Pfff slecht zeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed geregeld not dus
Zo had ik tijdens mijn studie een half jaar heel veel tussen uren omdat docenten ziek waren. Het half jaar daarna ontzettend veel lesuren.
Da's helemaal lekker geregeldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Wij hadden op de uni een keer dat een vak gegeven zou worden, bleek dat de docent al twee jaar eerder ontslag had genomen![]()
Leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is wel heel erg mama_mia
@oognip de pabo
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Het gaat over wattenstaafjes in plasbuizen op de radio
Toen we bij Cat vandaan naar Dusseldorf reden zag ik overal "Asperges, aardbeien en kersen" stalletjes. Maar er zijn toch nog helemaal geen kersen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:33 schreef Rewimo het volgende:
Hier verrijzen ook aan alle kanten de aardbeienstalletjes weer op het landBinnenkort maar weer eens halen.
Ja godver.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen we bij Cat vandaan naar Dusseldorf reden zag ik overal "Asperges, aardbeien en kersen" stalletjes. Maar er zijn toch nog helemaal geen kersen?
Hoooooooooooo hoooooooooooo.quote:
Nou dat kreeg ik dus ook van die bordjes, zin in kersen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja godver.
Nu heb ik zin in kersen.![]()
6 juni komt Diaz de hele dag hier.
Jip heeft er al zin in.
Vandaag was ik een paar uur werken, dus dan heeft hij met Bink de polonaise gelopen denk ik want hij ligt nu braaf te ronken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Wil boor nog steeds de hele tijd naar buiten Greys?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |