uit de KSC of helemaal verzonnen?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
En donderdag is er weer een nieuw personage.

En vandaag al een onbekendquote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
Hoezo ik niet?quote:

ben benieuwd hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:

Naja samson is nu ook nog jong (anderhalf jaar) en het overenthousiasme zal wel minder worden. Maar ik ben zelf ook niet zo fan van die hyper honden zoals jacksquote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat heb je mij ook niet horen zeggen!Jack Russels vind ik zelf geen leuke honden, omdat dat echt doorslaat. Ik merk dat ik honden qua energie al snel te druk vind, dus dan zit zo'n soort voor mij ook aan de drukke kant.
![]()
Heerlijk! De hondjes van mijn ouders zijn een beetje ying en yang, wat ik altijd heel leuk vind. De oudste (shandy) is heel rustig ingesteld, niet echt bang en vind het allemaal wel goed.
De jongste (wisky) is echt enorm enthousiast, wil alles verkennen en gelijk spelen en slopen. Maar zodra er een hond aankomt die zij nog niet helemaal kent, dan is toch wel weer gelijk even achter de rug van de oudste verstoppen.
Ik heb met mijn ouders afgesproken als ik ooit een praktijk ga beginnen dat ik dan shandy als therapeutenhond ga inzetten. Het heeft echt zo'n karaktertje ervoor.

Summer heeft het nu al 213123123x gevraagdquote:Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vandaag al een onbekend
[..]
Hoezo ik niet?

Ik dus niet, ook niet in IE en ook niet als ik de virusbescherming uitzetquote:

Die zeurt er anders wel genoeg overquote:

Je weet wat ze zeggen over kindertjes die vragen hequote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Summer heeft het nu al 213123123x gevraagd

Aha zoquote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Summer heeft het nu al 213123123x gevraagd

Of Joysa, of PriemBabe, of ...quote:

quote:

Dat stuk stuiterbal van bij Joysa thuisquote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja samson is nu ook nog jong (anderhalf jaar) en het overenthousiasme zal wel minder worden. Maar ik ben zelf ook niet zo fan van die hyper honden zoals jacks

Joysa heeft d'r eigen soap alquote:
Kindertjes die vragen, komen in de soapquote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over kindertjes die vragen he.

Over die toyboy die je met mam moet delenquote:

Ik ga in elk geval in op zn werk aanbodquote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik wil er ook nog wel een vervolg op lezen
![]()
![]()

Het was toch verontverbranden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥

Ongetwijfeld. Met het ouder worden gaan de scherpe en extreme kantjes van het karakter er vaak af. Zo kwam ik er laatst tot mijn verbazing achter dat Wisky nu gerust bij iedereen van de familie op schoot slaapt. Vroeger wou ze dat alleen bij mij en mijn moeder, bij anderen werd te snel nerveus en wou ze eraf.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja samson is nu ook nog jong (anderhalf jaar) en het overenthousiasme zal wel minder worden. Maar ik ben zelf ook niet zo fan van die hyper honden zoals jacks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |