Sporten doe ik al dus dat is het niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:55 schreef LompeHork het volgende:
Appel, peer, fruit in general.
Ga sporten.
Kijk hier heb ik wat aan!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:55 schreef Stokstaart het volgende:
Als je te licht bent kun je beste calorierijk eten, maar misschien niet te vet i.v.m. je cholesterol. Dus je kunt proberen veel bananen eten.
Sowieso zet fructose meer lichamelijk gezien meer aan (in vet) dan geraffineerde suikers.
Hoezo niet? Als hij zich daar beter bij voelt...quote:Op maandag 16 mei 2011 12:03 schreef FredvZ het volgende:
Als je verder geen lichamelijke klachten hebt, zou ik er niks aan doen.
Mwah niet beterquote:Op maandag 16 mei 2011 13:13 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als hij zich daar beter bij voelt...
BMI zegt niks over of jij te licht bent.quote:
Dat klopt TS, vooral niet via internetquote:Op maandag 16 mei 2011 13:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
BMI zegt niks over of jij te licht bent.
Pics or GTFOquote:Op maandag 16 mei 2011 13:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat klopt TS, vooral niet via internet![]()
Factoren als je bouw, dichtheid van je botten en het gewicht van je spieren en vet telt ook mee.
Vriendin van me is volgens de internet BMI te zwaar maar dat komt omdat haar tetten gewoon fucking groot zijn en de rest van haar lichaam normaal.
55 kg bij 1.75mquote:Op maandag 16 mei 2011 14:22 schreef CylonNL het volgende:
Like Fathank al zei; zorg dat je (complexe) koolhydraten en eiwitten binnen krijgt.
Combineer je dat met sportschool op recreatief niveau en je zult zien dat je wat kilootjes bij komt.
Hoeveel weeg je bij wat voor lengte als ik vragen mag?
Wat ik eerder al vroeg, waarom maak je dit topic als je zelf niet vind dat het beter is om aan te komen? Of begreep je het verkeerd?quote:
Deze reacties krijgen ik bijna nooitquote:Op maandag 16 mei 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wat ik eerder al vroeg, waarom maak je dit topic als je zelf niet vind dat het beter is om aan te komen? Of begreep je het verkeerd?
Tevens is 55 kilo bij die lengte wel héél erg fucking licht en beter ga je ff 25 kilo aankomen ofzo
Ja persoonlijk val ik niet op splinters en heb ik liever een massief stuk hout ofzo. Mijn vent weegt 83, vooral veel spier en brede bouw maar hij is denk ik niet veel langer dan 1.75-1.78 met hóóuit 1.79 maar niet langer dan dat en ik vind hem héérlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:13 schreef VitaminWater het volgende:
80kg bij 1,75m is toch iets te zwaar voor het mooie?
En inderdaad even een pic van vriendin met monstertetten aub. Dankje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |