Jammerquote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik date niet..... en ook geen slachtoffers....
Appartementje in Zeist zit er wel in op zichquote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke vrijstaande villa in omgeving Zeist. Lekker in de bossen, ik zou er voor tekenen hoor.
Nu doet Fox wel een soortgelijke reis, maar die is drie dagen korter en het is Fox, dus ik weet niet wat voor volk daarop afkomtquote:
Daar is ook niks mis mee toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Appartementje in Zeist zit er wel in op zichDat scheelt vijf jaar wachttijd
Israel is erg tof.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu doet Fox wel een soortgelijke reis, maar die is drie dagen korter en het is Fox, dus ik weet niet wat voor volk daarop afkomt.
Maar ik kan natuurlijk ook nog naar Egypte of naar Israel ofzo, als ik niet word opgeblazen door een of andere relimongool.
Dat is ook niet héél erg moeilijk hequote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Israel is erg tof.Best veilig hoor. Veiliger dan Overvecht.
Terwijde is een buurt waar je liever niet alleen over straat loopt nu. Daar woont al het tuig tegenwoordig (ook wel Gangsterwijde genoemd in de volksmond).quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nergens last van gehad
Leidsche Rijn vind ik enger
Nou, wens me succesquote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Terwijde is een buurt waar je liever niet alleen over straat loopt nu. Daar woont al het tuig tegenwoordig (ook wel Gangsterwijde genoemd in de volksmond).
Ga je in Terwijde wonen?quote:
Heb je nog geen kasten dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef JoeBravo het volgende:
zo, alle zooi maar even uit de woonkamer in m'n ongebruikte slaapkamer gesleept. Ik werd teveel gedemotiveerd door grote berg zooi hier
jawel, maar ook een heleboel zooi dat ik uit moet zoeken voor ik het er in kan zetten.quote:
Succes...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jawel, maar ook een heleboel zooi dat ik uit moet zoeken voor ik het er in kan zetten.
Misschien moet je hier even kijken dan <klik>quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien moet je hier even kijken dan <klik>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |