DGK is me wel echt het meest bijgebleven, mijn god wat werd dat veel besproken overal door iedereen. Prachtprogramma. En zo nep als de tering, telkens als Jaap zich weer versprak (Terror was redactie-werk) kwam de SL erop.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
prachtig ook dat zal ik nooit vergeten, in die gymzaal
Of dat ie de gymtoestellen ging aanvallen...quote:
maar van dgk wisten we dat t nep was en was ook beter te behappenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:53 schreef Lauzer het volgende:
[..]
DGK is me wel echt het meest bijgebleven, mijn god wat werd dat veel besproken overal door iedereen. Prachtprogramma. En zo nep als de tering, telkens als Jaap zich weer versprak (Terror was redactie-werk) kwam de SL erop.
moet dit naar Flip's facebook leiden?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:54 schreef Stability het volgende:
Philip_na_SSTPhilip
Heb een FB-pagina gemaakt: Philip secretstory. Als jullie daar nou de filmpjes plaatsen die ik echt MOET zien?! Op twitter gaat zo snel!!
10 hours agoFavoriteRetweetReply
Philip_na_SSTPhilip
Voila, een link naar de FB: http://preview.tinyurl.com/69a7q2a
9 hours agoFavoriteRetweetReply
geen Laura'squote:Op maandag 16 mei 2011 11:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
met soort gelijke bewoners
geen softy's dus erin
nou.......wie van de fokkers gaat ff plaatsen??quote:Op maandag 16 mei 2011 11:54 schreef Stability het volgende:
Philip_na_SSTPhilip
Heb een FB-pagina gemaakt: Philip secretstory. Als jullie daar nou de filmpjes plaatsen die ik echt MOET zien?! Op twitter gaat zo snel!!
10 hours agoFavoriteRetweetReply
Philip_na_SSTPhilip
Voila, een link naar de FB: http://preview.tinyurl.com/69a7q2a
9 hours agoFavoriteRetweetReply
geen idee , kheb er niet op geklikt...maar hij wil filmpjes..nou die hebben we toch?quote:
Voor Flip met zijn enge ogen doe ik niks.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou.......wie van de fokkers gaat ff plaatsen??
Huub er weer in, en Gerard.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
met soort gelijke bewoners
geen softy's dus erin
Jaap rende wel....(weet ff niet meer wie) eruit...quote:Op maandag 16 mei 2011 11:56 schreef mazaru het volgende:
En toen die drilsergeant kwam. En Jaap haast instortte!
LOL met dat ei op het hoofd van de zanglerares.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:56 schreef mazaru het volgende:
En toen die drilsergeant kwam. En Jaap haast instortte!
heb m ook gelezenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef Stability het volgende:
omg, deze zie ik nu pas![]()
![]()
RobS65Rob S
@jemagmeofniet ik heb eigenlijk zin om mijn haar in een verschrikkelijk nerdkapsel te kammen, brilletje op en dan de cam aan doen, hahahaha
11 hours agoFavoriteRetweetReply
Ja daarom, en volgens mij zijn Eric en Syl niet meer zo met Huub. Eric en Huub hadden toch ruzie op t eind?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geer is dikke maatjes met Sylvia en Eric he?
Juf Judithquote:Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef Lauzer het volgende:
[..]
LOL met dat ei op het hoofd van de zanglerares.
hahaha die heeft wel humor he? ik had twitter niet aanstaan gisterenavondquote:
Ja nou weet ook niet of dat "echt "was..quote:Op maandag 16 mei 2011 11:58 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ja daarom, en volgens mij zijn Eric en Syl niet meer zo met Huub. Eric en Huub hadden toch ruzie op t eind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |