is ook nog eens te grootquote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oude lijn duitsers met n rechte rug
Prachtige hond !quote:
Vorige week al?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had de verborgen grap meteen door deze keer
Whehehe. Zaterdag niet meer gezien, toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Joysa het volgende:
Soap![]()
![]()
![]()
![]()
Stukje over energietoyboy blijft ook tof
Ik ben ook helemaal fan van herdersquote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Prachtige hond !Ik hou van herders... En Samsons beste vriendin is een herder hihi ! Stiekem denkt ie ook dat ie een giga grote stoere herder is
![]()
Hier werkt iequote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Mart, ik krijg bij deel 4 een melding dat het bestand is beschadigd en niet geopend kan worden, is dit probleem al bekend/bij iedereen zo?
Ik kan hem gewoon openenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Mart, ik krijg bij deel 4 een melding dat het bestand is beschadigd en niet geopend kan worden, is dit probleem al bekend/bij iedereen zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |