Noop. Gewoon oldskool tellenquote:
GR, 2 pennen, potlood, geo, gum, water, en een bammetje met kaas (quote:
Oh, heb je Nederlands?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Noop. Gewoon oldskool tellen.
Het is toch maar een samenvatting, geen betoog van vier kantjes.
Placebo-effect ftw.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:06 schreef Chai het volgende:
Waarom Dextro. Je concentreert je niet beter met meer suiker in je bloed hoor.En denk ook niet dat je bloedsuikerspiegel zover zakt tijdens het maken van een examen dat je concentratie erdoor belemmert wordt.
Had ak weggelaten gek. Dingen die je daarvan interessant vindt leer je vanzelf wel. Net zoals met maatschappijwetenschappen denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Grieks, Latijn, Frans, Duits, geschiedenis, maatschappijwetenschappen, aardrijkskunde, wiskunde. Economie paste er niet meer bij, had ik nog wel gewild (net als filosofie).Maar vind het wel best zo, anders had ik het nu druk gehad.
Jaquote:
Geestelijke manipulatie .. denken dat dextro helpt equals dextro helpt.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:06 schreef Chai het volgende:
Waarom Dextro. Je concentreert je niet beter met meer suiker in je bloed hoor.En denk ook niet dat je bloedsuikerspiegel zover zakt tijdens het maken van een examen dat je concentratie erdoor belemmert wordt.
Ik had op school bij examentraining honger gekregen, man... Bij het nakijken was wel duidelijk wanneer ik eten nodig hadquote:Op maandag 16 mei 2011 12:06 schreef Chai het volgende:
Klopt, daar leer ik nietsquote:Op maandag 16 mei 2011 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ak weggelaten gek. Dingen die je daarvan interessant vindt leer je vanzelf wel. Net zoals met maatschappijwetenschappen denk ik.
Mooie karakters.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:07 schreef Gideon_92 het volgende:
14(1512:06:4914) 5• Quits:4 Leeell 4(AdvancedPo@5ED27867.cm-7-3b.dynamic.ziggo.nl4) : 4[ Quit: 4]
14(1512:06:5314) 5• Joins:4 Leeell 4(AdvancedPo@5ED27867.cm-7-3b.dynamic.ziggo.nl4)
beter blijf je op IRC leeell
1.5 liter pakken ijstheequote:Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef Ezell het volgende:
Ik ga zo denk ik eventjes naar de supermarkt om voedsel voor tijdens het examen te galen. Nog tips?
Let op dat het niet kraakt, of je mag het niet meenemen naar binnen. Kruimels zijn ook niet aan te raden natuurlijk, ik zou het bij brood houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef Ezell het volgende:
Ik ga zo denk ik eventjes naar de supermarkt om voedsel voor tijdens het examen te galen. Nog tips?
Oh oké, maar het is eigenlijk beter als die gewoon stabiel is hè. Iig met energiedrank krijg je echt een piek en dan vaak een dal en het is pas na 1 uur of 1,5 weer echt gestabiliseerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:07 schreef Sokz het volgende:
[..]
Geestelijke manipulatie .. denken dat dextro helpt equals dextro helpt.
Kaasknabbels toch? Van de Millies, 36 cent per zak. Genieton.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Let op dat het niet kraakt, of je mag het niet meenemen naar binnen. Kruimels zijn ook niet aan te raden natuurlijk, ik zou het bij brood houden
Brood eten terwijl je zenuwachtig bent is niet erg fijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Let op dat het niet kraakt, of je mag het niet meenemen naar binnen. Kruimels zijn ook niet aan te raden natuurlijk, ik zou het bij brood houden
Tekst selecteren. Niet CTRL+C gebruiken. Als je het alleen selecteert, dan kopieert 'ie 't zonder special characters als kleuren e.d.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:07 schreef Gideon_92 het volgende:
14(1512:06:4914) 5• Quits:4 Leeell 4(AdvancedPo@5ED27867.cm-7-3b.dynamic.ziggo.nl4) : 4[ Quit: 4]
14(1512:06:5314) 5• Joins:4 Leeell 4(AdvancedPo@5ED27867.cm-7-3b.dynamic.ziggo.nl4)
beter blijf je op IRC leeell
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Brood eten terwijl je zenuwachtig bent is niet erg fijn.
Nuttig hè, zo'n PWS over energiedrankquote:Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh oké, maar het is eigenlijk beter als die gewoon stabiel is hè. Iig met energiedrank krijg je echt een piek en dan vaak een dal en het is pas na 1 uur of 1,5 weer echt gestabiliseerd.
lui enzo ;Pquote:Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef Prulez het volgende:
[..]
Tekst selecteren. Niet CTRL+C gebruiken. Als je het alleen selecteert, dan kopieert 'ie 't zonder special characters als kleuren e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |