abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4674113
Ik heb morgen die prik tegen nekkramp, maaruh ik kan daar dus totaal niet tegen tegen die gore spuiten Heeft iemand tips voor mij? Zou wel mooi zijn, ik dacht er zelf aan om mezelf helemaal stond te roken dan krijg je er ook niet zo veel van mee. Alle tips zijn welkom.
pi_4674134
o.o relaties met spuiten... 0.0 wow
pi_4674156
gewoon een gezel praatje houden met de prik(st)(k)er en dan even de andere kant uit kijken en het is zo gebeurt
pi_4674160
gewoon de andere kant op kijken en je niet aanstellen.
Duck tape is like the force; it has a dark side and a light side and it keeps the universe together
pi_4674164
Zoveel mogelijk onstspannen, en er nu niet aan denken. Hoe rustiger je bent hoe eerder het over is.
pi_4674178
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 15:51 schreef Danielson het volgende:
Ik heb morgen die prik tegen nekkramp, maaruh ik kan daar dus totaal niet tegen tegen die gore spuiten Heeft iemand tips voor mij? Zou wel mooi zijn, ik dacht er zelf aan om mezelf helemaal stond te roken dan krijg je er ook niet zo veel van mee. Alle tips zijn welkom.
Echt bang hoef je er niet voor de zijn, het is nog geen 5 seconden en dan is hij erin, gespoten, eruit! Als ze goed prikken voel je er helemaal niks van! Vele bij ons op school hadden niet eens door dat hij er al in zat! Het zijn trouwens maar erg kleine spuitjes!
  donderdag 20 juni 2002 @ 15:56:17 #7
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4674217
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 15:54 schreef CrazyByte het volgende:

[..]

Echt bang hoef je er niet voor de zijn, het is nog geen 5 seconden en dan is hij erin, gespoten, eruit! Als ze goed prikken voel je er helemaal niks van! Vele bij ons op school hadden niet eens door dat hij er al in zat! Het zijn trouwens maar erg kleine spuitjes!

Ik had het ook niet door...je voelt er niks van
Later word ik mijzelf in het groot.
pi_4674290
It's all in the mind Als je denkt dat het pijn doet doet het ook pijn. Gewoon afleiding zoeken en het is voorbij voordat je het weet...
pi_4674315
Halve liter wodka... does the job!
pi_4674344
sinds wanneer is een naald goor?
1 naald per persoon, nix goors aan, schoner kan nauwelijks.
niet zo mauwen over een prikje
ook nog njet
pi_4674348
Gewoon doen joh, wat kan er nou gebeuren? Soms moet je je angst gewoon onder ogen zien, is heus niet slecht voor je.

Ik zou als ik jou was mezelf niet eerst stoned smoken dan ga je helemaal schijten van te voren.

eventuele adviezen e.d. uit deze post op te volgen op eigen risico.
  donderdag 20 juni 2002 @ 16:01:49 #12
30243 Wakka
Like it hard
pi_4674355
Zoek een grappig plaatje op Intern. Je weet wel, die je ook bij de Tandarts aan het plafond heb hangen. Die print je uit en dan ga je daar naar kijken. Dat helpt zeker weten!
pi_4674368
Ik zelf ben ik ook niet zo fan van prikkies dus toen ik vorige week moest, heb ik ogen dicht gedaan en me hoofd op tafel gelegd, tanden knarsend gewacht, tot ze klaar was. En ja het hielp. 1 ding moet je niet doen, je spieren in arm spannen, anders gaat het pijn doen, en ook niet met een paar vrienden erop slaan, want dan heb je pas echt pijn de volgende dag.
pi_4674373
heheheh, ik ben lekker 19 , ik hoef die helse loop niet meer te maken.

*Brrrrrr* spuitjes...

pi_4674451
Niet aanstellen btw. Ik had een keer een ingegroeide teennagel. Ze gingen dus mijn teen verdoven, en dan krijg je zo een naald tussen je grote teen en andere teen in in het spiertje, nou dat is pas lekker! En om het af te maken nog een 2e aan de buitenkant van je grote teen. Brr
  donderdag 20 juni 2002 @ 16:07:21 #16
8352 zaiga
The Keenest
pi_4674479
quote:
Andere kant op kijken en adem blijven halen (liefst zo diep mogelijk).
May the road rise to meet your feet
  donderdag 20 juni 2002 @ 16:26:28 #17
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4674930
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 16:07 schreef zaiga het volgende:

[..]

Andere kant op kijken en adem blijven halen (liefst zo diep mogelijk).

En desnoods zeggen dat je het eng vind, daar hebben die mensen dagelijks mee te doen namelijk Het is toch niet erg om het eng te vinden? Het is wel het beste hoor - inentingen niet krijgen lijkt me problematischer.

Niet kijken, diep ademhalen en je stress verminderen door het gewóón te zeggen. Sterkte!

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  donderdag 20 juni 2002 @ 17:23:48 #18
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_4676178
Ik heb um al 2 maanden geleden gehad ofzo, me ouders wilden nie wachten. Toen wisten we nog niet dat het landelijk zou gebeuren. Ging echt zo:

Dokter: Hoe ist op school?
Ik: Goed
Dokter: Zo, dat is klaar.
Ik: Huh?

Zo gebeurd, de dokter ziet zelf ook wel of je het eng vind en die leid je gewoon af. Geen enkel probleem!

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juni 2002 @ 17:41:51 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4676462
Hee joh, mijn kleine manneke van 20 maanden heeft geen kik gegeven dinsdag

Tip: tijdens het prikken blazen (fluiten) of zingen, dan ontspan je onbewust je armspieren en voel je er niks van. En ik zou zeker de andere kant opkijken als je die spuit zo eng vindt. Echt, het valt reuze mee en het is in een paar seconden gebeurd. Zet hem op!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_4676564
He bedankt jullie hebben me heel wat goede moet in gepraat het komt wel goed morgen
pi_4679582
Ik heb um al gehad!!!!!
Je hebt de hele dag spierpijn in je arm
en de dag erna ook nog
maar verder doet de prik nie pijn
Jesus coming, look busy!
  donderdag 20 juni 2002 @ 22:07:27 #22
30443 fris
pure frisheid
pi_4679959
je kan ook gewoon geen prik nemen... Net als ik
even aankruisen dat je niet wil en papiertje opsturen, klaar...
pi_4680055
Het is misschien wel een lekker ding, die je die spuit zet, jij blij
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  donderdag 20 juni 2002 @ 22:17:05 #24
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_4680105
Over die prik hoef je je egt geen zorgen te maken...stelt egt nix vor!! Gewoon niet kijken naar die prik en bijvoorbeeld iemand meenemen die je kan afleiden en/of bij wie je in de hand ken knijpen ofsow alsie egt sow bang bent!!
In ieder geval suc6
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_4680168
quote:
Vooral je spieren niet spannen...want dan heb je er last van.

suc6

Sommige mensen leren het ook nooit...ik wil het niet leren :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')