idd, alleen die bezem vlieglevelsquote:Op maandag 16 mei 2011 12:21 schreef Trollface. het volgende:
Mijn gezicht wanneer ik geen Spyro 1 meer heb.
Die liet ik altijd door mijn ouders doenquote:
iddquote:Op maandag 16 mei 2011 12:21 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Die liet ik altijd door mijn ouders doen5 jaar oud dit dat
wij alleen titel + auteurquote:Op maandag 16 mei 2011 12:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Misschien een domme vraag, maar oke. Hoe moet je de gegevens boven een samenvatting vermelden? Op de ATSA-manier, of voluit geschreven?
Dus:
Auteur:
Titel:
Samenvatting door:
Aantal woorden:
of
Samenvatting van 'De lekkere kant van stress', Naar Suzanne Weusten, uit: 'De Volkskrant, 11 Maart 2008.
?
Zelfs op het moment van ons SE was dit voor iedereen onduidelijk, omdat al onze leraren ons iets anders leerden. Heb dit jaar ook twee verschillende docenten gehad voor Nederlands, ze leerden beiden wat anders.
Wij moeten het zo:quote:Op maandag 16 mei 2011 12:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Misschien een domme vraag, maar oke. Hoe moet je de gegevens boven een samenvatting vermelden? Op de ATSA-manier, of voluit geschreven?
Dus:
Auteur:
Titel:
Samenvatting door:
Aantal woorden:
of
Samenvatting van 'De lekkere kant van stress', Naar Suzanne Weusten, uit: 'De Volkskrant, 11 Maart 2008.
?
Zelfs op het moment van ons SE was dit voor iedereen onduidelijk, omdat al onze leraren ons iets anders leerden. Heb dit jaar ook twee verschillende docenten gehad voor Nederlands, ze leerden beiden wat anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
laterquote:Op maandag 16 mei 2011 12:23 schreef leeell het volgende:
maar ik ga even shoarma eten bitches,
iedereen veel succes en poep niet in je broek of krijg een blackout
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wij moeten het zo:
Samenvatting: auteur, titelNee, Hendriks en Spanjer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreselijk. Succes zo...quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:25 schreef Gideon_92 het volgende:
RonSchonewille Ron Schonewille
@
@Jessicaxvw Weet je wat sarcasme betekent??
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Jessicaxvw Jessica v W.
@
@RonSchonewille uh.. leg uit? Ken het woord wel
1 minute ago Favorite Retweet Reply
whahahahaha faal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |