quote:Echt bang hoef je er niet voor de zijn, het is nog geen 5 seconden en dan is hij erin, gespoten, eruit! Als ze goed prikken voel je er helemaal niks van! Vele bij ons op school hadden niet eens door dat hij er al in zat! Het zijn trouwens maar erg kleine spuitjes!
Op donderdag 20 juni 2002 15:51 schreef Danielson het volgende:
Ik heb morgen die prik tegen nekkramp, maaruh ik kan daar dus totaal niet tegen tegen die gore spuitenHeeft iemand tips voor mij? Zou wel mooi zijn, ik dacht er zelf aan om mezelf helemaal stond te roken dan krijg je er ook niet zo veel van mee. Alle tips zijn welkom.
quote:Ik had het ook niet door...je voelt er niks van
Op donderdag 20 juni 2002 15:54 schreef CrazyByte het volgende:[..]
Echt bang hoef je er niet voor de zijn, het is nog geen 5 seconden en dan is hij erin, gespoten, eruit! Als ze goed prikken voel je er helemaal niks van! Vele bij ons op school hadden niet eens door dat hij er al in zat! Het zijn trouwens maar erg kleine spuitjes!
Ik zou als ik jou was mezelf niet eerst stoned smoken dan ga je helemaal schijten van te voren.
quote:Andere kant op kijken en adem blijven halen (liefst zo diep mogelijk).
Ik heb morgen die prik tegen nekkramp, maaruh ik kan daar dus totaal niet tegen tegen die gore spuitenHeeft iemand tips voor mij? Zou wel mooi zijn, ik dacht er zelf aan om mezelf helemaal stond te roken dan krijg je er ook niet zo veel van mee. Alle tips zijn welkom.
quote:En desnoods zeggen dat je het eng vind, daar hebben die mensen dagelijks mee te doen namelijk
Op donderdag 20 juni 2002 16:07 schreef zaiga het volgende:[..]
Andere kant op kijken en adem blijven halen (liefst zo diep mogelijk).
Niet kijken, diep ademhalen en je stress verminderen door het gewóón te zeggen. Sterkte!
prrrrrr
Dokter: Hoe ist op school?
Ik: Goed
Dokter: Zo, dat is klaar.
Ik: Huh?
Zo gebeurd, de dokter ziet zelf ook wel of je het eng vind en die leid je gewoon af. Geen enkel probleem!
Tip: tijdens het prikken blazen (fluiten) of zingen, dan ontspan je onbewust je armspieren en voel je er niks van. En ik zou zeker de andere kant opkijken als je die spuit zo eng vindt. Echt, het valt reuze mee en het is in een paar seconden gebeurd. Zet hem op!
quote:Vooral je spieren niet spannen...want dan heb je er last van.
suc6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |